Jump to content
Duken

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

Recommended Posts

Nieuw topic op: 

In dit topic plaatsen wij een overzicht van alle nieuwservers van Providers, Pay Servers en die van Gratis nieuws servers. Helaas gebeurt het met regelmaat dat nieuws server adressen wijzigen, hierdoor kan het voorkomen dat de onderstaande lijsten niet altijd juist zijn. Weet u toevallig van een verandering geef het dan aan in dit topic zodat we altijd alles netjes kunnen aanpassen en zodat iedereen op de hoogte is van de juiste adressen. :)

Gratis nieuws servers komen en gaan met de dag / week. Deze veranderen dus veel. Weet u een goed werkende nieuws server adres. Meld hem dan zodat andere gebruikers hier ook van op de hoogte zijn.

[table]

[th]Provider[/th][th]Server adres[/th][th]Opmerking[/th]

[td]Ziggo[/td][td]news.ziggo.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]Caiway[/td][td]news.caiway.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]T-Mobile[/td][td]news.t-mobile.nl[/td][td] Lage retentie. [/td]

[td]KPN[/td][td]news.kpn.nl[/td][td]Ongeveer 14 dagen retentie[/td]

[td]KPN Planet[/td][td]news.kpnplanet.nl[/td][td]Let op! Voor oude "planet" gebruikers [/td]

[td]OnsBrabantNet[/td][td]news.onsbrabantnet.nl[/td][td]60 dagen retentie [/td]

[td]Tele2[/td][td]news.tele2.nl[/td][td]Snelheid beperkt tot 256KB/s [/td]

[td]Tweakdsl[/td][td]news.tweaknews.nl[/td][td] Hoge snelheid en retentie [/td]

[td]XS4ALL[/td][td]newszilla.xs4all.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]Zeelandnet[/td][td]highwinds.zeelandnet.nl[/td][td]Goede server en hoge retentie. Wel datalimiten[/td][/table]

Handige links:

Uitleg van nieuwsgroepen

Nieuws server test tool

Serveradressen van Pay servers

Chelloo (enkel voor UPC-klanten), deze is er niet meer!

ByOrder (UsenetByOrder) lijkt niet meer te bestaan

Download2Day = WonderNews.eu

Abonnement: maandelijks, kwartaal, halfjaar en jaar

Kosten vanaf: €4,95 per maand

Betalingswijze: iDeal, PaysafeCard, Overboeking, Creditcard, Sofort, GiroPay, Mistercash, Direct Debit en Bitcoin

Retentie: 900+ dagen

Datalimiet: nee, alleen bij block pakketten

Server adres: reader.wondernews.eu

EasyUsenet

Abonnement: maandelijks, kwartaal, halfjaar, jaar en twee jaar

Kosten vanaf: €4,95 per maand

Betalingswijze: iDeal, PaysafeCard, Overboeking, Creditcard, Sofort, GiroPay, Mistercash, Direct Debit en Bitcoin

Retentie: 999+ dagen

Datalimiet: nee

Server adres: reader.easyusenet.nl

YabNews

Kosten vanaf: €6,50

Retentie: 999 dagen

Datalimiet: Nee, alleen bij block pakketten

Server adres: news.yabnews.nl

PowerNews

Abonnement: maandelijks, kwartaal en jaar

Kosten vanaf: €2,95

Retentie: 600+ dagen

Server adres: reader.powernews.nl

UsenetXL

Kosten vanaf: €8.95 per maand

Betalingswijze: iDeal, PaysafeCard, Overboeking, Creditcard, Sofort, GiroPay, Mistercash, Direct Debit, Bitcoin en PayPal

Retentie: 900 dagen

Server adres: reader.usenetxl.nl

XS News

Kosten vanaf: €3,70 per maand* (* = uitgaande van een jaarabonnement)

Betalingswijze: iDeal, Creditcard, PaysafeCard, Mister Cash, Sofort, Bitcoin, PayPal en Automatische incasso (verlengt automatisch)

Retentie: 877+ dagen

Datalimiet: nee, alleen bij block abonnementen

Server adres: reader.xsnews.nl

4UX

Kosten vanaf: €5,07 per maand

Retentie: 900+ dagen

Server adres: news.4ux.nl

Astraweb

Abonnement: maandelijks en kwartaal

Kosten vanaf: $10

Betalingswijze: PayPal, Creditcard, iDeal, Sofort

Retentie: 2704 dagen

Datalimiet: nee, alleen bij block abonnementen

Server adres: news.astraweb.com of news.europe.astraweb.com

Eweka

Abonnement: maandelijks

Kosten vanaf: €7,50

Betalingswijze: PayPal, iDeal, GiroPay, Mister Cash, PaysafeCard, SMS, Carte BLEUE en overboeking

Retentie: 2702 dagen

Datalimiet: Nee

Server adres: kan worden gevonden in 'Mijn Eweka'

SunnyUsenet

Kosten vanaf: €1,43 per maand* (* = uitgaande van een jaarabonnement)

Betalingswijze: Creditcard, iDeal, Bitcoin, Sofort, PaysafeCard en overboeking

Retentie: 900 dagen

Server adres: news.sunnyusenet.com

Serveradressen van Gratis servers

just4today.net/

Server: news.just4today.net

Retention ~10+ days

Username : Check de site van just4today

Password: Check de site van just4today

Max connections: 2

Freenet

server: news.freenet.de // newsread0.freenet.de t/m newsread6.freenet.de

logingegevens: gratis account nodig!

opmerkingen: een gratis account is aan te maken via: https://secure.freenet.de/kiss/registration.do, je hebt echter wel een geldig adres in Duitsland nodig.

Newszilla

server: newszilla6.xs4all.nl

logingegevens: login via IPv6 tunnel

opmerkingen: voor uitleg over het opzetten van een IPv6 tunnel

Yottanews

server: free.yottanews.com

logingegevens: aanmaken op http://www.yottanews.com/freeaccount.php

opmerkingen: account is 1 maand geldig, datalimiet van 1 GB per maand

Txucom

server: news.txucom.net

logingegevens: niet nodig.

opmerkingen: Maximaal 1,4 GB/dag, Zet skip groep command aan!

?

server: 66.150.105.20

logingegevens: niet nodig.

Relevante links - met allemaal gratis nieuwsservers.

http://www.proxy2.de/news.php

http://www.elfqrin.com/hacklab/pages/nntpserv.php

http://www.news2mail.com/lists/free_newsservers.html

http://nntime.com/usenet/usenet-servers-A.htm

De Bezoek Website dingen in het tweede bericht werken niet, maar hij is wel mooi. :)

er is een typ fout:

Newszilla

server: newszilla6.xs4all.nl

logingegevens: login via IPv6 tunnel

opmerkingen: voor uitleg over het opzetten van een IPv6 tunnen, zie:

ik denk dat het tunnel moet zijn  ;)

thx done

@ tom.. ik moet dat inderdaad nog even aanpassen ;)

kan ik ook op gratis server ookal ondersteund mijn provider het niet?

of kan ik alleen op payservers

ohhja nu ben je de link vergeten O0:

opmerkingen: voor uitleg over het opzetten van een IPv6 tunnel

Je kan altijd op gratis servers, maar ik raad het af omdat het altijd gevogel is. De gratis servers werken vaak slecht/ niet goed of niet....

Neem een payserver ;)

nou ik ben pas 12 dus ik kan dat niet zelf doen

heb je het citaat van mijn vorige bericht gezien? O0

Jep gezien, maar ik moet voor alles de links nog aanpassen. Doe ik van de week wel. Wat voor provider heb je? Misschien dat je wel gebruik kan maken van nieuwssevrers.

Ik heb eweka werkt echt super 8 poorten echt super snel. En de prijs valt op zich wel mee toch?

Jep gezien, maar ik moet voor alles de links nog aanpassen. Doe ik van de week wel. Wat voor provider heb je? Misschien dat je wel gebruik kan maken van nieuwssevrers.

nou ik heb mach 5 (studenten adsl)

Guest wimpy

news.txucom.net doet het niet, krijg dit er voor:

sabnzbdprobleem.jpg

Hey,

een vriend en ik willen een abonnement delen, kan dat ook? en zo ja, welke moeten we dan nemen?

mvg, cancan

Hey,

een vriend en ik willen een abonnement delen, kan dat ook? en zo ja, welke moeten we dan nemen?

mvg, cancan

als je een abbo neemt bij eweka kan je die gewoon met ze 2en delen

hij is gratis, wat verwacht je er van? ;)

Maar een gratis nieuws server is altijd goed. Ik plaats hem erbij  O0

ik heb volgens mij bijna allemaal geprobeerd :P en dit is mij conclusie

ff snel 3 dagen downloaden maak een gratis account via www.yabnews.nl je hebt alleen een geldig 06 nummer nodig nooit lastig gevallen of iets dergelijks (op mij 06) is ook helemaal gratis

www.eweka.nl 7,50 per maand non stop downloaden en 40mbit ofzo met 8 lijntjes en delen mag !!!

Bij www.hitnews.eu heb je ook een trail van 30 dagen je hoeft hier geen telefoonnummer in te vullen alleen je naam in te vullen.

3 dagen volgens mij een 30Mbit verbingen met 8 connecties(threads)

Ik zal het proberen martijn ! het schilt toch weer 7,50 van eweka! en hier heb ik nog nooit van gehoord ;)

Als je wilt kun je hier je ervaringen posten misschien willen anderen het dan ook proberen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Meh Meh
      Welkom bij de handleiding van NZBget. Met dit programma is het mogelijk om te downloaden uit nieuwsgroepen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruiksaanwijzing en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van NZBget. 

Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Downloaden met NZBget en zoeken met nzbserver Pluspunten, NZBget is snel, zeer uitgebreid en geschikt voor vrijwel alle besturingssystemen. Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van programma-naam na de installatie voor optimaal gebruik Wat is NZBGet
      NZBGet is een nieuwsreader om te downloaden vanaf Usenet. Het programma werkt vanuit je webbrowser. Je kunt met NZBGet namelijk eenvoudig downloaden van Usenet met behulp van NZB-bestanden. Er zijn redelijk veel newsreaders. Grabit, Newsleecher en SABnzbd zijn het meest bekend. Maar niet veel mensen kennen NZBGet.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Het programma laadt erg snel Heeft vele extra opties Is geschikt voor bijna alle besturingssystemen Minpunten
      Voor beginners bevat NZBget misschien iets teveel opties NZBGet voor ieder platform
      NZBGet is geschreven in C++ waardoor het programma razendsnel is. Een groot voordeel van NZBGet is dat het geschikt is voor vrijwel alle besturingssystemen. Het programma werkt uitstekend op zowel Windows, Mac, Linux, Android en zelfs BSD. Een ander voordeel is dat NZBget open source is. Dat betekend niet alleen dat het helemaal gratis is maar ook dat je het programma mag aanpassen.
      Hoe werkt NZBget?
      Het programma heeft veel weg van Grabit en SABnzbd. Om het te kunnen gebruiken moet je eerst het installatiebestand downloaden. Dat kan je doen door naar de download pagina te gaan op nzbget.net of om deze bij ons te downloaden. Kies het juiste installatiebestand, als je Windows gebruikt dan heb je het installatiebestand voor WIndows nodig. Na het downloaden van het installatiebestand kan de installatie van NZBget beginnen.
      Je ziet het installatievenster met de tekst "Welcome to the NZBget Setup Wizard". Onderaan dit venster zie je "Next". Klik op Next om de installatie te starten. De installatie loopt vanzelf door, je hoeft niets te doen tot de installatie is afgerond.

Onderaan het venster zie je de tekst "Associate With NZB Files". Vink deze optie aan, dan worden nzb bestanden automatisch in NZBget geladen, wat wel makkelijk is. Nu is de installatie afgerond. Je kan "Run NZBget" aan laten staan, dan start het programma vanzelf wanneer je op een nzb bestand klikt. Klik onderaan het venster op "Finish".

Het programma draait in een browservenster. Er zijn talloze opties maar eigenlijk is het als eerste van belang dat je je nieuwsserver gegevens invoert. Informatie over nieuwsservers vind je hier. Onder "Setttings" zie je talloze opties aan de linkerkant

Er zijn veel dingen die je kan instellen maar het belangrijkste is "NEWS-SERVERS". Klink hierop en er zal weer een nieuw venster openen waar je eindelijk je nieuwsserver gegevens kan invoeren en enkele andere nieuwsserver instellingen kan aanpassen.

Halverwege de pagina zie je nu "Server1.Host" staan. Voer hier het nieuwsserver adres in dat je van je provider hebt gehad. Daarna moet je naar "Server1.Username" gaan, voer hier de gebruikersnaam in die je hebt ontvangen van je provider. Voer het wachtwoord in bij "Server1.Password".  Helemaal aan de onderkant van de pagina staat "Test Connection". Het is handig om te kijken of de verbinding werkt, dus klik hier op. Zie je "Connection Successful"? Dan is NZBget op de juiste manier ingesteld. Klik nu op ""Save Changes".

Zoeken naar een NZB spot
      Nu NZBget is ingesteld kunnen we gaan zoeken naar iets om te downloaden. Laten we in dit voorbeeld gebruik maken van nzbserver om een download te vinden.
      Overige sites met NZB files vind je ook in ons overzicht.

Ga naar nzbserver.com en zoek naar een download. Download het nzb bestand van de spot die je wilt downloaden. Als het nzb bestand niet automatisch wordt geopend kan je er 2 keer op klikken. NZBget zal nu beginnen met downloaden. Na het downloaden vind je het gedownloade bestand in de folder van NZBget downloads.

Heb je vragen? Stel ze gerust we helpen je graag.
    • By Meh Meh
      Welkom bij de handleiding van NZBget. Met dit programma is het mogelijk om te downloaden uit nieuwsgroepen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruiksaanwijzing en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van NZBget. 

Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Downloaden met NZBget en zoeken met nzbserver Pluspunten, NZBget is snel, zeer uitgebreid en geschikt voor vrijwel alle besturingssystemen. Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van programma-naam na de installatie voor optimaal gebruik Wat is NZBGet
      NZBGet is een nieuwsreader om te downloaden vanaf Usenet. Het programma werkt vanuit je webbrowser. Je kunt met NZBGet namelijk eenvoudig downloaden van Usenet met behulp van NZB-bestanden. Er zijn redelijk veel newsreaders. Grabit, Newsleecher en SABnzbd zijn het meest bekend. Maar niet veel mensen kennen NZBGet.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Het programma laadt erg snel Heeft vele extra opties Is geschikt voor bijna alle besturingssystemen Minpunten
      Voor beginners bevat NZBget misschien iets teveel opties NZBGet voor ieder platform
      NZBGet is geschreven in C++ waardoor het programma razendsnel is. Een groot voordeel van NZBGet is dat het geschikt is voor vrijwel alle besturingssystemen. Het programma werkt uitstekend op zowel Windows, Mac, Linux, Android en zelfs BSD. Een ander voordeel is dat NZBget open source is. Dat betekend niet alleen dat het helemaal gratis is maar ook dat je het programma mag aanpassen.
      Hoe werkt NZBget?
      Het programma heeft veel weg van Grabit en SABnzbd. Om het te kunnen gebruiken moet je eerst het installatiebestand downloaden. Dat kan je doen door naar de download pagina te gaan op nzbget.net of om deze bij ons te downloaden. Kies het juiste installatiebestand, als je Windows gebruikt dan heb je het installatiebestand voor WIndows nodig. Na het downloaden van het installatiebestand kan de installatie van NZBget beginnen.
      Je ziet het installatievenster met de tekst "Welcome to the NZBget Setup Wizard". Onderaan dit venster zie je "Next". Klik op Next om de installatie te starten. De installatie loopt vanzelf door, je hoeft niets te doen tot de installatie is afgerond.

Onderaan het venster zie je de tekst "Associate With NZB Files". Vink deze optie aan, dan worden nzb bestanden automatisch in NZBget geladen, wat wel makkelijk is. Nu is de installatie afgerond. Je kan "Run NZBget" aan laten staan, dan start het programma vanzelf wanneer je op een nzb bestand klikt. Klik onderaan het venster op "Finish".

Het programma draait in een browservenster. Er zijn talloze opties maar eigenlijk is het als eerste van belang dat je je nieuwsserver gegevens invoert. Informatie over nieuwsservers vind je hier. Onder "Setttings" zie je talloze opties aan de linkerkant

Er zijn veel dingen die je kan instellen maar het belangrijkste is "NEWS-SERVERS". Klink hierop en er zal weer een nieuw venster openen waar je eindelijk je nieuwsserver gegevens kan invoeren en enkele andere nieuwsserver instellingen kan aanpassen.

Halverwege de pagina zie je nu "Server1.Host" staan. Voer hier het nieuwsserver adres in dat je van je provider hebt gehad. Daarna moet je naar "Server1.Username" gaan, voer hier de gebruikersnaam in die je hebt ontvangen van je provider. Voer het wachtwoord in bij "Server1.Password".  Helemaal aan de onderkant van de pagina staat "Test Connection". Het is handig om te kijken of de verbinding werkt, dus klik hier op. Zie je "Connection Successful"? Dan is NZBget op de juiste manier ingesteld. Klik nu op ""Save Changes".

Zoeken naar een NZB spot
      Nu NZBget is ingesteld kunnen we gaan zoeken naar iets om te downloaden. Laten we in dit voorbeeld gebruik maken van nzbserver om een download te vinden.
      Overige sites met NZB files vind je ook in ons overzicht.

Ga naar nzbserver.com en zoek naar een download. Download het nzb bestand van de spot die je wilt downloaden. Als het nzb bestand niet automatisch wordt geopend kan je er 2 keer op klikken. NZBget zal nu beginnen met downloaden. Na het downloaden vind je het gedownloade bestand in de folder van NZBget downloads.

Heb je vragen? Stel ze gerust we helpen je graag.

Toon volledig handleiding
    • By Duken
      Een leuke bloemen dienst voor thuis (je vrouw / vriendin) Ik ben er ook lid van geworden, verassing voor vrouw lief . 
      Nu blijkt dat je een gratis vaas ter waarde van 15 euro krijgt bij je eerste bestelling bij BLOOMON. 
      Gebruik daarvoor de link http://www.bloomon.nl/r6q39p. Deze link is geldig voor 2019 voor de gratis Bloomon vaas! 
      http://www.bloomon.nl/r6q39p 
      En ontvang je een gratis vaas en cadeau.

• By Eeeeeek1972
      Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.
      momenteel gebruik ik
      elitenzb.info
      newzbin.org
      iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

• Latest news

• Nu op het forum

• Ford v Ferrari James Mangold bleek met dit verhaal nog maar één kant op te kunnen: nog meer Hollywood. Neem de keuze voor twee absolute zwaargewichten in Matt Damon en Christian Bale. De rollen die zij vertolken, de blauweboord-autobouwer Carroll Shelby en de rebelse Britse coureur Ken Miles, zijn tot voorbij de werkelijkheid opgepompt. Hetzelfde geldt voor de oer-Amerikaanse bluf waarmee de twee het opnemen tegen de grote en ongenaakbare Henry Ford. Het tekent Mangolds eenrichtingsverkeer. Zelfs de originele filmtitel, die voor de Europese markt niet geschikt bevonden werd, is nog Amerikaanser dan een appeltaart van McDonald's: Ford v Ferrari. Het gedeelte van de film waar beide titels aan ontleend zijn, is echter ook waar de film enigszins uit de bocht vliegt. Na anderhalf uur inleidende beschietingen van Ford tegen Shelby, Shelby tegen Miles, Ford tegen Miles of Miles tegen zichzelf, zijn we uiteindelijk op het legendarische asfalt van Le Mans in 1966. Ford tegen Ferrari. De vlag valt en de coureurs sprinten naar hun bolides. Wie hier had gehoopt op een overtuigend spektakel zoals in de formule 1-film Rush komt echter bedrogen uit. De actie is tam en voorspelbaar en de wedstrijdbeelden hebben de geloofwaardigheid van een voetbalwedstrijd uit komedieklassieker All Stars. Tijdens dit drie kwartier durende raceverslag begint het publiek zich te herkennen in de murwgebeukte coureurs die zich een etmaal lang overleveren aan de legendarische uitputtingsslag in de Franse heuvels. De film is op dat punt namelijk al ruim twee uur lang in- en inHollywood, waardoor de uitslag van de race zich laat raden. Voor eventuele spanningsopbouw duurt het dan ook veel te lang. Als de geblokte vlag uiteindelijk gezwaaid is boven het circuit, blijkt het verhaal, zowel in het echt als op het witte doek, nog wel een prachtige epiloog in huis te hebben. En welke auto er ook als eerste over de streep komt en welke coureur er ook op de hoogste trede eindigt, uiteindelijk is het toch weer Hollywood dat wint. bron: filmtotaal.nl/recensie/13899 Downloaden Als Ford v Ferrari online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Ford v Ferrari.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Ford v Ferrari downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Ford v Ferrari 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • Frozen 2 Het meest rigoureuze dat we nu te zien krijgen lijkt Elsa die haar haar losgooit. Tot overmaat van ramp wordt er ook nog eens leentjebuur gespeeld van onder meer The Lord of the Rings en een productie uit eigen stal: Pocahontas. Zo vaart Elsa's intuïtie, of noem het instinct, op de vlagen van de wind en heeft het volk waarmee ze uiteindelijk oog in oog komen te staan nog het meeste weg van een indianenstam. Als er dan toch een thema moet worden aangewezen dan is het wel dat we allemaal een bijzondere kracht bezitten, zelfs als deze voor de buitenwereld niet aanschouwelijk gemaakt kan worden. Ondanks het hele magere verhaaltje valt er op visueel vlak weer een boel te beleven. De animatie is weer een tandje perfecter geworden, waarbij het vooral opvalt dat in de vele scènes die zich in boomrijke omgevingen afspelen werkelijk elk blaadje afzonderlijk beweegt en door zon en schaduw verkleurt. Aandacht voor het visuele detail is er dus ruimschoots. Daar waar het voorgaande deel veel witte tinten door de sneeuw liet zien, domineren hier heldere primaire kleuren als rood en groen. Frozen II bedient zich van een geheel eigen kleurenpalet en op de prachtige plaatjes valt dan ook niets af te dingen. Toch kun je je niet aan de indruk onttrekken dat dit vervolgavontuur als mosterd na de maaltijd voelt. Van de grappig bedoelde bijfiguurtjes (naast Olaf dit keer een ondeugend hagedisje) tot de pogingen om de wereld van Arendelle te verbreden: het voelt allemaal aan als slim formulewerk dat tot op de laatste sneeuwvlok wordt uitgewrongen. Frozen II lijkt dan ook vooral opgetrokken om meer geld binnen te harken. Een tweede Let It Go kunnen we ook wel vergeten. Dit keer heet de knaller van Elsa Into the Unknown, maar dat blèrt toch net wat minder lekker mee. bron: filmtotaal.nl/recensie/13919 Downloaden Als Frozen 2 online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Frozen 2.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Frozen 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Frozen 2 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • Goede morgen, Ik denk haast dat je de onderstaande optie moet gebruiken @Ismail Antar. Oplossing 3. Gebruik de Windows Herstelomgeving als Windows 10 Opnieuw Opstarten niet werkt 1. Druk op Windows  + R > Afsluiten of Afmelden > houd SHIFT ingedrukt > Klik opnieuw opstarten. Dit zal je computer in de herstelmodus van Windows brengen. 2. Navigeer vervolgens naar: Probleemoplossen > Geavanceerde opties > Opstartherstel. Volg de instructies die je van Windows krijgt en herstel je systeem.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur
    • Animatie

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog