Jump to content
Sign in to follow this  
Duken

Five Feet Apart (2019)

Recommended Posts

Five Feet Apart

Five Feet Apart

About

• Released

• Rating

8.1
  • Genre

• Romantiek
    • Drama

Overview

De tieners Will en Stella verblijven allebei in het ziekenhuis vanwege hun ziekte mucoviscidose. Ze ontmoeten en vallen voor elkaar, maar moeten steeds een zekere afstand bewaren. Will maakt deel uit van een experimentele drugsbehandeling, terwijl Stella op de wachtlijst staat voor orgaandonatie. Terwijl de band tussen hen sterker wordt, zoekt het koppel naar een manier om de afstand tussen hen te overbruggen en ontdekt ze de vele mogelijkheden.

Trailer

Credits

• Haley Lu Richardson
    Haley Lu Richardson
    Stella Grant
  • Cole Sprouse
    Cole Sprouse
    Will Newman
  • Moisés Arias
    Moisés Arias
    Poe
  • Kimberly Hebert Gregory
    Kimberly Hebert Gregory
    Nurse Barb
  • Parminder Nagra
    Parminder Nagra
    Dr. Noor Hamid
This page uses the themoviedb.org API.

Five Feet Apart (2019)

Stella is een optimistisch meisje, doet aan yoga en heeft haar medicatie graag ordelijk gerangschikt. Ze belt en spreekt graag af (de ene aan de ene kant van de bank, de ander aan de andere kant) met haar vriend Poe. Samen bespreken ze het leven, de liefde en de voortgang. Ze maakt videodagboeken om over haar ziekte en het leven in het ziekenhuis te vertellen – een handige manier om de ziekte ook aan de kijker uit te leggen.

Een longziekte en opgroeiende tieners zijn niet een nieuw verhaal voor een film, in 2011 maakte Hans van Nuffel Adem over twee broers die lijden aan taaislijmziekte. Ook doet Five Feet Apart denken aan The Fault in Our Stars over een verliefd, maar ziek (hij geopereerd aan een tumor, zij aan de zuurstof om niet te stikken) tienerstel dat samen op reis naar Amsterdam gaat.

Na een dramatische gebeurtenis in het ziekenhuis, wanneer Stella buiten staat en graag de lampjes in de stad wil gaan bekijken, zegt ze tegen Will: “This whole time I’ve been living for my treatments, instead of doing my treatments so that I can live.” Een mooie boodschap in een voorspelbare film die wordt gered door de hoofdrolspelers.

bron: indebioscoop.com/recensie-five-feet-apart/

Download bestand

• Five Feet Apart.mkv (3.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.)

Afbeeldingen

Five Feet Apart

Five Feet Apart

Five Feet Apart downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Five Feet Apart NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Daar het niet echt geschikt is om dit in Café de download of ergens anders te plaatsen en het toch een besturingssysteem betreft maak ik hiervoor een nieuw topic aan betreffende een probleem dat ik met de nieuwste versie van W10 ben tegen gekomen. Daar de update/upgrade naar de Mei 2019 versie uitbleef via Windows Update wou ik deze installeren op één van mijn pc's via de update assistent , standalone dus niet verbonden met mijn eigen netwerk, om deze te testen gedurende een paar weken/maanden ging alles eigenlijk (schijnbaar) goed tot ik het eerste Blue screen of DEAD kreeg met de mededeling dat er data verzameld werd en dat ik zou moeten gaan naar site van microsoft/stopcode en de code  memory_management moest ingeven om te weten wat het probleem zou kunnen zijn. Echter wordt door mijn browser, de nieuwste Firefox, gemeld dat deze site niet zou bestaan. Ben dan maar teruggegaan naar een vorige versie van mijn Windows 10 pro met versie 1809 en nu blijkt alles normaal te werken. Wat is eigenlijk de bedoeling dat ik dit meld: indien men wacht op deze update/upgrade en en deze wordt nog steeds niet aangeboden via de gewone weg van de Windows Update doe het niet via de assistent, niet iedereen krijgt misschien met dit probleem te maken maar het is beter nog even te wachten tot het moment dat die via de gewone weg wordt aangeboden. Ik heb rond gezocht op het net en nergens een zinnig antwoord gevonden op de vele site's die een antwoord zouden geven, wil u echter één van deze zogenaamde oplossingen volgen hou er dan echter rekening mee dat u dit zou doen op eigen verantwoordelijkheid omdat er regelmatig oplossingen bij zijn die schadelijk kunnen zijn voor niet alleen het OS maar ook voor uw privacy. Ik heb een vraag gepost op het officiële forum van Microsoft, zowel in het Engels als in het Nederlands, en zo gauw ik daar een antwoord op krijg die leidt naar een bevredigende oplossing laat ik jullie dat weten. Tot op dat moment is de enige oplossing van terug te gaan naar een vorige versie van W10, wat bij mij de versie 1809 was/is. Mvg. Trizomu
    • Fatsoen is: als iemand je een emailtje stuurt met een vraag daarin, dat die gewoon beantwoord wordt. Al is het maar een kort antwoord. En nee, ik ga geen ip-adressen 'gebruiken' van mijn vrienden/kennissen. Als die website in verkeerde handen komt (Brein b.v.) , staan ze bij mijn vrienden op de stoep en dat heb ik er niet voor over. ik gebruik de alternatieven wel.   groetjes nathalie
    • Dat heeft weinig met fatsoen te maken maar meer met onkunde dat je op spikesplace wel toe gelaten wordt daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip. Dat botweg weigeren heeft te maken met dat ze je ip checken en als ze zien dat het een VPN ip is je aanmelding verwijderen. Zoala al eerder vermeld vraag een vriend of kennis die in Nederland woont om een account voor jou te registreren en laat hem jou mail adres invullen bij de registratie.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Hellboy

• Actie
    • Avontuur

Binti

• Familie

De Patrick

• Drama
    • Komedie

Spider-Man: Far from Home

• Actie
    • Avontuur