Spring naar bijdragen

Nog steeds routerproblemen


Gast macohab

Aanbevolen reactie

Hallo, ik zit dus ook in een klein thuisnetwerkje en ondervindt nog steeds grote problemen met het downloaden door de router!

De router is van Zyxel

Ik stel dus in:

startport 6881

endport 6889

Dan vraagt hij ook nog server IP adres dan vul ik deze ook in met het IP van de server thuis.

Vervolgens vraag hij ook nog het ip voor de \"default DMZ server\" daar vul ik dan ook maar het IP in van de server? denk ik?

ik snap dus niet wat ik fout doe en de snelheden blijven hetzelfde?

nog een paar kleine dingetjes!

De man die de router had geinstalleerd had dus een pc aangewezen die voor server zou spelen

De PC die als server speelt is een jaar geleden gedefragmenteerd! Moet ik er iets aan instellen om die pc als server openiuw in te stellen? dat het door de server niet herkent is ofzo en dat de ports daarom niet werken??

Ook heb ik nog een deel andere poorten openstaan (voor bepaalde games) en die doen het wel...

Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen

Alvast bedankt,

Kalisto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Neen, geen verandering in the krijgen!!

mijn downloadsnelheid blijft onder of net rond de 10kb per seconde zitten...

Kan het ook iets met de router zelf te maken hebben? oud model herkent ports niet ofzo??

Het is een ZyXEL prestige 304 en ik vind dit model ook nergens op terug op het internet... vreemd :blink:

Nog iemand enige tips??

altijd welkom!!

toch bedankt,

Kalisto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...