Jump to content
PBM

Force4fun.today uit de lucht offline

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Wiz-1331:

weet iemand waarom ? of wat er gaat gebeuren ? komen ze nog terug ?
weet iemand hoe of wat ?

Als je even een paar reacties terugleest @Wiz-1331 kom je een naam tegen van de vervanger van Force4fun, namelijk Zombienation.live en bovendien ook al in een andere topic die je kan vinden onder deze link

@Guardian

Hai!

bedankt voor de info!

vraagje, zijn dat dezelfde mensen als van force4fun of ?

en ik las iets kwa ruzie ofzo ? wat is er precies gebeurt en wie? of weet je dat niet ?

1 uur geleden zei Wiz-1331:

vraagje, zijn dat dezelfde mensen als van force4fun of ?

en ik las iets kwa ruzie ofzo ? wat is er precies gebeurt en wie? of weet je dat niet ?

Dat zijn dezelfde mensen die ook achter Force4fun hebben gezeten @Wiz-1331 en daar zullen vast heel veel mensen blij mee zijn en sommige anderen misschien niet. Duken.nl is ook verder niet de plek om te discussiëren over ruzies tussen eigenaren of stafleden van NZB of Torrent community's. 

• Like 1
  • Thanks 1

@Guardian

ok bedankt voor alle info,

ik vroeg alleen over de ruzie, info van wat er was gebeurt, omdat ik het een erg 'leuk' staff team vond...

Hoop dat Fonzy er sowieso nog zit...misschien dat forceball en hofnar zijn gekapt, of anne en killroy ( die waren close)  :)

ik ga wel iedereen missen die weg is sowieso!!! :( 

weet iemand hoe het komt dat het registreren niet lukt op de site van zombienation krijg geen bevestiging

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Heryvo
      Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today
    • By kwakje
      hoie kom ik in contact met de beheerder van genoemde site.ik ben zonder opgaaf van reden geblokkeerd en vindt dit jammer. Op zich heb ik geen voorkeur voor een site maar hier van zo nu en dan wel iets te vinden wat mijn intersse had en dat kan nu niet meer
    • By sluwe-klant
      Ik heb geprobeerd me aan te melden bij force4fun.today ,maar ik krijg geen bevestigings mail.
      even voor de duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt tijdens de aanmelding.
      iemand een idee hoelang het duurt voor dat je een bevestigingsmail krijgt?

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• nou daar kan ik op reageren door te zeggen dat hier op duken ook erg veel negatieve volledig niet onderbouwde dingen gezegt kunnen en mogen worden, en dat jullie dat gewoon toestaan kijk ff een paar reacties terug waar iemand zegt dat deze staff mensen bij brein aangeeft ? volledig ongegrond en uit de duim gezogen? waar is jullie objectiviteit dan ? jullie hebben al die idiote dingen gewoon toegelaten hier. Ik kan hier dus gewoon zeggen Guardian is een homo heb hem gisteren nog op straat naakt gezien .... tis een flasher ..... is volledig zonder ook maar iets van beredenering .... maar je maakt er wel mensen erg kwaad mee en dat die dan op je gaan reageren vind ik niet meer als menselijk. Ik zou dan ook voorstellen eens wat ECHTE moderators op Duken te zetten .... niet mensen die mee de brandjes aansteken !!!
    • de    i   (  I  )    is  juist   _ _ I _ A _ I E    woord van 8 letters     fout  :     2/10  K  B
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy