Spring naar bijdragen

fifa 06 online


paultje_007

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

weet er mssn iemand hoe ik fifa 06 online kan spelen a.u.b.!!

alavst bedankt Flexxer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

het is mss crimineel, maar:

ga naar de plaatselijke bieb, kijk of ze fifa 06 hebben, onthou de code die in de box staat of schrijf het op een papiertje en voer em in in je spel.

Als je het in de winkel opschrijft heb je niet alleen de kans dat je wordt betrapt, maar ook dat als iemand het wil spelen, niet op internet kan, terwijl die hem gekocht heeft. In de bieb leent iemand hem voor 1 of 3 weken, dus waarschijnlijk wil die niet online.

DOE DIT ALLEEN ALS JE HET PER SE WILT!!! Dit is een tip he, geen aansporing.

Succes, maar wees voorzichtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Beste Tommie.

In enkele gevallen, werkt hetgeen je beschrijft.

Ik, zou dit echter nooit doen, stel je eens voor dat je een serial hebt geript van een

8 jarig jochie, die maanden voor z\'n game heeft moeten sparen. :(

Als je een game zo leuk vind dat je \'m online wilt spelen, kan je 3 dingen doen.

1.koop \'m (steun de makers, als je de game zo cool vindt)

2.zoek naar een multiplayer crack, deze zijn erg lastig te krijgen, eigenlijk alleen

bij games van minstens een jaar of 2 oud.

3.download de multiplayer demo!!! zo speel ik de meeste van mijn online games,

\'t is gratis(als je \'t dan een strakke game vindt, kan je \'m altijd later nog kopen)

Groetjes,

itchy [img size=113]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/kermittheman.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik weet niet naar welke bilbiotheek jullie gaan, maar in de bibliotheek bij mij in de buurt hebben ze egt geen fifa 2006, je mag blij zijn als ze fifa 99 hebben.

terwijl onze bieb nog niet eens zo super klein is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik weet niet naar welke bilbiotheek jullie gaan, maar in de bibliotheek bij mij in de buurt hebben ze egt geen fifa 2006, je mag blij zijn als ze fifa 99 hebben.

terwijl onze bieb nog niet eens zo super klein is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...
Gast WillemIITilburg

Jongens, Als ik met fifa 06 online wil spelen zegt die dat ik een patch nodig heb, Ik kan diej patch nergens vinden. Weten jullie misschien waar ik diej kan vinden.

Willem II Tilburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...