Jump to content
Sign in to follow this  
Budah

Spotweb download werken niet

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb diverse nzb gedownload vandaag op spotweb maar alle rar bestanden zijn leeg of corrupted. Maakt niet uit of de bestanden jong of oud zijn. Iemand ook last van ?

Hoe groot zijn de bestanden na het downloaden? Klinkt alsof de downloads niet binnen komen.

zo rond de 4Gb, maar ik heb het opgelost! na veel zoeken kwam ik erachter dat winrar de boosdoener was :):) 

nieuwe versie erop gezet en opgelost !!

Bedankt voor je reactie.

Draadje kan dicht THANKS !

• Like 1

Goed om te horen! Fijn dat je nog even de oplossing met ons wilde delen. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By cookiesmonster
      Hoi,
      Op mijn Synology DS214 v6.2.2-24922 update 4 draai ik Spotweb
      Ik heb de Spotweb gedownload uit het snelrennen forum omdat er in de handleiding op hun website staat dat de installatie uit de repository niet goed werkt. Er staat nu wel een update klaar naar 20180518-1 in het package center.
      Ik heb de volgende vragen
      Waar kan ik een logfile verbinden over de posts die hij ophaalt? Ik heb met WinSCP gezocht vanaf root naar spot*.log en ik krijg alleen de log file van het package. Ik heb het ophalen gestart middels de knop op de website. Nu ik dit schrijf krijg ik het vermoeden dat hij alleen iets logt als ik het zelf start via retrieve.php
      Is het verstandig om SSL te gebruiken bij het ophalen van de nieuwsserver? 
      Ik haal mijn articles op bij Sunnynet en download bij Eweka. Ik heb 2 accounts genomen zodat de downloads elkaar niet in de weg zitten.
      Ik moet mijn VPN nog instellen.
      Bedankt voor de reacties.

• By Thebrute
      Beste iedereen
      Weet er iemand hoe ik kan reageren op een post van spotweb/nzbserver?
      IK heb al van alles geprobeerd en kan ook niet registreren krijg melding "No register".
      Of hoe ik contact kan maken met een poster?
    • By Rogger
      Er bestond eens Spotweb Server 1.8, helaas gebruikte de maker van deze tool SQLite en werd dit project helaas niet afgemaakt / bijgehouden.
      Daarom een nieuw alternatief, meer mogelijkheden, sneller, klein, stabiel en altijd up-to-date...
      Uhhh... Spotweb? Spotweb is Spotnet, alleen dan webbased.
      Spotweb is niet alleen een programma dat continue in ontwikkeling is (Github), maar ook met de meeste opties en mogelijkheden...
      Misschien mag je dit programma Spotweb wel beste, meest uitgebreide Spotnet programma van dit moment noemen. Een overzicht van alle verschillen van de 4 meest gebruikte programma's en hun eigenschappen kan je vinden op http://spotweb.nu/compare

Spotweb Easy (windows)
      Spotweb Easy is nóg eenvoudiger geworden: downloaden, installeren en indexeren!
      Versie 1.4.+ is niet alleen sneller geworden, ook veel eenvoudiger, veiliger en qua structuur overzichtelijker.
      Indien je een Windows 7 gebruiker bent is het niet noodzakelijk deze update te installeren, ben je een Windows 8 gebruiker lees dan de bijgesloten "Read me win8.txt" over de installatie en deïnstallatie.
      Change:
      Windows 7: Start na het installeren van "spotweb_setup.exe" op het bureaublad de "Setup Wizard".
      Windows 8: Start na het installeren van "spotweb_setup.exe" op het bureaublad de "Setup Wizard" ← RUN AS ADMINISTRATOR!
      Spotweb Easy:
      - New: Git Update.
      - Plug 'n Play.
      - SSL (default).
      - Spotweb Repair Utility.
      - Spotweb automatisch elk uur bijwerken.
      - Compatibel met CouchPotato, Sickbeard & Headphones.
      Video: Spotweb Easy demo
      Deze Spotweb installatie wordt automatisch elk uur bijgewerkt. wil je Spotweb automatisch bijwerken uitzetten, ga naar het StartMenu:
      Spotweb Easy > Tasks > Update each hour - Off.
      Spotweb Easy Server - MySQL login:
      Host: localhost
      Username: spotweb
      Password: spotweb
      Voordat je Spotweb Easy 1.4.+ installeerd, deïnstalleer eerst Spotweb Easy 1.3.0 !
      Spotweb Easy Addons (windows)
      Nieuw! Headphones voor Windows.
      Headphones is een programma dat usenet en dus ook Spotweb afspeurt opzoek naar muziek. Met dit veelzijdige programma is zoeken niet meer nodig, Headphones zoekt naar albums die al beschikbaar zijn of nog moeten uitkomen.
      Compatibel met Windows XP, Windows 7 en Windows 8.
      Updated: CouchPotato v2
      Updated: Sick Beard
      Download: Spotweb Easy
      Download: Spotweb Easy Addons

• Latest news

• Nu op het forum

• Ja, wat een data wordt er ook opgeslagen. Je kan vanaf een film een op adres achterhalen en dan vanaf het op adres zien wat er gedownload wordt. Nou is een Disney film niet heel spannend, maar als er wat erotische content straat welke je liever niet deelt en iemand kan de vertalen maken van het ip adres naar de persoon is dat niet erg fijn Een seedbox of vpn is en blijft toch wel de verplichting. Ik heb er wel 1 download tussen staan, een of andere android game app. Datum staat erbij, blijkt op een verjaardagsfeestje te zijn geweest. Vast 1 van de neefjes welke dan gebruik maakt van torrents op zijn telefoon... Ai....dan ben ik dus ook de sjaak...? Raar
    • Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Fantasy Island

• Horror
    • Sciencefiction

Sonic the Hedgehog

• Actie
    • Sciencefiction

Hunters

• Drama
    • Misdaad

De grote slijmfilm

• Familie