Jump to content
bruchlee

Easybuds met een vraagteken

Recommended Posts

Gister mijn pakketje van Aliexpress ontvangen ? wat niet uit de track&trace bleek. Wel uit de track&trace van POST.NL
Ik schreef ze direct aan met : ben met jullie in zee gegaan naar aanleiding van Bright TV omdat ik juist niet meer iets bij die Chinees wil kopen.
Zoals je kan zien op de bijlage zou ik als ik ze zelf bij Aliexpress zou kopen slechts 17,49$ moeten betalen, dus ik voel me in de maling genomen.
Hun antwoord op de late avond, wij kopen niets bij Aliexpress.spacer.png

Ik begrijp dat je op een website een product hebt gekocht welke uiteindelijk het product bij AliExpress koopt en doorstuurt? 

Ja,  bij https://easybuds.nl naar aanleiding een nieuwsbrief van Bright TV , ze staan ook op de  RTIZ site en op YouTube. Toen ik bestelde waren  er 13 nog te koop, dus ik dacht die zijn er over 2 dagen, maar het werden paar weken, bijnavraag  kreeg ik antwoord  we hebben zoveel aanvragen je  moet wachten. Bij navraag prijsverschil geen antwoord, alleen hoe goed ze zijn bij RTLz met een links op FaceBook die ik niet heb.

• Sad 1

Dat is ook treurig.... Gelukkig heb je ze nog mogen ontvangen. Maar dit was natuurlijk wel erg vervelend. :(

Ik steek hier verder geen energie meer in. Men is gewaarschuwd, je kan ze beter zelf kopen door goed eerst te kijken wat je voor je 40€ krijg, of die van 17€ bij Aliexpress.

Zet hier maar een slotje op.

Och, dit zie je inderdaad zo vaak bij die spotjes op tv.  Bij Aliexpress kosten die dingen inderdaad een stuk minder. Vaak plakken ze er dan een ander merkje op.

Langere levertijd door aanvragen? Gelul. Zie liegen. Het is gewoon vanuit China verzonden. De track&trace info liegt niet: Op 8 september 2019 werd het pakket in China geaccepteerd door de vervoerder. Op 18 September is het aangekomen in Nederland, en op de 23e is het bezorgd.

Op de site van Easybuds staat ook: 'De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-14 dagen.'

Vooral met LX....NL tracking codes komt het hier ook vaak voor dat ik spul vanuit China met een kleine week in huis heb.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Duken
      In samenwerking met Aliexpress krijgt Duken.nl kortingsbonnen en promoties. Deze promoties krijgen wij elke één a twee weken. De coupons en kortingen zijn ook beperkt houdbaar. AliExpress is het paradijs voor de webshopper. Miljoenen producten staan voor je klaar, van goedkope dingetjes tot luxe elektronica en trouwjurken. 
      We zijn verheugd om onze nieuw uitgebrachte kortingsbonnen en promoties van september aan te kondigen. De deals van deze week bieden tot 50% korting op sport- en outdooruitrusting en tot 30% korting op nieuwkomers voor zowel mannen als vrouwen! 
      Let op de geldigheid datum
      Nieuwe dameskleding vanaf 30% korting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Herenmode vanaf 30% korting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Telefoons en accessoires tot 50% korting op nieuwkomers:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Slimme besparingen: consumentenelektronica tot 50% korting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Huis- en tuinartikelen tot 50% korting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Rijd weg met tot 50% korting op nieuwe auto-accessoires:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Nieuwe mode-accessoires met 30% korting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Besparingen van 30% op nieuwe schoenen en tassen:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
       Begin het seizoen met 50% korting op sport- en buitenuitrusting:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
      Koop tot 30% korting op nieuwe schoonheids-, gezondheids- en haarproducten:
      Aliexpress kortings link
      Geldig tot 21-09-2019
    • By jelmer11
      Hallo,
      Ik ben van plan om via aliexpress iets te kopen. Nu bieden ze als betaalmethode helaas geen paypal aan. Ik betaal liever niet met credit-card. Nou heb ik contact opgenomen met de verkoper, en hij wil wel een factuur sturen via paypal, zodat ik alsnog via paypal kan betalen. Verder heb ik via internet ook 'alipay' en 'escrow' gevonden, waarmee je bij aliexpress ook zou kunnen betalen. Ik begrijp alleen niet helemaal hoe 'alipay' en 'escrow' werken en of dit veilig is.
      Mijn vraag is dus waar ik het best mee kan betalen? 'Escrow', 'Alipay' (Als iemand uitlegt hoe één van deze twee werkt) of kan ik er toch het best voor kiezen dat de verkoper een factuur voor mij maakt?
      Alvast bedankt!

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Wow, nu sla je de plank toch even helemaal mis @Yoshi, want Spotnet is een zogenaamd alternatief voor het vroegere FTD en is alleen gericht op het downloaden van Binaries Nieuwsgroepen (Usenet) met gebruikmaking van een Payserver. Het gaat in dit geval om 2 geheel verschillende manieren van downloaden en Usenet is weliswaar aanzienlijk ouder en ontwikkeld in 1979 (aan de Duke University, te Durham NC, USA) en BitTorrent (Bram Cohen) dateert van 2001, maar verouderd is het zeker niet.
    • Sorry voor offtopic, maar ik vraag me af waren mensen uberhaupt nog spotnet gebruiken. Dat is toch een ancient techniek/programma, net zoiets als LimeWire van vroeger. Waarom stappen deze mensen niet over naar torrents?
    • de    i   (  I  )    is  juist   _ _ I _ A _ I E    woord van 8 letters     fout  :     2/10  K  B
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy