Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 10.8k weergaven
Hallo iedereen. Hoe moet je een WPA of WEP key van het draadloos internet achterhalen. Dat heb ik namelijk nodig voor op school Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 12 reacties
- 3.1k weergaven
Wtf is dit heb een brief van @home gekregen.. lees maar :: Geachte heer/mevrouw, Entertainment Software Association (ESA) heeft ons benaderd met het verzoek u te melden dat u volgens Entertainment Software Association (ESA) inbreuk maakt op haar (intellectuele)eigendomsrecht. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw aansluiting auteursrechtelijk beschermd materiaal aangeboden op het internet. Dit kan zijn via van een website, ftp server of nieuwsgroep. Het kan ook zo zijn dat u een bestand heeft gedownload via een Peer to Peer programma zoals Kazaa, Edonkey, Emule of Bittorent. U deelt dan ook op uw computer dit bestand met andere gebruik…
Laatste reactie door leonpwner, -
www.duken.nl
door Tim.- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hey ik ben slasher (voor sommigebekend) ik heb eeen link naar www.duken.nl gemaakt ga maar eens naar www.mydomain-slasher.tk daar heb je de site O0 slasher O0
Laatste reactie door Tim., -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik kij de laatste tijd nogal veel ophttp://www.game-maker.nl/ Alleen krijg ik de laatste tijd deze error als ik de site bezoek: Ik dacht eerst dat het aan de site lag. Maar ik vind dat het wel erg lang duurt voordat ik hem weer kan bezoeken. Ik zocht dus op Google naar de site: http://www.game-maker.nl/, en met als tijd periode vanaf 28 - 5 - 12. Google geeft dan dit als resultaat: http://www.google.nl...iw=1280&bih=905 Als je naar het bovenste resultaat kijkt zie je een bericht over de game maker wedstrijd.Daarbij staat dat het gisteren, (30 - 5 - 12), geplaatst is. Ik vraag me dus af of ik de enige ben die niet op de site kan komen. Want het lijkt erop dat a…
Laatste reactie door jelmer11, -
www.thefreakz.co.nr
door Gast engebrecht- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Mensen van het goede leven!! Downloaden kunnen jullie hier vast en zeker wel :kiss: Daarom wil ik jullie op de hoogte brengen van mijn site Voor de Hardstyle-liefhebbers: http://www.thefreakz.co.nr/
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben een probleem tegengekomen bij het openen van een aantal bestanden. Het zijn X_T bestaden, waar ik dus nog nooit van gehoord had. Na wat onderzoek op internet kwam ik erachter dat het CAD bestanden zijn. Mijn vraag is nu, heeft iemand misschien een manier om deze bestanden te converteren naar een andere extensie, of weet iemand een ander programma waarmee ik deze bestanden kan openen, zonder dat ik eerst CAD moet instaleren?
Laatste reactie door smartass, -
X-Fire
door Gast lavdim- 9 reacties
- 3k weergaven
wie hebben hier alllemaal xfire??? ik wel:P
-
Hallo allemaal heb net een account gemaakt voor x-fire. Ik heb niet echt vrienden die x-fire gebruiken. Zou ik misschien een paar gebruikersnamen van jullie mogen hebben ? O0 (ik noem darkjericho)
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
De Xiaomi Mi A1 is een toestel voor een scherpe prijs geleverd met Android One. Het Android One operation system heeft een kale versie van Android en ontvangt snel de laatste software en beveiligings-updates. Dit komt door het feit dat Google zelf voor de uitrol van de Android-updates zorgt. Los van de software heeft XIAOMI Mi A1 goede hardware specificaties en een mooie bouw kwaliteit. Maar waar is er dan bezuinigd? Tenslotte blijft het een telefoon toestel voor "maar" 155 euro. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen l…
Laatste reactie door William1, -
- 5 reacties
- 819 weergaven
De Xiaomi Mi Band 2 Smartband is een slimme horlogeband met veel ingebouwde functies. In eerste instantie speciaal voor sportliefhebbers maar ook voor de gadget liefhebbers welke een smartwatch zoeken. Wil je weten hoeveel stappen je neemt, hoeveel calorieën je verbruikt en hoe ver je loopt? De smartband bevat functies als een accelerometer, calorieënteller, hartslagsensor, slaapmonitor en stappenteller maar kan ook gekoppeld worden aan je telefoon waarna je alle notificaties kan ontvangen. Deze smartband wordt geleverd door het bekende merk Xiaomi. Het is de tweede versie van dit type smartband en is waterdicht. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen …
Laatste reactie door Monkie, -
- 5 reacties
- 604 weergaven
De Xiaomi Mi Robot vacuum is, zoals de naam al aangeeft een robot stofzuiger van het bekende Chinese merk Xiaomi. Deze Chinese stofzuiger is een van de grootste rivalen voor de westerse robot stofzuigers. De Mi Robot stofzuiger heeft een scanner waarmee hij een beeld van de kamer genereert en daardoor slimmer kan stofzuigen als menig ander. Hij bevat 12 sensoren om zijn werk goed te kunnen doen en is slim genoeg om zichzelf naar de lader te brengen als de batterij leeg raakt om daarna zijn stofzuig ronde te vervolgen. Het is een populaire en veel verkochte stofzuiger, door de populariteit heeft Xiaomi sinds kort (2018-02) een tweede versie maar stuk duurdere versie uitgev…
Laatste reactie door Monkie, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
De Xiaomi Mi TV Box is een Android TV welke door Google officieel gelicenseerd is. Daarmee krijgt deze Android TV ook zijn updates vanuit Google en heb je de cast functionaliteit zoals een Google Chromecast. De mediaspeler wordt geleverd met 2 GB werkgeheugen en 8 GB opslag. Door de Cortex A53 is hij krachtig genoeg om met 4K films te kunnen afspelen en te kunnen multitask en. Het is een populaire en veel verkochte mediaspeler. De mediaspeler wordt geleverd met een afstandbediening waar je mee kan kletsen. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de p…
Laatste reactie door Duken, -
XP installatie?
door burned- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb laatst Windows XP Pro Black Edition 2007 With SP3 binnengehaald, en nu gebrandt en andere pc leeggehaald. Toen heb ik de cd met XP black in de andere pc gedaan, setup starte goed op. dus ik begin met alle schijven te formatteren. Daarna zou hij beginnen met de installatie, ben ik op 3% krijg ik de fout "Setup cannot copy the file: capsns.dll". Ik skip hem, volgende gelijk weer "Setup cannot copy the file: ****.dll". Ik heb al geprobeerd in mijn andere drive te doen etc etc. iemand verder een idee? :'( *af en toe vind hij de harddrive ook niet, maar dat is maar af en toe* *het is trouwens een oude del uit 1996-2000* Ik hoop snel van jullie te horen, Burned!
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een kleine vraag. Namelijk: kun je ook je laptop overzetten naar vista of windows7. Ik wil namelijk een netbook kopen maar de meeste hebben allemaal XP, maar ik wil dus geen XP maar vista of windows 7. Is het dan mogelijk dat je hem overzet op 1 van de 2? En hoe kan je dat dan doen? (Ik heb er niet zo veel verstand van )
Laatste reactie door Huismus, -
XP pro .ISO
door Gast M16A2- 9 reacties
- 4.3k weergaven
Ha die beste duk, Mss kan jij me helpen, ik heb gisteren XP PRO gedownload op Limewire Het bestand heet \"XPProSP2.iso.zip\" (658 mb) K\'heb deze gecomprimeerde map dus uitgepakt, toen kreeg ik drie bestanden: ---->MS javaVM (bestandsmap) --------> 6.2 MB -----> Readme.txt -------------> 0.4 MB (staat niks interessants in) ------>Vrpvol_JA.iso ------------> 652 MB Ik wil dus een schone installatie XP PRO / SP2 beginnen, maar hoe moet het nu verder wat moet ik op CD zetten, is de CD dan bootable? :ermm:
-
xp skins werken niet
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo, ik heb voor mijn laptop met xp een skin gedownload, maar hoe moet je die eigenlijk aanzetten?
Laatste reactie door Schaapje, -
xperia
door shadowwatch- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb een xperia x1 en ik heb een klein probleempje wanneer ik gwoon jpg files ofzo download en als achtergrond wil instellen komt niet het hele plaatje erop weet iemand een programma ofzo zodat het hele plaatje er wel opkomt in goede kwaliteit
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 6 reacties
- 1.5k weergaven
Xs4all gaat in hoger beroep tegen de blokkade van The Pirate Bay. De directeur van de isp noemt het vonnis ‘censuur’ en een ‘zwarte dag voor het vrije internet’. De rechtbank oordeelde dat Ziggo en Xs4all de torrentsite moeten blokkeren. Eerder al zei Xs4all-woordvoerder Niels Huijbregts tegenover Tweakers.net dat zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Zombymario, -
hoi, wat betekent xvid asd? betekent het soms dat het rechtstreeks van dvd is geript?
Laatste reactie door ma.blok, -
XVID-SUG Bestand
door muttley- 1 reactie
- 4.1k weergaven
Hallo, weet iemand hoe ik dit bestand kan openen? Dank alvast
Laatste reactie door marcov, -
hoi, weet iemand hoe ik de filmpes op youtube op mijn hd kan bewaren?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
als ik iets op youtube kijk is het beeld helder, maar zodra ik youtube op full screen zet is het beeld niet zo helder . Hoe maak ik het helder ???
Laatste reactie door krisje, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Als ik op Youtube een video kijk gaat dat altijd goed. Maar als ik de video doorspoel gaat de video soms wel verder maar zonder geluid. Dan moet ik de pagina eerst vernieuwen en dat doet het geluid het weer, maar als ik hem dan weer door spoel is het soms weer weg. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hee mensen, Heb dus een youtube account gemaakt met een vriend van me, alleen we willen dus een achtergrond maken, alleen hoe?
Laatste reactie door T H W I T, -
- 12 reacties
- 2.5k weergaven
hallo kan iemand mij vertellen hoe ik youtube filmpjes/muziekjes op mijn mobiel krijg? bvd.