Jump to content

ebookparadijs.org inloggen en registreren lukt niet

Recommended Posts

hallo, weet er iemand of ebookparadijs gestopt is, ik kan niet meer inloggen niiet meer opnieuw registreren en op mails wordt niet gereageerd.

weet er iemand dan evt. een vervangende site voor boeken

dank jullie furby

• William changed the title to ebookparadijs.org inloggen en registreren lukt niet
  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hier hetzelfde, meer dan een maand niet ingelogd geweest, en nu lukt het niet meer ? dan kan ik er nooit meer in 😞 ?

Posted Images

Guest Guardian
1 uur geleden zei kendy:

hoi heb eens gekeken 

er is blijkbaar een leden limiet dus da wilt zeggen dat ze hun aantal bereikhebben 

Website is uit de lucht vanwege een blokkering van het account. Kan zomaar zijn dat dit door toedoen van BREIN is.

Knipsel.thumb.JPG.3824009c78f1f7516bf06c733a0f7826.JPG

Guest Guardian

Website is nu weer gewoon in de lucht, dus misschien wel sprake geweest van te laat betalen van de serverhuur. :unsure: Er is op dit moment wel een IP-adres DDOS Protection werkzaam voordat je op de website zelf komt.

Edited by Guardian

Hi, Hoe kun je toch op de website inloggen als ik dit op het scherm zie:

This account has been suspended!

Of is zijn ze nog uit de lucht?

2 uur geleden zei Bookman24:

Hi, Hoe kun je toch op de website inloggen als ik dit op het scherm zie:

This account has been suspended!

Of is zijn ze nog uit de lucht?

Had ik ook last van, even CTRL+F5 tegelijk doen in je browser. Dan werkt de site weer, de cache is dan vernieuwd.

5 uur geleden zei William:

Had ik ook last van, even CTRL+F5 tegelijk doen in je browser. Dan werkt de site weer, de cache is dan vernieuwd.

hoe doe je dat precies, op hun website of in firefox of....

13 uur geleden zei Guardian:

Website is nu weer gewoon in de lucht, dus misschien wel sprake geweest van te laat betalen van de serverhuur. :unsure: Er is op dit moment wel een IP-adres DDOS Protection werkzaam voordat je op de website zelf komt.

guardian wat bedoel je hier mee, en hoe los je dit probleem dan op

Guest Guardian
2 uur geleden zei furby:

guardian wat bedoel je hier mee, en hoe los je dit probleem dan op

Hallo @furby, dat is geen probleem wat opgelost hoeft te worden, want ebookparadijs heeft gewoon een beveiliging draaien op hun server die moet voorkomen dat bepaalde niet vertrouwde IP-adressen een aanval op hun server uit kunnen voeren. Als je nog steeds een probleem hebt met inloggen op de website, moet je even niet via een snelkoppeling die onder jouw favorieten staat naar de website gaan, maar gewoon even op een blanco webpagina www.ebookparadijs.org/ in de regel plaatsen en kijken of je er dan wel gewoon op kunt komen.

helaas guardian, het lukt me niet ,ik heb alles verwijderd van ebook ,maar nog kan ik niet inloggen,niet registreren.

hoop dat iemand de oplossing weet. alvast bedankt

19 minuten geleden zei furby:

helaas guardian, het lukt me niet ,ik heb alles verwijderd van ebook ,maar nog kan ik niet inloggen,niet registreren.

hoop dat iemand de oplossing weet. alvast bedankt

Ik kom er wel in?

Mogelijk ben je langer dan 1 maand niet langs geweest, dat is tegemwoordig de eis bij alle sites waar je wat gratis kan halen.

hier hetzelfde, meer dan een maand niet ingelogd geweest, en nu lukt het niet meer ?

dan kan ik er nooit meer in 😞 ?buddy the elf no GIF

• Haha 1

Ik wilde de 'Veronica Magazine' vanaf morgen download van de site ebookparadijs.org maar ik kreeg dit te zien:

spacer.png

Nu de site Tigersplace uit de lucht is...

Edited by Nobody
Op 10-12-2020 om 19:40 zei Eve:

hier hetzelfde, meer dan een maand niet ingelogd geweest, en nu lukt het niet meer ?

dan kan ik er nooit meer in 😞 ?buddy the elf no GIF

Ik heb ook nog geen oplossing was zon fijne site .ik hoop dat iemand ons kan helpen

• 3 weeks later...

Hier hetzelfde. Laten we elkaar even op de hoogte houden mochten we iets vinden dat werkt.