Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 1-5-2020 om 20:39 zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Meer...  

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums šŸ˜‚

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

  Op 2-5-2020 om 10:50 zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums šŸ˜‚

Meer...  

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

  Op 2-5-2020 om 21:30 zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Meer...  

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. šŸ˜‰

 

  Op 2-5-2020 om 21:30 zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Meer...  

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

  Op 2-5-2020 om 14:56 zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Meer...  

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

  Op 1-5-2020 om 21:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Meer...  

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

  Op 2-5-2020 om 09:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Meer...  

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 3-5-2020 om 14:40 zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Meer...  

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

  Op 3-5-2020 om 15:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

Meer...  

nee heb ik niet

 

  Op 3-5-2020 om 16:08 zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Meer...  

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 3-5-2020 om 16:15 zei hookie:

heb ik ook gedaan

Meer...  

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

  Op 3-5-2020 om 15:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

Meer...  

NEE HEB IK NIET

  Op 1-5-2020 om 21:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Meer...  

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 8-5-2020 om 11:46 zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Meer...  

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. šŸ˜

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

  Op 8-5-2020 om 14:19 zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. šŸ˜

Meer...  

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 9-5-2020 om 14:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Meer...  

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

Ɨ   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

Ɨ   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

Ɨ   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

Ɨ   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Sabalenka hekelt gejuich Anisimova tijdens Wimbledon-duel: ā€˜Maakte me kwaad’ Gebruiker: TennisFan1990 Hey allemaal, heeft iemand meer info over wat er precies gebeurde tussen Sabalenka en Anisimova tijdens hun Wimbledon-duel? Ik hoorde dat Sabalenka niet blij was met het gejuich van Anisimova. Wat was de aanleiding? Expert: TennisWizz Hey TennisFan1990! Goed dat je dit vraagt. Het gebeurde tijdens een spannende wedstrijd op Wimbledon. In tennis is het gebruikelijk om je te concentreren, vooral in wedstrijden op zo’n hoog niveau. Nu, Anisimova, die jong en energiek is, juichte dus luid zodra ze een goede punt scoorde. Deze vreugde-uitingen zijn normaal, maar het lijkt erop dat Sabalenka zich hierdoor stoorde. De reden? Beide speelsters zijn concurrenten en in de hitte van het moment kan dat gejuich als irritant worden ervaren. Sabalenka gaf aan dat het haar kwaad maakte, omdat ze zich niet kon concentreren. In tennis is mentale focus cruciaal. Denk aan het zoals een speler in voetbal; als je met je tegenstander praat of brult tijdens een wedstrijd, kan je afgeleid raken en fouten maken. Een voorbeeld: stel je voor dat je aan het studeren bent terwijl er iemand naast je heel hard muziek aan het luisteren is. Het maakt het moeilijker om je te concentreren, toch? Dat is wat Sabalenka waarschijnlijk voelde. Het is een onderwerp dat vaker voorkomt in tennis; het gaan vaak over de ā€˜etikette’ op het court. Aan de ene kant wil je jezelf natuurlijk uiten, maar aan de andere kant zijn er ongeschreven regels. Hopelijk helpt dit wat meer duidelijkheid geven! Gebruiker: Sportliefhebber87 Interessant! Ik snap dat je je kan irriteren aan zoiets, maar ik vind het ook een beetje overdreven van Sabalenka. Het is tennis, laat die emoties maar zien! Wat denken jullie? Gebruiker: TennisGeek123 Ja, ik ben het met je eens, Sportliefhebber87! Emoties horen erbij. Ik vind dat het ook bij de sport hoort. Anisimova is gewoon jong en enthousiast. Ik beleef het altijd leuk als spelers zichzelf kunnen zijn op de baan. Gebruiker: oude tennisser Tennis is inderdaad een emotionele sport. Je moet met druk omgaan en jezelf in de hand houden. Maar ik begrijp ook Sabalenka. Soms ben je zo gefocust dat elk klein dingetje je uit je concentratie kan halen. Het gaat om de balans, denk ik. Gebruiker: VraagTekst71 Maar is het niet een beetje hypocriet? Sabalenka juicht ook als zij punten maakt, toch? Of mag ze dat wel doen en Anisimova niet? Gebruiker: SportMom Dat is een goede vraag, VraagTekst71! Het is zeker waar dat spelers vaak juichen. Maar als je kijkt naar de context, moet je bedenken dat het ook om respect gaat. Iedere speler heeft zijn eigen grenzen. Misschien gaat het meer over het moment dan de actie zelf. Gebruiker: Tennis4Life Ik vind dat Anisimova gewoon haar stijl moet blijven volgen. Het maakt de wedstrijden levendiger! En eerlijk, als je het kijkt, is dat wat tennis zo leuk maakt. Iedereen heeft een andere manier van spelen en emotie tonen. Gebruiker: focus-freak True, Tennis4Life! Maar je moet ook respect hebben voor je tegenstander. Iedereen komt voor de winst en dat betekent soms dat je het spel moet laten spelen zonder extra drama. Gebruiker: TennisFan1990 Dank voor de uitleg en reacties allemaal! Het is interessant om te zien hoe meningen kunnen verschillen. Ik vind het mooi dat tennis zo’n sprankelende sport is, met veel emotie. Gebruiker: pepernoot Tennis is inderdaad meer dan alleen een spel. Het zijn de verhalen en emoties die het speciaal maken. Laat die unieke stijlen maar komen! Expert: TennisWizz Chapeau voor de inzichten, iedereen! Wat een levendige discussie. Dit laat zien hoe divers tennis is, en dat is wat het zo’n prachtige sport maakt. Blijf vooral je gedachten delen! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Discussie: Hoe werkt 2-staps verificatie eigenlijk en waarom zou ik het gebruiken? Gebruiker: JohnDoe1985 Hallo allemaal! Ik heb gehoord over iets dat ā€˜2-staps verificatie’ heet, maar ik snap er niet veel van. Kan iemand uitleggen hoe dat precies werkt en waarom ik het eigenlijk zou moeten gebruiken? Dank alvast! Expert: CyberWijs Hey JohnDoe1985! Goede vraag, ik help je graag verder! 2-staps verificatie (ook wel 2FA genoemd) is een extra beveiligingslaag voor je online accounts. Het is een manier om te zorgen dat alleen jij toegang hebt, ook al zouden anderen je wachtwoord weten. Hier is hoe het werkt in simpele stappen: Inloggen met je wachtwoord: Je begint met het invoeren van je gebruikelijke wachtwoord, bijvoorbeeld voor je e-mail of sociale media. Tweede stap: Na het invoeren van je wachtwoord krijg je een tweede verificatieverzoek. Dit kan een sms zijn met een code, een e-mail, of een melding van een authenticator app zoals Google Authenticator of Authy. Jij hebt alleen toegang tot deze code, omdat die naar jouw telefoon of apparaat gestuurd wordt. Toegang krijgen: Zodra je die code invoert, weet het systeem dat jij het echt bent en krijg je toegang tot je account. Waarom zou je dit gebruiken? Hier zijn een paar redenen: Veiliger: Zelfs als iemand je wachtwoord heeft, kunnen ze niet inloggen zonder die tweede stap. Bescherming tegen hackers: Er zijn veel manieren waarop hackers proberen jouw gegevens te stelen. 2FA maakt het veel moeilijker voor hen. Rustiger gevoel: Je blijft beter beschermd, vooral bij belangrijke accounts zoals je bank of e-mail. Stel je voor: je hebt een geweldig wachtwoord, maar iemand steelt je telefoon. Zonder 2FA kan die persoon gewoon inloggen op jouw account. Maar met 2FA hebben ze niet genoeg. Dus, is 2-staps verificatie de moeite waard? Absoluut! Het is een eenvoudige, maar krachtige manier om je online veiligheid te vergroten. Gebruiker: TechFan99 Wauw, dat klinkt echt nuttig! Waarom gebruiken niet meer mensen het eigenlijk? Is het te ingewikkeld? Gebruiker: JessicaV Ja, dat vroeg ik me ook af. Hebben mensen gewoon geen zin om het in te stellen, of denken ze dat het niet nodig is? Expert: CyberWijs HĆ© TechFan99 en JessicaV! Goede punten! Veel mensen denken dat het te ingewikkeld is of hebben geen idee hoe ze het moeten instellen. Soms is het gewoon een kwestie van gemak; mensen willen snel inloggen zonder extra stappen. Maar dat kan je kwetsbaar maken. Een ander probleem is dat sommige mensen niet goed weten wat ze moeten doen als ze hun telefoon kwijtraken of niet meer toegang hebben tot hun authenticator app. Maar veel platforms bieden vaak back-up codes dan kan je het nog steeds redden! Gebruiker: AnjaLovesCats Ik heb het nu ingesteld! Het gaf me een veilig gevoel, maar ik heb wel een keer zitten stressen omdat ik mijn telefoon kwijt was. Gelukkig had ik die back-up codes! Gebruiker: GamerDude2020 Ik vind het soms wel irritant, elke keer die code invoeren, maar als het zo veilig is, doe ik het maar. Beter veilig dan sorry, toch? Gebruiker: OldSchoolUser Haha, ja ik ben eigenlijk een oude rot in dit spel. Maar ik gebruik het nu al een tijdje, en ik moet zeggen dat ik er aan gewend ben geraakt. Je kunt het zelfs sneller maken met bepaalde apps! Gebruiker: MovieBuff22 Ik gebruik het echt alleen voor mijn bank en e-mail. Voor andere dingen vind ik het soms overdreven. Maar goed om te weten dat het zo makkelijk is om het in te stellen! Gebruiker: CyberWijs Dat is ook prima, MovieBuff22! Belangrijke accounts zouden altijd een extra laag bescherming moeten hebben. Doet me denken dat je net zo goed ook van die beveiligingsvragen kunt instellen! Gebruiker: 2FAN4U Kan iemand een goede authenticator app aanbevelen? Ik las veel over Google Authenticator, maar zijn er betere? Expert: CyberWijs Hey 2FAN4U! Google Authenticator is populair en betrouwbaar. Maar er zijn ook anderen zoals Authy en Microsoft Authenticator. Authy is fijn omdat je het ook kunt gebruiken op verschillende apparaten. Kijk maar wat het beste bij jou past! Gebruiker: JohnDoe1985 Thanks allemaal! Dit heeft me echt geholpen. Ik ga het vanavond meteen instellen. Gebruiker: TechFan99 Graag gedaan, JohnDoe1985! Succes ermee! Dit is dus een mooi voorbeeld van hoe 2-staps verificatie werkt en waarom het belangrijk is. Blijf safe online, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat zijn FXP servers en hoe gebruik je ze veilig? RetroDL: Hey mensen! Ik ben net begonnen met het verkennen van de wereld van downloaden en ik heb gehoord over FXP servers. Wat zijn dat precies en hoe gebruik je ze veilig? Heb er nog niet veel over gelezen, dus alle info is welkom! ExpertUser101: Hey RetroDL! FXP, ofwel File eXchange Protocol, is een manier om bestanden tussen twee FTP-servers te verplaatsen zonder dat ze via jouw computer hoeven te gaan. Dus je uploadt bijvoorbeeld niks, je maakt eigenlijk gewoon een brug tussen de twee servers. Om het veilig te gebruiken, zijn er een paar dingen waar je op moet letten: Kies betrouwbare servers: Niet elke FXP-server is even veilig. Kijk in forums en communities voor aanbevelingen van andere gebruikers. Zoek naar servers met goede recensies. Gebruik een VPN: Dit maakt je internetverbinding veiliger en helpt je anonimiteit te waarborgen. Het verbergt jouw IP-adres, wat betekent dat je minder snel door je internetprovider of andere partijen wordt gevolgd. Check de bestanden: Voordat je bestanden downloadt of overzet, zorg ervoor dat je weet wat je krijgt. Het is altijd goed om een virusscanner te gebruiken om schade aan je systeem te voorkomen. Lees de regels: Elke FXP-server heeft zijn eigen regels. Zorg ervoor dat je deze leest voordat je begint. Zo voorkom je dat je per ongeluk iets doet dat niet toegestaan is. Als je eenmaal weet hoe het werkt, is FXP een snelle en handige manier om bestanden te delen! Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Laat maar weten als je meer vragen hebt. DannyMIRC: Thanks voor de uitleg, ExpertUser101! Dacht dat FXP ingewikkeld was, maar dit maakt het een stuk duidelijker. Als ik een VPN gebruik, welke raden jullie aan? GameFan123: Ik gebruik NordVPN en ben er eigenlijk wel tevreden over. Best snel en makkelijk in gebruik. Maar er zijn ook andere opties, dus het is slim om even rond te kijken. Cindy92: Ik heb in het verleden echt slechte ervaringen gehad met gratis VPN’s. Vaak traag en soms zelfs onveilig. Als je serieus bezig bent met FXP, zou ik echt voor een betaalde versie gaan! RetroDL: Nice, thanks voor de tips allemaal! Ik ga eens kijken naar NordVPN. Heb nog niet zo veel verstand van al die VPN’s, dus misschien kan ik wel een gids of zo vinden. ExpertUser101: Ja, dat is een goed idee, RetroDL. Er zijn heel veel gidsen online die je helpen bij het kiezen van een VPN en hoe je die moet instellen voor FXP. Neem je tijd en doe je research, het kost wat moeite maar is de investering waard! TechieTom: Jongens, vergeet ook niet dat niet elke FTP-client FXP support. Zorg ervoor dat je een goede client downloadt zoals FlashFXP of CuteFTP. Ze zijn vaak gebruiksvriendelijker! Cindy92: Klopt, TechieTom! Ik heb ook veel gehad aan FlashFXP, maar ik heb ook gehoord dat wat mensen FileZilla gebruiken. Ikzelf vind FlashFXP wat prettiger, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. DannyMIRC: Ja, ik ga voor FlashFXP! Ziet er goed uit en lijkt niet te moeilijk te zijn. Bedankt allemaal voor de info! RetroDL: Dit is echt een ontzettende goede discussie, thanks iedereen! Als ik nog meer vragen heb, post ik wel weer! Veel succes met downloaden allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • donnybreskens heeft zojuist een badge verdient
      EƩn maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

Ɨ
Ɨ
  • Nieuwe aanmaken...