Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hoi,

Ik zoek een programma waarmee je back-ups van e-mail programma Thunderbird versie 68.9.0 (64 bits)

Ik draai 8l188nyur1.14.15.png

PS : dus vanuit het e-mail programma Thunderbird een back-ups maken en die vervolgens op me iMac zetten.

Alvast bedankt

Edited by Nobody
verduidelijking
  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je zou eens kunnen kijken naar de add-on ImportExportTools NG.  

Toen ik Thunderbird nog gebruikte, maakte ik gebruik van een add-on (naam weet ik niet meer) waarmee je back-ups kon maken. Helaas werkte deze add-on op een gegeven moment niet meer met recente versie

8 minuten geleden zei Monkie:

Je zou eens kunnen kijken naar de add-on ImportExportTools NG.

Ken dat hele programma niet...

12 minuten geleden zei Nobody:

Ken dat hele programma niet...

Toen ik Thunderbird nog gebruikte, maakte ik gebruik van een add-on (naam weet ik niet meer) waarmee je back-ups kon maken. Helaas werkte deze add-on op een gegeven moment niet meer met recente versies van Thunderbird.

Vervolgens overgestapt op bovenstaande add-on. En dat werkte perfect. :) 

Er werd, in mijn geval, iedere dag automatisch een back-up gemaakt van het volledige Thunderbird profiel. Deze back-up werd vervolgens opgeslagen op me NAS.

• Thanks 1
14 uur geleden zei Nobody:

Ken dat hele programma niet..

Ken dat programma totaal niet en ik ben niet bij machte om Engels te lezen....

• 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Beauf
      Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005
    • Guest nicoetbun
      By Guest nicoetbun
      Hallo,
      Weet iemand waar Thunderbird de binnengekomen en verzonden mails opslaat ?
      Ik gebruik Windows 10
      Groeten,
      Nic
    • By Patrickj
      Goedemorgen,
      Ik had een vraagje over de reservekopie van I-cloud.
      Bewaard deze al mijn foto's ? Of slechts een deel? Of bv. alleen de fotostream?
      Mocht die niet alles bewaren is een itune reservekopie dus nog steeds completer en dus raadzaam?
    • By Sempiternal
      Ik zal beginnen met het uitleggen van wat anders eerst. De hardeschijf is opgedeeld in partities. En... Donderdag had ik nadat ik mijn computer ging afsluiten werden opeens windows updates geinstalleerd (Windows . Na de updates startte mijn computer niet meer op. Windows is geinstalleerd op mijn SSD by the way. Ik kreeg het laad scherm en daarna bleef het gewoon zwart. Nou goed ik had windows dus maar opnieuw geinstalleerd. Dat was ik sowieso al van plan. Alles deed het weer. Nieuwe versie van windows, 8.1 zit er nu op. Vandaag had ik de computer nog gebruikt. Ik kom net thuis en start dus mijn computer even op om wat dingen te doen op internet. Krijg ik een melding in me startscherm met: S.M.A.R.T. Status bad back up and replace. Ik heb een beetje gegoogled en ik heb hier geen verstand van. Wat is dit. Moet ik nu een nieuwe hardeschijf kopen? Pfff. Word er beetje bang van als ik zo op internet rond kijk. Zie bijlage voor de hele melding. Ook net toen ik hem ging opstarten maakte me hardeschijf rare geluiden en ging die paar keer opnieuw aan voordat ik die error kreeg. Nu krijg ik na starten meteen die error en kom ik via f1 in me bios. Daar kan ik dan starten vanaf me SSD en kan ik toch op windows komen. Via hier doet de hardeschijf het wel gewoon.
      http://azerty.nl/pro...tail/?ID=319838
      Alvast bedankt,

• Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 154 Guests (See full list)

• Latest news

• Nu op het forum

• Jeetje zeg, wat een bevalling. ExpressVPN en klantenservice, daar zijn mijn ervaringen ook niet zo goed mee. Iets duidelijk aangeven en met een ander antwoord komen. Heel herkenbaar.... 🤪 En de reden dat het niet via de computer werkt konden ze niet geven? Helaas kan ik op dit punt niet helpen omdat ik geen ExpressVPN als VPN gebruik. Ik gebruik zelf Mullvad als VPN. Over het algemeen geen VPN die werkt met Netflix, maar een mailtje eruit gooien met deze vraag kan natuurlijk nooit kwaad. Er zijn natuurlijk nog genoeg andere VPN-providers. Al denk ik dat er geen een zal zijn die probleemloos zal werken omdat Netflix de boel aan het blokkeren is.  
    • Heb anderhalf uur gebabbeld met een medewerker van Express VPN man man man wat een miserie hij zij me dat het werkte toen bleek dat ie het had getest met een smartphone terwijl ik duidelijk aan gaf dat het niet werkte op een pc en ik maar alles aan het uitproberen was dus voor de smartphone gebruikers uit België is er wel goed nieuws je kan met Express VPN titels bekijken van Netflix die alleen in Nederland beschikbaar zijn met de smartphone via de app via de computer werkt het niet hopelijk hebben jullie hier wat aan en mocht er iemand zijn die dit werkend heeft via de pc dan hoor ik dit graag alvast bedankt
    • Hhahah ja was te verwachten toch bedankt en omgekeerd zou dat wel lukken denk je een titel die alleen beschikbaar is in Belgie in Nederland bekijken onder andere de films Moscow Noir 2018 en C'est la vie! 2017 op Netflix ik ben benieuwd  
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Latest content

• Create New...