Spring naar bijdragen

branden met winavi


Gast SION

Aanbevolen reactie

Ik krijg bij het converteren met Winavi de melding: outdir can not include

wat ik op internet heb kunnen vinden is dat de map naam dan niet goed is, maar de naam is film1, dus dat moet dan gewoon kunnen? of gaat het ook weer over de naam waar de map in zit. het is namelijk d:\\#game\\film1

moet die #game map dan ook van naamverandere?

of ligt het aan iets anders?

Ik heb alle codecs geinstalleerd( hij geeft iniedergeval niks aan dat die codecs mist)

Naam van de film is het zelfde als de ondertiteling

Waar kan het aan liggen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

hellboyy schreef:

Ik krijg bij het converteren met Winavi de melding: outdir can not include

wat ik op internet heb kunnen vinden is dat de map naam dan niet goed is, maar de naam is film1, dus dat moet dan gewoon kunnen? of gaat het ook weer over de naam waar de map in zit. het is namelijk d:\\#game\\film1

moet die #game map dan ook van naamverandere?

of ligt het aan iets anders?

Ik heb alle codecs geinstalleerd( hij geeft iniedergeval niks aan dat die codecs mist)

Naam van de film is het zelfde als de ondertiteling

Waar kan het aan liggen??

Beide bestanden moeten dezelfde naam hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...