Jump to content

Recommended Posts

Hallo, zojuist lid geworden na het vinden van dit forum. Ik ben actief in de download wereld sinds 2007 en hoop hier meer updates / kennis te krijgen over hoe het er in Nederland aan toe gaat m.b.t downloaden en dergelijke. Ik hoop hier up-to-date te blijven en eventueel tips / ervaring te delen. Ik sta altijd open voor nieuwe mogelijkheden en het leren van nieuwe manieren om alles rondom downloaden zo veilig en soepel mogelijk te laten verlopen. :)

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey furby, dan zit je hier goed want er is een hoop nieuws en andere leuke / leerzame topics om te lezen. Ik zelf heb dat ik vooral gek ben op nieuwe informatie die me kan helpen met het leren over on

Welkom! Gezellig dat je erbij bent, ik zag al een mooie handleiding. De laatste tijd is het weer lekker actief op duken.nl, je bent van harte welkom!

:proost:

Goedemorgen en dankjewel allemaal. Hoop hier veel nieuws te leren / plezier te hebben in het helpen / leren over downloaden en computers in het algemeen. Gezien het een hobby is van jongs af aan (ik startte met cassettes en LimeWire) :)

14 uur geleden zei Duken:

robin williams hello GIF

Goedemorgen welkom!

Hallo ik ben furby en door ziekte gek op lezen .omdat mijn favo site problemen heeft hier terecht gekomen in de hoop dat iemand deze toch wel digbeetje kan helpen

13 uur geleden zei furby:

Hallo ik ben furby en door ziekte gek op lezen .omdat mijn favo site problemen heeft hier terecht gekomen in de hoop dat iemand deze toch wel digbeetje kan helpen

Hey furby, dan zit je hier goed want er is een hoop nieuws en andere leuke / leerzame topics om te lezen. Ik zelf heb dat ik vooral gek ben op nieuwe informatie die me kan helpen met het leren over onderwerpen die mij interesseren. En dit forum zit daar bom vol mee! ;)

• Like 1