Spring naar bijdragen

Een convertor voor mdf/mds naar iso!


Gast IceCube

Aanbevolen reactie

ey,

Ik heb dus nu The settlers rise of an empire gedownload.

Maar, het is weer zo'n mdf file met een kleine mds file erbij.

Dus heeft er iemand een progamma waarmee ik dat kan converteren?

Ik draai op vista, en heb al veel andere progamma`s geprobeert maar die geven\

allemaal aan dat ze de mdf file niet kennen  :-[

Kan iemand mij helpen?

Gr. IceCube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

mdf of mds files zijn iso bestanden en die zijn makkelijk uit te pakken met dit programma (isobuster) http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/

Tijdens de installatie van isobuster alle soorten iso bestanden selecteren die isobuster kan converteren (wijst zich vanzelf tijdens de installatie)

Na de installatie je computer opnieuw opstarten.

Als je nu naar de map gaat waar je mds en mdf files staan dan dubbelklik je op het kleine mds file.

Isobuster zal nu als het goed is opstarten in de form van een popup scherm. Er komen wat meldingen dat het leuk zou zijn als je wat geld doneerd (gewoon wegklikken)

Je krijgt te zien waar je mdf file uit bestaat. Als het een film is zie je een map met audio en een map video. Is het een spel of een ander bestand zie je daar ook de mapjes van.

Wat ik zelf dan doe is het volgende;

Als het een film is dan selecteer ik voor de zekerheid het mapje audio en video (alleen selecteren tot ze blauw zijn dus) vervolgens sleep ik de beide mappen naar de map waar het mds en mdf file staat.

Isobuster begint met converteren en uitpakken.

Als dat is gebeurt (en dat duurt nog wel eens even) dan check ik de film via de videomap. Als dat is gebeurt gooi ik de iso files (mdf en mds) weg.

Hoop dat het jou op deze manier ook gaat lukken.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

;D bedankt

Alleen ik krijg tog iets meer meldingen  :o

Eerst deze: (geen zin om over te typen :P)

meldingog8.jpg

Dan deze:

[img width=600 height=242]http://img248.imageshack.us/img248/281/melding2fh8.jpg

Wat moet ik nu doen? Die eerste snap ik gewoon 'ja ik ga ervoor' ik kan niks anders want anders annuleert hij hem.

Maar ik begrijp niks van die 2de  :-\

Het is trouwens een spel en er staat alleen track 1 klopt dat?

Gr. IceCube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...