Spring naar bijdragen

  • VodafoneZiggo maakt prijzen Viaplay-abonnement voor F1 bekend

     Delen


    In navolging van KPN heeft ook VodafoneZiggo de korting op het Viaplay-abonnement om Formule 1 te bekijken bekendgemaakt. Hoewel de Formule 1 voor nieuwe klanten van KPN gratis te zien zal zijn, heeft VodafoneZiggo voor een andere aanpak gekozen.

    VodafoneZiggo heeft laten weten dat nieuwe en bestaande klanten de eerste vier maanden 5 euro per maand gaan betalen voor een Formule 1-abonnement. Dit komt neer op 20 euro. Daarna wordt het bedrag verhoogd naar 9,99 euro per maand, wat nog steeds 4 euro minder is dan het bedrag dat Viaplay vorig jaar bekendmaakte. Vanaf 1 augustus geldt bij VodafoneZiggo het bedrag van 13,99 euro. De online streamingsdienst liet eind 2021 weten dat een abonnement 13,99 euro ging kosten, maar al vrij snel werd duidelijk dat diverse providers met kortingen zouden komen.

    Naast VodafoneZiggo heeft KPN inmiddels ook aangekondigd op welke kortingen hun klanten kunnen rekenen. Mensen die nu overstappen en dus nieuwe klant worden bij KPN kunnen alle Grands Prix van het F1-seizoen 2022 gratis bekijken. Bestaande KPN-klanten gaan 9,99 euro betalen, maar kunnen nog eens 5 euro korting krijgen bij een combinatie van vast internet en een mobiel abonnement. 

    Viaplay zendt komende drie jaren Formule 1 uit

    Viaplay is onderdeel van Nordic Entertainment Group, een Zweedse partij die de Formule 1-rechten van Ziggo Sport heeft overgenomen. Tot en met in ieder geval 2024 wordt de koningsklasse op deze zender uitgezonden. Viaplay heeft besloten bijna een compleet nieuw presentatieteam neer te zetten, alleen Giedo van der Garde en Tom Coronel verhuizen mee naar de nieuwe zender. Het duo gaat samen met Christijan Albers de analyses verzorgen. Amber Brantsen, voormalig presentatrice bij de NOS, neemt de rol van Rob Kamphues over. Stephane Kox vervangt Jack Plooij als pitreporter. Het stemgeluid van Olav Mol wordt vervangen door Nelson Valkenburg en co-commentator Melroy Heemskerk. Jos Verstappen treedt op als expert op locatie, samen met drie anderen.

    Internationale experts op locatie, Max Verstappen ambassadeur

    Het Nederlandse team krijgt namelijk ondersteuning van drie internationale experts. Mika Hakkinen, de wereldkampioen van 1998 en 1999, gaat samen met voormalig Formule 1-coureur David Coulthard en Le Mans-icoon Tom Kristensen de analyses op locatie verzorgen. Max Verstappen heeft de handen ineen geslagen met Viaplay en wordt de officiële ambassadeur van de online streamingdienst. Viaplay heeft laten weten dat er exclusieve content gemaakt wordt over de regerend wereldkampioen.



    Monkie
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Het aanbod voor nieuwe klanten lijkt mooier dan het is, als je 9 maanden viaplay kiest met je maar 3 maanden koring.
    Als je gewoon 6 maanden korting kiest betaal je voor viaplay en is het prijsverschil nog geen 60 euro

     

    bewerkt door Albert50
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Ik begrijp er ook niks van dat ik als Ziggo kijker straks voor Formule één mag gaan betalen. Podverdrie, dat ga ik dus niet doen. Zal wel kijken via een Duitse zender of anders een stomme stream zoeken. Bah bah bah.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ziggo internet werkt uitstekend. Maar de televisie is belachelijk. Ik kreeg laatst een nieuwe decoder, het laatste model. Die werkte niet, monteur erbij. Die kwam met het verhaal dat alle bekabeling in de muur moest worden vervangen, want er werd geen signaal doorgegeven. Met mijn oude Ziggo decoder had ik een uitstekend ontvangst in Full HD. Aangegeven bij de monteur maar die had er geen boodschap aan, ze moesten voor een belachelijk hoog bedrag o.a. alle kabels in de muren vervangen. Ik heb de monteur vriendelijk gevraagd of hij wilde oprotten, waarna ik Ziggo heb gebeld. Of ze een nieuwe kaart wilden leveren voor mijn oude decoder. Dat wilde ze, voor 100 euro + 2 euro per maand kreeg ik een ci+ module met daarin een kaart. Ik heb de kaart uit de module gehaald, in mijn oude decoder gestopt en nou heb ik weer Full HD TV.  Belachelijk. En, als ik zie wat ze tegenwoordig voor zooi uitzenden, met reclames om de 15 minuten, dan word ik liever lid van 6 streamingdiensten. Gewone kabel TV, van mij hoeft het niet meer. 🤬

    Je zou een Duitse zender kunnen opzoeken, @Duken Geluid uit, en een live F1 commentator op de radio aanzetten. Dan heb je beeld en Nederlands geluid.

    • Leuk 1
    • Eens 1
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    9 uur geleden zei Duken:

    Ik begrijp er ook niks van dat ik als Ziggo kijker straks voor Formule één mag gaan betalen. Podverdrie, dat ga ik dus niet doen. Zal wel kijken via een Duitse zender of anders een stomme stream zoeken. Bah bah bah.

    Ook dat gaat hem niet meer worden.

    Het Duitse RTL zendt in 2022 vier verschillende Grands Prix live uit op televisie. Welke races dat zullen zijn, is op het moment van schrijven nog niet bekend. De rest van de races zitten ook in Duitsland achter een pay wall.

    f1tv.formula1.com Is een oplossing, met brazilliaanse vpn betaal je 40 euro per jaar (Dit is mij verteld op Facebook in een F1 groep).  Soms staan er ook korting codes op het internet.

     

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    22 uur geleden zei Meh Meh:

    Maar de televisie is belachelijk. Ik kreeg laatst een nieuwe decoder, het laatste model. Die werkte niet, monteur erbij. Die kwam met het verhaal dat alle bekabeling in de muur moest worden vervangen, want er werd geen signaal doorgegeven.

    Ik maak alleen nog gebruik van Ziggo Go. De app staat op mijn Android TV. Geen decoder meer nodig, kak dingen. Maar beeld is geen 4k. Ach ja.

    14 uur geleden zei extreme:

    f1tv.formula1.com Is een oplossing, met brazilliaanse vpn betaal je 40 euro per jaar (Dit is mij verteld op Facebook in een F1 groep).  Soms staan er ook korting codes op het internet.

    Dank je, goede tip. Die houd ik even in de gaten. Er zullen tegen die tijd vast veel F1 steams uitkomen aangezien alles achter een paywall gaat en nu (bijna) iedereen in Nederland van F1 aan het houden is.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    @Duken Ik zit net toevallig in een ander topic IPTV aanbieders te bashen, omdat ze allemaal offline gaan, terwijl ze talloze klanten hebben die vooruit hebben betaald. Maar voor jou zou het wel een uitkomst kunnen zijn. Als je voor een maand betaalt, kan je de F1 (hopelijk zonder teveel happeringen) bekijken. Kost gemiddeld een tientje per maand.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Dat iptv, leuk en mooi, In Beverwijk word het gewoon aangeboden op de markt. Vorig jaar kon ik wel 10 abbos afsluiten.

    Maar het is wel een goede tip

     

    Heb net even getest, met poolse vpn is F1TV al 50 euro

    1.jpg

    • Leuk 1
    • Bedankt 1
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Viaplay Nederland

    https://intikkertje.nl/viaplay-nederland/

    Ook handig om te weten  !

    Citaat

    Deel je abonnement

    Met het als maar toenemende aantal streamingdiensten wordt de portemonnee van de kijker en luisteraar behoorlijk aangetast. Vind je een abonnement te duur dan is het het overwegen waard om een abonnement te delen of af te wisselen met vrienden. Het ene jaar betaal jij, het andere jaar een vriend. En dan samen kijken.

    Wanneer gaat Viaplay live?

    Viaplay zal vanaf 1 maart 2022 live gaan in Nederland. Op 10, 11 en 12 maart zijn er uitzendingen rondom de Formule 1 winter testdagen op het circuit van Bahrein. In het weekend van 17 maart start het F1 seizoen in Bahrein en daar zal Viaplay verslag van doen op een soortgelijke manier als dat Ziggo Sport dat deed. Hierover lees je verderop meer. Op 20 maart is de eerste Formule 1 race live te zien via Viaplay

     

    bewerkt door Nobody
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    In het Formule 1 seizoen van 2022 worden er in totaal 23 races verreden. Omgerekend betaal je in 2022 €7,30 per Formule 1 race.

    7.30 per race!! Wat een drama. Treurigheid den top. Bah bah bah

    De zwartemarkt moet ik ook maar eens bezoeken, maar puur voor nostalgie @extreme. De oude fysieke aliexpress. Ze hadden er altijd lekkere Turkse pizza's. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...