Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo allemaal, ik download via nieuwsgroepen. Heb al paar dvd's gebrand en die doen allemaal. Nu heb ik sinds vrijdag dat het me niet meer lukt. Ik brand de mappen video_ts en audio_ts en geeft dan een error aan op de dvd speler.. Als ik op de verkenner kijk zie ik geen bestanden staan.. en dit is wel het geval bij de dvd die wel doen.. HELP
Laatste reactie door Marciej123, -
ondertiteling kan hem nergens vinden
door Gast jaap 2005- 6 reacties
- 4,2k weergaven
hallo heb zoo net gedol the heartbreak kid . maar kan de ondertiteling nergen vinden wie weet hem te staan. dan kan ik hem ff dl heb gezocht op nl ondetiteling maar niets ook op ondt .com ook niet film is in het engels. dat kan ik ff niet dus wacht ik het ff af. mvg jaap ???
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Wie kan mij helpen met het kijken van films via een SD kaart? Ik heb begrepen dat ik dan Divx moet downloaden en vervolgens alles moet kopieren naar mijn SD kaart.Als ik op mijn laptop kijk zie ik het bestand staan maar zodra ik hem in HDD stop ziet hij geen bestanden (zijn wel AVI bestanden en die zou de HDD moeten zien, staat in handleiding). Moet ik andere bestanden downloaden of andere acties uitvoeren? Alle tips zijn welkom Alvast bedankt groetjes
Laatste reactie door Duken, -
mischien zit ik verkeerd, maar toch
door Gast martijn24- 4 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Vandaag voor het eerst op het forum, en gelijk een probleem. ik gebruik voor het kopieren van DVD\'s o.a. Demon tools. Echter Demon doet het niet meer, en ik zal het opnieuw moeten downloaden en instaleren. Kan iemand mij helpen met e.e.a. Ik heb geen flauw idee waar ik Demon vandaan moet halen, en :blush: weet ik eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het moet instaleren. (is voor mij gedaan) Marco
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Gasten Hier, Ik heb pas geleden een WD Media Player gekocht. Nu heb ik via nieuwsgroepen films gedownload krijg ik een zooi VTS bestanden (.vob) Met NL ondertiteling. Nu wil ik deze film zonder problemen kijken via me WD Media Player met ondertiteling. Ik krijg het niet voor elkaar, hoe moet dit. Ik heb er een iso van gemaakt maar dan krijg ik geen ondertiteling. Ik zit al 2 dagen te zoeken op internet en kan geen duidelijk antwoord vinden. Alvast bedankt. Nick
Laatste reactie door King_Tech, -
- 1 reactie
- 4,2k weergaven
Hoi, ik heb vandaag een film gedownload (.AVI formaat) op de computer speelt de film prima af, maar op de tv niet. Als ik de film (gebrand op DVD-R) in de speler doe, krijg ik eerst een menu met alle bestanden die op de schijf staan, als ik er een aanklik krijg ik de melding ''Video codec not supported'' en gaat de speler alleen geluid afspelen. Normaal doen gedownloade films het wel op dezelfde tv. TV: Loewe Xelos A32/37 Dvd-speler: Philips DVP3120/12 Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? groetjes Saskia
Laatste reactie door Trizomu, -
- 10 reacties
- 4,2k weergaven
met welk programma kan je muziek die op een dvd film of show staat,over zetten op een cd. wie kan mij helpen
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, k heb een film gedownload, maar zonder nederlandse ondertiteling. Nu heb ik een ondertiteling gedownload maar het is een rar bestand. Hoe krijg ik deze in mijn film zo dat ik hem kan afspelen op mijn AC Ryan mediaplayer
Laatste reactie door Duken, -
Zacht geluid
door Gast angel1968- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Ik heb het Fora hier op duken.nl doorgespit maar kom niks tegen waar dit op lijkt. Ik heb 2 films gedownload (The island, & war of the worlds). Beide films zijn VOB bestanden. Het probleem is dat bij beide films het geluid erg zacht te horen is. Ik moet mijn volume bijna op max zetten en dan is t nog niet echt hard geluid. Zijn hier misschien codecs voor of iets dergelijks?, want ik wil toch wel graag de film kijken met mooi geluid! Help plz, alvast bedankt, dano
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 4,2k weergaven
hallo ik heb een klein probleem, ik zie geen ondertitteling als ik previeuw doe, zie ik de ondertitteling pas als ik het brand op Dvd???? of doe ik wat verkeerds!!!! dus wat ik probeer te zeggen is als ik naar Venster ga en klik op video voorbeeld dan zie ik geen ondertitteling van mijn film die ik aan het converteren ben, maar ik heb de ondertitteling wel erbij toegevoegd ( toevoegen ondertitteling kanaal, kan iemand me helpen want ik kom een beetje door de war!!
Laatste reactie door persik, -
- 10 reacties
- 4,2k weergaven
Ik heb Ocean 13 gedownload. 2 cd's en is een XViD bestand. Hoe plak ik deze aan mekaar? Kan met Vlc player wel afspelen. En heeft iemand een ondertiteling? Alvast bedankt. Groetjes, Fabienne
Laatste reactie door fabienne1324117199, -
- 2 reacties
- 4,2k weergaven
Hoi, Ik ben bezig met het overzetten van VHS op mijn computer. Omdat het series betreft met reclame, haal ik er met "DVD shrink" de reclame tussenuit. Ik krijg dan dus van èèn aflevering 3 of 4 VOB bestandjes die straks naadloos aan elkaar passen. Daarna maak ik van deze bestandjes weer losse avi bestandjes die ik later met "virtual dub" aan elkaar plak. Tot dusver geen probleem. Nu had ik echter er een aflevering bij waar de VHS band de laatste 5 minuten zo beschadigd was, vermoedelijk door vastlopen in het verleden, dat het beeld niet te volgen was. Ik heb toen gelukkig op internet die episode gevonden, maar zonder NL subs. Van de VHS band ( waar dus de subs ingebakken…
Laatste reactie door sjako, -
Uitpakproblemen
door Gast steropor- 0 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo lotgenoten Voor het eerst een film gedownload. Ik heb \"Die another day \"gedowload met Grabit. Ging met de handleiding er naast prima. Alle bestanden keurig met gebruik van Par2 bestanden voor elkaar gekregen. Winrar gedownlaod en de boel uitgepakt. Ziet er goed uit. Krijg 2 bestanden Audio ts en Video ts. Het bestand Audio ts bevat niets. Het bestand video ts bevat 6 video VOB bestanden ( video ts en video vts 01-0 t/m vts 01-4 ) Verder staan er twee BUB en twee ISO bestanden bij. Nou ben ik nog een leek, maar hoe krijg ik daar nou een (1) bestand van dat ik vervolgens ( al dan niet voorzien van ondertitels ) op dvd kan zetten. Heb ik wat fout gedaan?? …
-
te grote ISO
door AFCARICK- 12 reacties
- 4,1k weergaven
ik wil graag Crysis branden maar de ISO is meer dan 6 GB. Moet ik dan perse een dual layer DVD kopen om Crysis te branden? groetjes
Laatste reactie door timootje_8, -
- 13 reacties
- 4,1k weergaven
Als ik films download krijg ik bij sommige films een soort testbeeld. Wat kan je daar aan doen moet je die ombouwen ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen om het op te lossen.Ik download bij lime wire :-\ GROETJES
Laatste reactie door yihaa, -
- 5 reacties
- 4,1k weergaven
weet iemand hoe ik de watermark kwijt kan raken zonder me te registreren?
Laatste reactie door appelsap, -
ondertitelings sites?
door Gast SION- 5 reacties
- 4,1k weergaven
wie kan me zoveel mogelijk sites geven waar je nederlandse ondertitlingen bij kunt krijgen? Ik moet namelijk de ondertitels van de hele simpson serie hebben, weet iemand die te vinden?
-
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Als ik een Blue Ray film down load en zet hem op een stick , heb ik dan de zefde kwaliteit ? Gr Telenot
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo, ik heb een paar films gedownload in avi-formaat. Voordien kon ik dit formaat met VLC mediaplayer op mijn pc afspelen. Nu krijg ik 'Codec-error, use WMP als boodschap' en speelt er maar 19 seconden vd film, ook willen ze me dan redirecten naar de windows codec website.. Of ik krijg de boodschap Coral-player te moeten downloaden om de film te kunnen afspelen... Wat moet ik doen? groetjes, Jomartlies
Laatste reactie door jomartlies, -
film afspelen op tv via lapop met hdmi
door Gast edsel- 5 reacties
- 4,1k weergaven
hallo mischien weet iemand van jullie wat de oplossing is ik wil een film afspelen via windows media player maar dan krijg ik geen geluid om me tv dit doe ik via hdmi kabel de normale windows geluiden hoor je wel en als ik de film met een andere player afspeel doet hij het wel dus dacht het moet een instelling van windowsmedia player zijn maar ik kan hem niet vinden. groetjes eddy
-
dvd download
door Gast zohar- 1 reactie
- 4,1k weergaven
wat is de beste dvd rip programma alvast bedankt :woohoo:
Laatste reactie door Duken, -
DVD-R of DVD+R
door eD.winn- 13 reacties
- 4,1k weergaven
Ik wil 100 DVD..R gaan kopen, maar wat is nou beter DVD-R of DVD+R, want in prijs maakt het geen donder uit.. Alvast bedankt, Edwin.
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 4,1k weergaven
Goeiendag allemaal ik heb een xbox 360 en ik heb een aantal films gedownload via Spotnet allemaal DVD 5 bestanden. en als ze binnen zijn zet ik ze op een dvd schijfie en brand ik ze. Maargoed als ik em dan in de xbox doe komt er te staan: Mixed Medie DVD. dat is wel vaker maar dan staat ie bij video libary en dat was ook zo maar dan vind ie geen video :s een maatje van me heeft precies hetzelfde progamma en als hij em brand doet ie t wel op me xbox hij had andere schijfjes. dus ik die schijfjes gehaald maar nog werkt t niet. nou vertelde me hij dat ie ze van DVD 5 omzet naar avi bestanden nou dat doe ik nu ook en nu kan ik wel op play drukken dus hij leest em maar als ik …
Laatste reactie door jorido, -
kameleon 2
door Gast gerrit50- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo Stoutert als ik ben, kopier ik films...nooit problemen! Maarrrr, de KAMELEON 2 \"screws up\" mijn pc! Krijg hem NIET gekopieerd, niet met DvDshrink, ook niet met DvDdecrypter . Heeft iemand hier enig idee? (volgens mij zit hier aardig wat ervaring ). Bvd Peter
Laatste reactie door wilder, -
Film wissen van DVD-RW
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 4,1k weergaven
Hallo, ik heb sindskort weer een nieuwe film gedownload. en nou heb ik een DVD-RW dus ik kan daar gewoon een andere film overheen schrijven..Toch? ik heb alleen een probleem: de film die er nu op zit heeft kenmerk ''Alleen-Lezen'' dus dan kan je het oude bestand die op de film zit er niet af schrijven. Hoe zit het nu? of moet ik gewoon mijn nieuwe film er over heen schrijven? GreetZlatan
Laatste reactie door Duken,
