Jump to content

usenet server met gewone bankkaart

Recommended Posts

hallo

heb een vraagke onder de kenner van usenet servers

welke server kan een gewone bankkaart gebruiken voor te betalen en neen niet via visa of paypal of master kaart

maar een gewone kaart waar je in de winkel mee betaald du bankcontact

en liefst een goede server 

alvast bedankt hiervoor 

gr blood

• Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

en je kan ook bij pure usenet ook met ideal betalen 4100 dagen retentie  

• Duken changed the title to usenet server met gewone bankkaart

Bij Newsdemon is dat ook mogelijk.  Heb persoonlijk prima ervaringen met Newsdemon.

Mocht je bijvoorbeeld per jaar willen betalen, dan zou je eens naar deze deal kunnen kijken.  Daar heb ik eerder dit jaar zelf ook gebruik van gemaakt.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By VXL
      Hallo,
      Ik zou graag een webshop maken waarin kleding verkocht wordt, hier moet o.a. het betalingssysteem ideal aan gekoppeld worden. Ik heb heel weinig verstand van html, php, etc dus bij voorkeur doe ik dit aan de hand van een cms systeem zoals wordpress of joomla.
      Ik zou het leuk vinden als jullie mij advies kunnen geven op welke manier ik deze website op kan zetten, bijvoorbeeld, als wordpress een goede optie is, welke plugins ik gebruiken kan om een webshop met ideal werkend te krijgen. Dit mag dan ook geld gaan kosten, voor de plugins houdt ik eerst een budget van 250 euro aan.
      Wat ik al geprobeerd heb is de e-commerce plugin met de e-commerce ideal plugin(beide gratis), dit kreeg ik echter niet werkend.
      Alvast bedankt.
      VXL.

• Who was online  3 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...