Spring naar bijdragen

beginnersproblemen


Gast jacky

Aanbevolen reactie

Gast harrievandenberg

Ik heb van de week Der Untergang gedownload. Hij is nu binnen en er zitten tig .rar files in, maar nu komt probleem 1 al, als ik zo\'n bestand uit probeer te pakken gaat hij heel hard werken mijn pc en vervolgens zit er niks in het mapje waarin ik hem heb geplaatst.

De files die in de .rar bestanden zitten zijn .img bestanden.

Nou ik hoop dat iemand mij eerst hiermee kan helpen dan komt de rest wel een andere keer...

Groetjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

en als je in de rar de IMG file uitpakt en een locatie kiest. Zie je hem dan ook niet verschijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast harrievandenberg

mmm ik zie nu dat als ik zo\'n .rar aan het uitpakken ben dat er dan rond de 80% er een scherm komt met de tekst: there is not enough space on the disk, write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB.

Wazig want op de schijf waarna ik hem wil kopieren staat nog wel iets van 60 GB ruimte vrij dus ik snap er niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dat komt omdat je hardrive draait op fat32. Deze moet je opzetten naar NTFS.

Dit doe je als volgend;

ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in.

nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters :P )

Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs

Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb

:woohoo: :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast harrievandenberg

YES, bedankt hoor het is gelukt!

Ik heb nu het eerste .rar file uitgepakt en heb nu een .img bestand die ik kan kijken. Maar klopt het dat dit nu de gehele film is? Ik snap het niet helemaal want waarom moet je die andere rar files niet uit pakken dan?

Maar ja, ik heb getest de film duurt 2 uur dus dat zal wel de gehele film zijn.

Ik vond alleen de kwaliteit wat tegen vallen, het is namelijk een gehele film die ik heb gedownload. Maar ja het is me eindelijk gelukt om een film te downloaden!

bedankt voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hij maakt van alle rar bestanden 1 IMG bestand. Maar mooi dat alles is gelukt! Veel plezier met de film. Als de je kwaliteit niet zo goed vind kan je anders in het vervolg een dvd-rip downloaden. ;) Maaar het is toch wel leuk of niet? :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 maanden later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...