Spring naar bijdragen

Hoe Spotnet updaten i.c.m. Blockaccount


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast Guardian,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort een block account voor usenet, aangezien ik nog maar sporadisch van usenet gebruik maak.
Maar hoe kan ik het beste mijn spotnet updaten zonder doorlopend usenet account?

Ik weet dat ik mijn block account kan gebruiken, maar dan gaat er een x aantal mb af voor het updaten van spotnet.
Is dat aantal mb's veel per spotnet update, of is er een kleine gratis usenet-dienst zodat ik dat kan gebruiken voor de update van de post van spotnet???
Ik hoop dat jullie mij even uit de brand kunnen helpen.

Alvast heel hartelijk dank.
-- PeaceFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k
  • Oplossing

Hallo @PeaceFreak, waarom maak je het jezelf moeilijker dan nodig is. Je kan toch een programma als SaBnzbd of NZBGet gebruiken om je bestanden mee te downloaden. Je kan alle nieuwste content ook terugvinden op de Webversie van SpotnetDeze webversie maakt gebruik van exact dezelfde database als de Softwareversie van Spotnet, maar maakt dan geen gebruik van jouw Usenet provider.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

3 uur geleden zei Guardian:

Hallo @PeaceFreak, waarom maak je het jezelf moeilijker dan nodig is. Je kan toch een programma als SaBnzbd of NZBGet gebruiken om je bestanden mee te downloaden. Je kan alle nieuwste content ook terugvinden op de Webversie van SpotnetDeze webversie maakt gebruik van exact dezelfde database als de Softwareversie van Spotnet, maar maakt dan geen gebruik van jouw Usenet provider.

Oke dank voor je oplossing, ik vond het ook al zonde van block account om spotnet mee te updaten.
Ik wist niet dat er nog gratis web-alternatieven bestonden voor spotnet.
Bedankt voor je hulp en ik ga dus voortaan de webversie van spotnet gebruiken.

Nogmaals thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...