Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Laptop voor werk
door VXL- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hey duken leden, De vriendin van mijn pa is op zoek naar een nieuwe laptop voor haar werk, ik heb al een beetje gekeken op tweakers maar weet niet echt welke ik haar het beste kan aanraden met een budget van ca 750 euro. Daarom wil ik jullie vragen of er laptops zijn van max 750 euro die er qua prijs/kwaliteit verhouding uitspringen tegenover andere laptops in die prijsklasse. Indien dit niet het geval is, hoor ik graag welke laptop ik haar kan aanraden. De doeleinden weet ik niet exact, maar ik neem aan dat de laptop hoofdzakelijk gebruikt wordt voor office en internet, waarschijnlijk geen zware applicaties dus. Alvast bedankt voor het advies. EDIT: Ik heb nog even do…
Laatste reactie door VXL, -
- 8 reacties
- 5,1k weergaven
hey iedereeen, Ik heb een tijdje geleden bij de ing bank voor 150 euro en van die rentepunten een kaartje gekocht waarmee je 300euro korting krijgt bij de acerpartnershop. Alleen ik heb het idee dat die notebooks die ze daar hebben veels te duur zijn en ik zelfs met die 150 euro korting nog te duur uit ben. Kan iemand die verstand heeft van specificaties en prijzen daarvoor dit nakijken op acerpartnershop.nl alvast bedankt! Bram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 8 reacties
- 6,4k weergaven
maar dat lukt maar niet;) ik steest dit": en dit [img width=620 height=314]http://imageshack.us/m/9/3117/naamloosnvj.png en dan krijg ik http://imageshack.us/m/820/4025/naamloosot.png kan de beeldscherminstellingen niet opslaan vidoe kaart is hd6950;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi ! Ik heb paar dagen geleden en PS 3 gekocht ( kicke ding! ) Alleen nu worden me ouders er gek van dat ik in de woonkamer op de ps 3 zit ( We hebben daar ene '' 32 LCD ) en da willen ze dus niet meer. Nu wil ik er zelf 1 kopen . Het liefst 21 of 22 inch , Meer mag ook , maar me budget is 400 euro.. Een HD TV want dat schijnt toch goed te zijn voor een ps 3? Of was het nou HDMI ? Ik haal dat egt altijd doormekaar :-[ Wie weet een leuk en goedkoop beeldscherm ? Alvast bedankt! Niels.
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb zelf een laptop en daarom ook niet z'n goede videokaart e.d. Maar nu hoorde ik laast dat je een videokaart op een usbtje hebt en die stop je dan in je pc en dan heb je zeg maar een betere videokaart op je pc gezet (maar dan kan je hem er ook weer afhalen). Maar me vraag is wat en hoe werkt dit nou en zijn die videokaarten dan heel goed en is het duur z'n usbtje? O ja, ik heb ee scan van me pc gemaakt en kunnen jullie dan misschien zeggen of ik een goede videokaart heb en zo? MVG [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
doe het bij mijn niet schijfdefragmentatie C dan:( hoe kan dat?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Ik ga een nieuwe gsm kopen, omdat mijn huidige gsm vanalle rare tekenen begint te vertonen. Alleen ben ik heel hard aan het twijfelen tussen de Galaxy Gio en de HTC Wildfire. De prijs verschild maar €20 (ik woon in België dus ik heb geen abonnement) dus dat maakt niet uit. Dit zijn de voornaamste plus- en minpunten voor mij: Galaxy Gio: + Hogere schermresolutie + Android 2.3 - Geen Adobe Flash - Geen flits HTC Wildfire: + Prachtige telefoon + HTC Sense + Adobe Flash + Flits - Lage schermresolutie - Android 2.2 - Slechtere batterijduur - Tragere processor Ik weet echt niet welke telefoon ik moet nemen, welke raden jullie me aan?
Laatste reactie door iOrale, -
probleem videokaart
door Thijs- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Sinds een kleine 2 maanden heb ik nu de asus k53-sv146x Alleen telkens als ik bijvoorbeeld op srtest.com wil kijken of ik een game kan draaien haal ik bij veel games minimum niet eens omdat bij videokaart intel hd graphics staat. Terwijl er een nvidia gt540m inzit. Ik heb de betreffende drivers al geïnstalleerd. En ook bij apparaatbeheer worden 2 videokaarten weergeven, de intel hd graphics en de nvidia gt540m. Moet ik misschien ergens aangeven welke ik als standaard videokaart wil gebruiken? MVG Thijs
Laatste reactie door Wous, -
Intern Geheugen
door Gast ocram- 8 reacties
- 4k weergaven
Ik ben van plan om binnenkort 512mb geheugen erbij te kopen. Alleen vroeg ik me af hoe belangrijk het is dat ze van hetzelfde merk zijn. Ik heb nu 512 mb ddr 400Mhz hynix geheugen, maar bij de meeste pc zaken verkopen ze die niet. Kan ik die gewoon combineren met bijv. een Corsair module ? Ik heb op een aantal websites gelezen dat je PC daardoor instabiel kon worden, merk je daar veel van. ? Wat moet ik doen ;P Bedankt
-
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
beste mensen. ik gebruik nu al een jaartje deze provider; Fulladsl. 6mbps down. speed.. normaal zou ik dus 750kb/s moeten halen.. maar dat is NIET het geval?? met mijn usb modem speedtouch 330 haal ik maximum 105kb/s. ligt dat aan me modem? is hij te slecht? of aan wat kan het liggen? ik ga binnenkort, een nieuwe modem kopen.. die van 300mbps aan kan..i ik weet niet wat mijn ST330 nu aan kan.. maar als i een nieuwe modem koop.. zal ik dan wel die 750 kb/s halen? dit is btw. niet alleen bij torrents.. maar ook bij normale downloads.. hopelijk krijg ik gouw een antwoord. alvast bedankt mvg. shab
Laatste reactie door Vico, -
mkv voor Android?
door Oita- 8 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo iedereen, enig idee films/series met mkv bestanden ook aftespelen zijn op je android tablet? Ik heb een complete serie op mkv gedownload en het duurt best een lange tijd als ik die omzet naar avi voor op mijn tablet. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat het niet nodig is. Alvast bedankt voor een eventueel antwoord, fijn weekend verder. gr. Oita
Laatste reactie door Oita, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Mijn broertje heeft nu een best oude computer, hij heeft namelijk nog een IDE aansluiting, aangezien in de Best Buy Guide alleen SATA branders staan open ik toch een nieuw topic om zeker te zijn van mijn zaak. Ik zoek dus een DVD-Brander wat DVD±RW ondersteund en ±R DL, en als het kan maar dat hoef niet perse is dat de brander de kleur zwart heeft, prijsklasse rond de € 20,-.. Zelf heb ik ook gezocht naar een brander en ben op deze uit gekomen, is dit van goede kwaliteit of zijn er betere? Alvast bedankt voor de tips/antwoorden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb eergisteren een BlackBerry Bold 9780 gehaald. De mobiel is echt superfijn en alles werkte eerst goed. Maar vandaag wou ik even kijken hoeveel geheugen ik op mijn MicroSD kaartje had staan. Dus ik haalde het kapje eraf en ik zag het MicroSD kaartje, zag dat het 2GB was en deed het weer terug in men BB. Maar nu kan ik deze op de een of andere manier niet meer gebruiken, zoals foto's worden allemaal opgeslagen op het ingebouwde geheugen. Ook als ik naar Opties--> Beveiliging --> Toestel leegmaken ook dan kan ik Mediakaart niet aanvinken. Blijkbaar zit hij er niet goed in of is er iets anders aan de hand? 2e probleem was: Toen ik vanmorgen MSN wou…
Laatste reactie door Zombymario, -
Acer Aspire 5741
door teun2- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, ik heb voor mijn volgende studie een laptop nodig en ik heb er een op het oog, namelijk deze: http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-5741-334g32mn-330m-4096-mb-320-gb/9000000008567548/index.html Nu wil ik hiermee gewoon kunnen werken en een beetje films kijken enzo. Maar nu zit er dus een Intel GMA HD videokaart in met 128 mb dedicated geheugen. Kan ik dit geheugen nog opkrikken met wat van mijn Ram? of doet ie dit al uit zichzelf? alvast bedankt Teun
Laatste reactie door michel_, -
- 8 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op mijn moederbord (Asus P8Z77-M) een Intel Core i5 processor met ingebouwde Intel HD 4000 Graphics geïnstalleerd. Nu wil ik er een extra grafische kaart bij zetten. Ik heb al een ATI Radeon 5450 (die ik nog had liggen) geprobeerd, maar dat scheen niet te kunnen (op Helpmij.nl)... Weet iemand of er überhaupt een grafische kaart is, die kan samenwerken met de Intel HD 4000 kan samenwerken? Ik hoop dat dat gaat. Alvast bedankt! Gr. Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 8 reacties
- 9,1k weergaven
Hee mensen. ik heb een nieuwe pc nodig want ik heb al 8 jaar dezelfde en hij is niet heel erg goed(zacht uitgedrukt) Wat is uw budget? Tussen 800 en 950,- euro. Welk doel heeft u met uw pc? Dagelijkse bezigheden, gamen, en voor school snel gebruik kunnen maken van de pc, als in word en powerpoint. (Bijvoorbeeld gamen, videobewerking of allerlei dagelijkse bezigheden zoals internetten of MSNnen.) Heeft u verder specifieke eisen? Dat ik bij het game alles op high quality kan spelen. (Dient de pc extra stil te zijn of heeft u slechts plaats voor een kleine pc?) Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? ik laat hem assembleren Heeft u naast een st…
Laatste reactie door michel_, -
ik heb laatst een pc gekocht, nu nog een mooie breedbeeld monitor nodig. het liefst 22 inch. ik heb al wat rond gekeken maar er is veel aanbod ik zat te denken aan een LG maar de p2050 is ook een mooi scherm mijn budget is rond de 160 euro fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Er is mij gevraagd om voor een laptop te achterhalen hoeveel hij waard is, en aangezien jullie daar veel beter in zijn dan ik vraag ik jullie hulp. Als het kan de waarde van de kant van de mensen die er wat meer vanaf weten en van marktplaats Specs zijn: Merk: Hp- Compaq Typenummer: Presario CQ56 Processor: Intel Celeron Dual Core 2.1ghz Hardeschijf grootte: 250 gb RAM: 2 gb GPU: Intel 4 series Express (Is een chipset, maar games zoals minecraft etc is geen probleem.) Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits Geluidskaart: Realtek High Defenition Audio Laptop is nog in goede staat, maar wel gebruikt. 1,5 jaar oud. Als ik iets vergeten ben z…
Laatste reactie door ferrariking, -
tekens op toetsenbord veranderen telkens
door Gast Wimpy- 8 reacties
- 4,9k weergaven
hallo, ik heb een tijd geleden een nettop gekocht: http://www.ciao-shopping.nl/Medion_Akoya_Mini_E1210__918910 maar telkens als ik m opstart zitten de tekens(=-?/:" etc) op een andere plaats dan het toetsenbord aangeeft, ik weet dat je dit kan verhelpen door ctr+shift in te drukken, maar als ik m dan later weer aan zet zitten de tekens weer ergens anders, weet iemand hoe je dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Geluids probleem!
door ben1203- 8 reacties
- 3,9k weergaven
Hey, ik heb onlangs Windows Vista Ultimate op mijn pc geïnstalleerd. Werkt prima, by the way O0. Maar toch is er 1 klein probleempje dat me toch meer ergert dan ik dacht! Namelijk: je kan normaal toch oortjes van vb: een mp3 aansluiten aan je pc/laptop. Vroeger werkte dit prima, maar sinds ik Windows Vista heb geïnstalleerd komt er 0 komma 0 geluid uit! Moet je daarvoor bepaalde software installeren om dit te verhelpen? Zoja, bezit ik die software niet (want heb het al nagekeken ). Als iemand raad weet? Greets Ben
Laatste reactie door ben1203, -
Men nieuwe pc!
door duderstyle- 8 reacties
- 3,1k weergaven
Wat vinden jullie? Twijfel wel over de videokaart. Hij kost 237 euro... ik kan ook de 8800GTS kopen maar qua kwaliteit is hem de 100 euro extra niet waard. Videokaart: XFX VGA GeForce 8800GT Extreme 512 MB MoBo: GigaByte Moederbord GA-P35-DS3L Geheugen: Corsair TWIN2X4096-6400C5 G 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2 Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 Kast: Antec Behuizing Sonata III 500 Zwart, 500 Watt, 1 X 120 Mm Dvd-rewriter: Samsung SH-S203P S-ATA, Bulk, Zwart Floppydrive: NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40 G…
Laatste reactie door Jhie, -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
heey , mijn vriend heeft een pc die opeens uit viel met een klein knallend geluid erbij. de stroom op de 1 etage van zijn huis viel uit (waar de pc zat). en er kwam best wel veel rook uit de voeding en stonk ook een beetje. telkens als hij de pc aan deed kwam ging de stroom weer uit. dus hij ging naar 2 winkels en vroeg om hulp. de ene zei je moet je moederbord vervangen de andere zei het is je voeding die je moet vervangen. wat moet hij nu vervangen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fritzel, -
- 8 reacties
- 4,5k weergaven
Ik zoek een mooie pakket voor een pc, maar ik zou hem wel graag in elkaar willen zetten. Het zou mooi zijn als jullie een leuke sammenstelling kunnen met jullie expertise. Wat is uw budget? 500-800 Welk doel heeft u met uw pc? Gamen (die een jaar of 3-4 meegaat) Heeft u verder specifieke eisen? Mooie kast (bijv. coolermaster) goedkoper mag ook xD Intel i5/i7 2de/3de generatie procesor Nvidia videokaart (of ATI - liever niet) Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Muis - +-50 euro Toetsenbord - +-50 euro Overige vragen - Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee - Gaat u overclocken? Nee
Laatste reactie door Farid., -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi Wij hebben thuis slechte bekabeling voor de televisies. Nu heb ik dus boven een lcd staan met veel sneeuw. Nu heb ik op internet 2 goede oplossingen gevonden. oplossing 1: Digitale televisie pakken, dat hebben wij beneden al van UPC. Nu heeft een digitale ontvanger niet zo'n sterk signaal nodig om er iets moois van te maken. Maar hoe werkt dit en wat kost dat allemaal? oplossing 2: een antenneversterker, hierdoor zou de kwaliteit niet super worden. Maar wel aanzienlijk beter. Deze kost maar €15. Nu heb ik op mijn kamer 2 coax ingangen en een stopcontact, meer heb ik niet. Wat is nu wijs? Het liefst ga ik voor de UPC ontvanger, maar niet als dat erg duur is. Ik…
Laatste reactie door TereZz, -
Nieuwe SSD
door Wous- 8 reacties
- 3,9k weergaven
Ik ben op zoek naar een goede SSD als upgrade voor mijn laptop. Ik wil erbij een HDDcaddy kopen voor de nodige opslagruimte. Ik zoek ongeveer 120GB als SSD. Dit is voor Windows en enkele programma's/ games. Het probleem is dat ik wel regelmatig lees dat SSD's niet goed tegen power failures kunnen. Mijn laptop valt onder het gamen wel eens uit door oververhitting, het is nogal een stofhapper.. Maar, het gaat er om dat ik dus niet na een tijdje met een corrupte SSD zit. Klopt het dat de SSD's zo slecht tegen power failure kunnen? Er wordt gezegd dat de Intel DC S3500 gemaakt is om hier tegen te kunnen.
Laatste reactie door Duken,
