Spring naar bijdragen

kan niet uploaden met qbitorrent 4.6.3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

in ik allen instellingen ingebracht volgens de beschrijving,  de downloadsnelheid is goed. De uploadsnelheid is 0 B per seconde. Onderaan het scherm zijn een aantal vakjes. Naast het vakje DHT: 226 nodes

is een vakje met wat lijkt op een rood vlammetje. Als ik daarop links klik verschijnt er her schermpje OPTIES en het onderdeel verbinding. Wil dit zeggen dat de verbinding niet goed is of iets anders . 

WIE KAN MIJ HELPEN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @wimpie wee, als je met qBittorrent iets gedownload hebt en je moet datzelfde bestand ook weer delen, zal daar tenminste ook een downloader (peer) voor moeten zijn. Je zal het gedownloade bestand dan ook in je map moeten laten staan waarin het bestand is binnengekomen. Tevens moet in jouw Firewall toestemming zijn gegeven voor het delen van een bestand met qBittorrent. Misschien heb je iets aan de Handleiding met instellingen onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hartelijk dank .ik ga gelijk kijken en dan kom ik er op terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

alle instellingen overgenomen ,nog steeds geen upload .

heeft u  andere tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @wimpie wee, heb je meerdere gedownloade torrents in qBittorrent staan om te delen (seeden) of gaat het maar om 1 torrent en zijn er voor die gedownloade torrent(s) wel weer nieuwe downloaders die dan ook weer bij jou weg moeten halen, want nogmaals er moet wel iemand zijn die de betreffende torrent ook wil binnenhalen en dan ook bij jou moet kunnen downloaden. Ik heb overigens geen idee of je verbinding via een Router loopt, maar als dat het geval is, moet ook daar een poort opengezet worden in de Firewall die de upload mogelijk maakt. Mocht je zeker weten dat daar verder alles in orde is, dan zou ik adviseren eens een andere torrent client te proberen en die testen. (bijv. uTorrent, maar dan de oude betrouwbare versie 1.6.1 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hallo drifter

dat ik alleen kan seeden als er er downloaders zijn is bekend en die zijn er ook regelmatig. Ik gebruik op mijn pc een vaste bekabelde  verbinding en op mijn laptop heb ik wifi. op de laptop gebruik ik utorrent 1.6  met het zelfde resultaat geen upload.

raar he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @wimpie wee, ik kan met jouw informatie alleen maar concluderen dat je upload wordt geblokkeerd door een Firewall in je Windows Defender of een andere externe security die je gebruikt, of er moet een poort vrijgegeven worden in je Modem/Router. Ik heb nog een andere Handleiding gevenoden in het Engels, maar die heb ik even aangeklikt met Nederlandse vertaling, waar je misschien iets wijzer van wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo drifter ik moet nu echt iets anders gaan doen . ik ga hier morgen mee verder en hoop dat ik dan uw advies weer kan krijgen. 

voor zover enorm bedankt voor uw hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Administrators

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  588
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  31-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Een rood vlammetje onder in de status balk betekent : network configuration error.
Als je er op klikt kom je op een scherm waar je de poort voor binnenkomende connecties in kunt vullen (b.v. 30000). Deze poort moet dan óók worden geopend in de routers / modem-routers van je thuisnetwerk. Pas dan kan de indexer je upload registreren en kunnen andere peers je upload zien.

Als je alles goed gedaan hebt wordt het rood vlammetje na een tijdje (minuten) groen :


image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 29
  • 4

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo ukkie1000 

bedankt voor de tip.  Als ik daar een nummer invul en via het programma  PORT CHECKER  de test doe ,dan komt er een error te voorschijn.  ik maak op mijn pc gebruik van een bekabelde internet verbinding. Hoe kan ik dan in de modem  een poort aanwijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

  • Bijdragen:  106
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  1.921
  • Dagen gewonnen:  11
  • Lid sinds:  29-10-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Je kan je router settings aanpassen. 

Dat kan op je pc, laptop of elk mobiel apparaat dat verbonden is met jouw internet. 

Je kan via de site van je provider meer info vinden over het inloggen op je router. 

Na het inloggen kan je verschillende settings aanpassen. 

Met de volgende info kan je Google gebruiken om uit te zoeken hoe je "port forwarding"; Zoals ze dat noemen aan kan zetten. Het kan ook op de site van je provider staan. 

Ik kan mij herinneren dat je als je in de router zit de verbinding van je pc moet zoeken en daar de aanpassingen moet doen. 

Althans dat was bij mij zo om zo m'n ps5 te kunnen opstarten vanaf een andere locatie.. bv bij vrienden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 106
  • 11

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hallo mafketel ik heb uw tips geprobeerd , maar ik snap er echt niets van. wilt u proberen om e.e.a.  in voor mij lekentaal uit te leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @wimpie wee, om iets in lekentaal uit te leggen moet er wel iets meer informatie komen, bijvoorbeeld  bij welke Provider heb jij je Internet Abonement en wat is het merk van je Modem of Router. Je hebt bij je Modem overigens een wachtwoord gekregen, dat meestal  aan de onderkant geschreven staat of je moet dat zelf hebben verandert en ergens genoteerd. Jouw Modem heeft een IP-adres wat je via je browser kan bereiken en na het invullen van je wachtwoord kom je dan in je Modem, waar je een poort open kan zetten die overeenkomt met je uitgaande poort van qBittorrent. Op je laptop zal in uTorrent diezelfde poort gebruikt moeten worden als je daar ook mee wil kunnen delen (seeden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  106
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  1.921
  • Dagen gewonnen:  11
  • Lid sinds:  29-10-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 106
  • 11
  • Administrators

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  588
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  31-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En als je VPN gebruik is het weer allemaal anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 29
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  233
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

this maar een idee he kunnen jullie hem niet via teamviewer op weg helpen

 TeamViewer – The Remote Connectivity Software

 

ik zelf doe niet met torrents enkel nzb 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

53 minuten geleden zei knabbel:

this maar een idee he kunnen jullie hem niet via teamviewer op weg helpen

 TeamViewer – The Remote Connectivity Software

 

ik zelf doe niet met torrents enkel nzb 

Hallo beste @knabbel, natuurlijk bestaat er nog steeds een mogelijkheid om iemand te helpen via teamviewer, maar dan zal je toch een heel goede vertrouwensrelatie moeten hebben met de persoon die je toestaat een kijkje te nemen in je computer, waar allemaal persoonlijke gegevens staan opgeslagen. Niet echt verstandig in deze tijd waar je dagelijks wordt geattendeerd op het voorkomen van het stelen van inlog gegevens die misbruikt kunnen worden.

Het lid @wimpie wee zal met de verstrekte informatie zelf aan de slag moeten of iemand in zijn nabijheid moeten vinden met wat bredere kennis die wat aanpassingen kan doen in de Modem/Router of programma's vrijgeven in een Firewall.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  586
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waarom vraagt het lid niet na bij de torrentsite waar hij de torrent(s) vandaan heeft?  Hij zal de torrents toch ergens vandaan moeten hebben gehaald toch?  lijkt me dat hij dan daar kan vragen waarom de torrents niet seeden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 18
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 uur geleden zei bikerbob:

Waarom vraagt het lid niet na bij de torrentsite waar hij de torrent(s) vandaan heeft?  Hij zal de torrents toch ergens vandaan moeten hebben gehaald toch?  lijkt me dat hij dan daar kan vragen waarom de torrents niet seeden

Die optie is nagenoeg gelijk aan nostalgie beste @bikerbob. Ik denk dat er geen enkele torrent community meer bestaat waar de mogelijkheid nog aanwezig is om op verschillende manieren hulp te bieden aan downloaders die een probleem ondervinden met instellingen van clients of terugdelen. Ik ben zelf zeer actief geweest in die periode en heb de hulp van heel dichtbij meegemaakt, maar de personen die in die jaren die hulp boden zijn alleen nog aanwezig in de achtergrond en een heel klein deel is af en toe nog bereid om wat kennis te delen met jongere downloaders op een forum zoals Duken.nl.

Ik kon even niet nalaten een klein stukje te schrijven over die periode en de hulpvaardigheid, wat gelezen kan worden onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  106
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  1.921
  • Dagen gewonnen:  11
  • Lid sinds:  29-10-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

1 uur geleden zei Drifter:

Die optie is nagenoeg gelijk aan nostalgie beste @bikerbob. Ik denk dat er geen enkele torrent community meer bestaat waar de mogelijkheid nog aanwezig is om op verschillende manieren hulp te bieden aan downloaders die een probleem ondervinden met instellingen van clients of terugdelen. Ik ben zelf zeer actief geweest in die periode en heb de hulp van heel dichtbij meegemaakt, maar de personen die in die jaren die hulp boden zijn alleen nog aanwezig in de achtergrond en een heel klein deel is af en toe nog bereid om wat kennis te delen met jongere downloaders op een forum zoals Duken.nl.

Ik kon even niet nalaten een klein stukje te schrijven over die periode en de hulpvaardigheid, wat gelezen kan worden onder deze link.

Dat moet ik toch tegen spreken.. 

Op torrentgalaxy is er een active community die helpt waar het kan. 

Maar de vraag die gesteld is zal hetzelfde antwoord krijgen. 

Het ligt in dit geval niet aan de torrents maar aan de settings van de router of van de download cliënt. 

Op torrent sites worden alleen linken aangeboden en die kunnen al helemaal niet de instellingen van de cliënt bepalen of veranderen. 

Alleen op private trackers (gesloten torrent sites verwachten ze dat je bepaalde download clients gebruikt ivm hun trackers om je ratio bij te houden. 

Maar ook dat heeft geen betrekking op de gestelde vraag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 106
  • 11

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  586
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

10 uur geleden zei Drifter:

Die optie is nagenoeg gelijk aan nostalgie beste @bikerbob. Ik denk dat er geen enkele torrent community meer bestaat waar de mogelijkheid nog aanwezig is om op verschillende manieren hulp te bieden aan downloaders die een probleem ondervinden met instellingen van clients of terugdelen. Ik ben zelf zeer actief geweest in die periode en heb de hulp van heel dichtbij meegemaakt, maar de personen die in die jaren die hulp boden zijn alleen nog aanwezig in de achtergrond en een heel klein deel is af en toe nog bereid om wat kennis te delen met jongere downloaders op een forum zoals Duken.nl.

Ik kon even niet nalaten een klein stukje te schrijven over die periode en de hulpvaardigheid, wat gelezen kan worden onder deze link.

Ik weet van 1 NL torrentsite ,waarvan ik hier de naam niet mag noemen, dat ze daar users met problemen helpen, ze hebben daar zelfs speciaal iemand voor die dat soort users daarmee gaat helpen. Wat je zegt ben ik het dus niet mee eens.

8 uur geleden zei Mafketel:

Dat moet ik toch tegen spreken.. 

Op torrentgalaxy is er een active community die helpt waar het kan. 

Maar de vraag die gesteld is zal hetzelfde antwoord krijgen. 

Het ligt in dit geval niet aan de torrents maar aan de settings van de router of van de download cliënt. 

Op torrent sites worden alleen linken aangeboden en die kunnen al helemaal niet de instellingen van de cliënt bepalen of veranderen. 

Alleen op private trackers (gesloten torrent sites verwachten ze dat je bepaalde download clients gebruikt ivm hun trackers om je ratio bij te houden. 

Maar ook dat heeft geen betrekking op de gestelde vraag. 

Het maakt zeker wel uit op welke Torrentsite deze user aan het downloaden is, Als dat is van de NL torrentsite die ik vermoed, waarvan de naam niet gemoend mag worden, dan maakt het heel veel uit of die user IPv6 Heeft aanstaan of niet. Het hoeft niet altijd aan de settings van de client of poorten te liggen, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 18
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  409
  • Waardering:   120
  • Prestatiepunten:  12.541
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

23 minuten geleden zei bikerbob:

Ik weet van 1 NL torrentsite ,waarvan ik hier de naam niet mag noemen, dat ze daar users met problemen helpen, ze hebben daar zelfs speciaal iemand voor die dat soort users daarmee gaat helpen. Wat je zegt ben ik het dus niet mee eens.

Het maakt zeker wel uit op welke Torrentsite deze user aan het downloaden is, Als dat is van de NL torrentsite die ik vermoed, waarvan de naam niet gemoend mag worden, dan maakt het heel veel uit of die user IPv6 Heeft aanstaan of niet. Het hoeft niet altijd aan de settings van de client of poorten te liggen, 

Beste @bikerbob, ik zie u nu 2 keer in 1 reactie zeggen dat u de naam van een Torrentsite niet mag noemen, maar dat is volstrekte nonsens, want op Duken.nl zijn nog steeds linkjes te vinden naar bestaande communities die je kan vinden onder deze link.

Ik wil ook graag mijn reactie toelichten betreffende de hulpvaardigheid in het verleden en in deze tijd, want daar zit toch echt een hemelsbreed verschil in, want het grootste deel van de tegenwoordige hulp bestaat uit het verstrekken van linkjes en tekst, waarbij nog veelvuldig gebruik gemaakt wordt van handleidingen van tenminste 15 jaar geleden die nauwelijks nog op een goede en correcte manier werken vanwege alle aanpassingen in de afgelopen paar jaar m.b.t. VPN gebruik en overige manieren van internet beveiliging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 120
  • 409
  • 38

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  586
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 uur geleden zei Drifter:

Beste @bikerbob, ik zie u nu 2 keer in 1 reactie zeggen dat u de naam van een Torrentsite niet mag noemen, maar dat is volstrekte nonsens, want op Duken.nl zijn nog steeds linkjes te vinden naar bestaande communities die je kan vinden onder deze link.

Ik wil ook graag mijn reactie toelichten betreffende de hulpvaardigheid in het verleden en in deze tijd, want daar zit toch echt een hemelsbreed verschil in, want het grootste deel van de tegenwoordige hulp bestaat uit het verstrekken van linkjes en tekst, waarbij nog veelvuldig gebruik gemaakt wordt van handleidingen van tenminste 15 jaar geleden die nauwelijks nog op een goede en correcte manier werken vanwege alle aanpassingen in de afgelopen paar jaar m.b.t. VPN gebruik en overige manieren van internet beveiliging.

Dan kijk je toch echt op de verkeerde torrent sites. er is er toch echt eentje die up to date handleidingen en oplossingen heeft , die regelmatig worden bijgewerkt. en die zelfs een aparte staff member hebben die zich alleen bezig houd met het helpen van users met deelproblemen en verbindbaarheid. Dat je zegt dat er geen enkele torrent community meer bestaat waar de mogelijkheid nog aanwezig is om op verschillende manieren hulp te bieden aan downloaders die een probleem ondervinden met instellingen van clients of terugdelen is dus niet juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 18

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 

hallo  allemaal. hier nog even wat gegevens voor mijn probleem.

op mijn pc gebruik ik een vaste internet aansluiting via caiway. met een intel modem

op mijn laptop  heb ik internet via een tp link modem archer  c1200 welke ik gebruik om boeken en zo binnen te krijgen. ,ik kan inde router komen met een wachtwoord en heb daar een poort in het stukje portforwarding  open gezet die ik ook in qbittorent heb overgenomen. Wat voor gegevens hebt u nog meer nodig om mij te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

nog een mededeling .

Als ik op het rode vlammetje onderin het scherm van qbittorent met de muis ga staan dan verschijnt er een scherm met de volgende tekst,

verbindings status

  geen directe verbindingen . dit kan komen door netwerkconfiguratieproblemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...