Jump to content
Sign in to follow this  
MV33

Bestanden downloaden met oude retentie

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een Eweka account. Ik wil graag bestanden uit 2010/eerder downloaden. Deze posts zijn wel te vinden maar niet te downloaden. Ik weet dat dit met de retentie te maken heeft. Iemand tips hoe ik er wel aan kan komen?

Gr MV33

Eweka heeft tot 3975 retentie. Oftewel, +- 10 jaar. 

Je post zou dus nog kunnen werken, maar vaak zijn ze na zoveel tijd corrupt of offline gehaald door DCMA. Ik raad aan te zoeken via Torrents om te kijken of hij daar vandaan te vissen is of een request doen op een NZB forum. Misschien dat iemand anders met een andere NZB provider het bestand nog heel kan binnen slurpen.

Bedankt voor je reactie William!

13 uur geleden zei MV33:

Ik weet dat dit met de retentie te maken heeft. Iemand tips hoe ik er wel aan kan komen?

Hoi MV33,

Ik heb zelf ook Eweka en kan nog vaak bestanden van 10 jaar of ouder binnenhalen van Spotnet. Als je iets zoekt wat redelijk populair is, dan worden die oudere posts vaak op verzoek wel opnieuw gepost. Als ik jou was zou ik gewoon eens de titel die je zoekt in de zoekmachine zetten van Spotnet (nzbserver.com) of Newzbin want daar vindt je vaak de meeste oudere NZB's die op verzoek opnieuw zijn geplaatst.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Karine
      Ik ben al een hele tijd op zoek naar de serie Wauters vs Waes en blijkbaar zijn deze alleen via nieuwsgroepen te vinden. Nu heb ik dus een acount aangemaakt bij XLned en op zoek gegaan naar de bestanden.
      Echter worden de bestanden heel snel gedownload(enkele seconden) maar blijkt de downloadmap leeg te zijn.
      Ik heb hier gekeken : https://www.binsearch.info/?q=wauters+vs+waes&max=25&adv_age=&server=&min=50 en daar vind je verschillende versies van de afleveringen.
      Bestanden zijn wel 700 a 800 dagen oud maar Xlned ondersteunt tot meer dan 2000 dagen retentie.
      Wat doe ik nu fout en hoe kan ik zien of deze bestanden nog effectief bestaan ?
    • By Meh Meh
      Ik gebruik zoals vele mensen een uitstekende nieuwsserver met een zeer hoge retentie.
      Maar hoe kan ik eigenlijk een bestand vinden dat 7 + jaar geleden is geüpload? Binsearch & Co hebben een zeer beperkte retentie.
    • Guest lazslo
      By Guest lazslo
      Ik heb een abonnement bij SunnyUsenet.
      Sinds vanmiddag krijg ik in spotnet alleen nog spots te zien die ouder zijn dan 155 dagen.
      De nieuwe dus niet meer.
      Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen?
      Alvast bedankt, lazslo
    • By Teddys
      Hallo,
      Ik download soms wel eens via nieuwsgroepen. Ik doe dit via mijn ziggo account. Met boeken of muziek is dit meestal geen probleem maar bij films heb ik bijna altijd het probleem dat de rar bestanden niet uitgepakt kunnen worden omdat de bestanden beschadigd zijn. Iemand een idee waaraan dit liggen kan? En nog belangrijker hoe je dit oplost?
  • Create New...