Jump to content

Recommended Posts

Iemand die weet waar pdf's kunnen gedownload worden van Nederlandstalige kranten & magazines (België & Nederland)? Ik vind bijna alle Franse, Duitse, Italiaanse en Engelse kranten dagelijks digitaal, maar blijkbaar zijn er nergens Nederlandstalige kranten te bespeuren? Ik ben deze website tegengekomen (https://tijdschriftenpdf.com), maar zie niet hoe ik daar moet van downloaden (waarschijnlijk fake?)...

Ik zoek voornamelijk:

- De Volkskrant

- De Morgen

- Knack

- Humo

- ...

Edited by karelvd

• Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als @karelvd echt op zoek is naar PDF downloads via NZB websites is mijn advies pirates4all.com, want die hebben hetzelfde aanbod krantenpakketten en magazines als TNG, met dat verschil dat je bij pir

Ik had al een vermoeden dat het scam was, wat jammer!  Ik haalde mijn kranten altijd op Avaxhome (bijvoorbeeld voor De Morgen), maar de poster is gestopt met posten van alle Nederlandstalige kran

Ik weet niet of je op TNG zit maar daar staan kranten

Ik weet niet of je op TNG zit maar daar staan kranten

• Thanks 1
22 uur geleden zei Skeletor:

Als @karelvd echt op zoek is naar PDF downloads via NZB websites is mijn advies pirates4all.com, want die hebben hetzelfde aanbod krantenpakketten en magazines als TNG, met dat verschil dat je bij pirates4all nog gewoon lid kan worden. :goed:

Gewone websites zoals tijdschriftenpdf.com (waar je overigens ook gewoon een account moet hebben) zijn er nauwelijks die dan ook nog een redelijk assortiment hebben.

Bedankt @Skeletor! Op pirates4all staan inderdaad kranten, jammer genoeg wel niet diegene die ik zoek.

Weet u hoe ik van tijdschriftenpdf.com kan downloaden? Ik zie nergens waar ik een account kan aanmaken op die website?

13 minuten geleden zei karelvd:

Weet u hoe ik van tijdschriftenpdf.com kan downloaden?

Deze verwijst naar een site die ik ken, maar is scam en zal vragen om creditcard gegevens, dan je leeg trekken, dus daar moet je niet zijn, je kan dan beter een abbo op de krant zelf nemen 😛 Maar welke kranten zoek je dan?

O,ja gezien  in eerste bericht, ik zal eens kijken.

Edited by Tuinbever
23 minuten geleden zei Tuinbever:

Deze verwijst naar een site die ik ken, maar is scam en zal vragen om creditcard gegevens, dan je leeg trekken, dus daar moet je niet zijn, je kan dan beter een abbo op de krant zelf nemen 😛 Maar welke kranten zoek je dan?

O,ja gezien  in eerste bericht, ik zal eens kijken.

Ik had al een vermoeden dat het scam was, wat jammer! 

Ik haalde mijn kranten altijd op Avaxhome (bijvoorbeeld voor De Morgen), maar de poster is gestopt met posten van alle Nederlandstalige kranten sinds 29 juni 2020). Zo werd het posten ook gestopt voor Het Financieele Dagblad (Het Financieele Dagblad), de Volkskrant (De Volkskrant), Algemeen Dagblad (Algemeen Dagblad), etc. Met andere woorden, 29 juni 2020 was een zwarte dag voor mij! 😅

Op spotweb heb ik ook gezien dat force4fun De Morgen poste, maar is gestopt met posten sinds juni 2019, force4fun.today bestaat niet meer blijkbaar.

Bedankt dat u eens wil kijken voor mij! ✌️ 

• Like 2

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/