Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.50 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

Sign in to follow this  
Duken

Mandalorian starwars serie

Recommended Posts

The Mandalorian

Sci-Fi & Fantasy

The Mandalorian

About

• Released

• Rating

8.2
  • Genre

• Sci-Fi & Fantasy
    • Action & Adventure

The Mandalorian

Sci-Fi & Fantasy

Overview

De serie speelt zich af na de val van het Galactisch Keizerrijk en voor de opkomst van de First Order. Het volgt een eenzame premiejager in de buitenrand van het sterrenstelsel.

Credits

• Pedro Pascal
    Pedro Pascal
    The Mandalorian
This page uses the themoviedb.org API.

Nou, vandaag de eerste aflevering bekeken van de Disney Star Wars serie mandalorian.

Nou ben ik starwars fan, al vind ik het jammer dat we wat overvloed zijn met films de afgelopen jaren, maar na de eerste aflevering smaakt het na meer.

Deze serie ga ik lekker per week uitkijken. Ik ben alleen wel reuze benieuwd of de acteur achter het masker gezien wordt. Best sneu als je als hoofdpersoon van een grote serie zelf niet in beeld komt ;)

Sign in to follow this  

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Hallo @Ser-G, Net als zovelen voor jou draait alles om de juiste firmware bij de juiste kaart. Ik heb een Engelstalige website gevonden die ik even onder de Google vertaling heb gezet die je kan bekijken onder deze link. Lees eerst even op je gemak de Nederlandse omschrijving en ga daarna naar de originele Engelstalige pagina onder deze link waar je een link ziet staan in de regel; To start with, download the main R4SDHC or R4-III upgrade kernel by clicking ---> here. Als je op die link hebt geklikt kom je op een pagina waar je benodigde Firmware  kan vinden voor jouw kaart. Klik even op de blauwe knop en je komt op de pagina waar je de Nederlandstalige (R4SDHC 1.32 Dutch - Download) versie kan downloaden die jij nodig hebt.  Voor de zekerheid adviseer ik om je R4 SDHC kaart nog even te formatteren waarna je de Dutch 1.32 Firmware kan installeren. Als dit klaar is download je de laatste Wood versie links bovenaan en installeer je die volgens de omschrijving. Wood For R4SDHC v1.42.zip Size : 1934.838 Kb Type : zip   Als alles goed is moet je nu de meeste spellen weer kunnen spelen. Sommige spellen doen het alleen wanneer je een z.g. YSMenu op je kaart installeert, maar ook daarvan staat de laatste versie op die website. Veel succes.
    • Hallo @bruchlee, Goed initiatief, maar ik denk haast dat deze app geen update gaat krijgen als de software nog steeds doet wat er van verwacht mag worden. De ontwikkelaar zal waarschijnlijk alleen iets doen wanneer blijkt dat er een bug in de software zit. Voor de Mac gebruikers lijkt me dat deze App geen overbodige software is en een degelijke bescherming biedt tegen ransomware. Tevens is in verschillende reacties te lezen dat je niet of nauwelijks merkt dat de Software actief aanwezig is.
    • Ik heb in mijn steenkool engels de ontwikkelaar aangeschreven voor een update: Dus afwachten allemaal , I have been looking in the app of RansomWhere installer  Created Tuesday June ,  at  03 :45 ??  Can we expect an update, and then I would like to donate   
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Create New...