Spring naar bijdragen

the matrix path of neo start nieeet help mij aub


Gast soefie

Aanbevolen reactie

ik heb spel the matrix path of neo gedownload en geïnstaleert met alcohol maar ik kan de spel neit starten ik heb ook anti blax gebruikt maar dat help ook niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En welke melding krijg je bij het opstarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb daemon tools ook geprobeert maar dat lukt ook niet.

ik denk dat ik no cd crack nodig heb maar ik kan die ook ni vinden, kunnen jullie mij link geven dat ik kan downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

A reguired security module can not activited. this program can not be executed.

Als probeer met antiblaxx open te kreijgen krijg ik dit melding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Als ik gewoon van ikoontje dat op mijn bureaublad staad dan krijg ik dit melding.

Emulator detected!

Pleas deactivate virtual drive and emulation software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

mag ik dan weten hoe ik het moet doen?

ik doe:

start programma op

druk op hide

start matrix op

melding: emutaor detected....

HELP please, lukt nie :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
Gast BoboRickyNL

En het programma SR7Stop mag ook niet draaien tijdens het starten van het spel, dus Hide klicken en dan het proggie afsluiten, en dan de game starten.. Of wat Kishan zei, ff een no cd/dvd crack halen...

Laat me even weten wat je vondt van de game, vondt hem zelf zwaar tegen vallen, blokkerige graphigs en zo, nee voor mij geen Path of Neo, eerder een Path of finding Nemo... :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

BoboRickyNL schreef:

En het programma SR7Stop mag ook niet draaien tijdens het starten van het spel, dus Hide klicken en dan het proggie afsluiten, en dan de game starten.. Of wat Kishan zei, ff een no cd/dvd crack halen...

Laat me even weten wat je vondt van de game, vondt hem zelf zwaar tegen vallen, blokkerige graphigs en zo, nee voor mij geen Path of Neo, eerder een Path of finding Nemo... :laugh:

Het zag er erg mooi uit bij mij, draaide ook soepel. Alleen de camera deed soms vet irritant :(

Maar de moves waren echt té gruwelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Hmm, ok... Maar weet natuurlijk niet wat jij qua graphics gewent bent, ik vergelijk het met Call of Duty 2, en dan zit er toch echt een wereld van verschil tussen, en terwijl de games niet zo ver uit elkaar liggen met de productie datum..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...