Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

Duken
 Share

Recommended Posts

• Content Count:  501
  • Achievement Points:  366
  • Days Won:  2
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Macintosh

Nice ziet er fancy uit. Maar wordt die niet erg dik door én een toetsenbord én een hoesje? Of valt dat wel mee?

Tja het wordt wel iets dikker, maar relatief gezien komt er nauwelijks iets bij. Prima te doen :)

• Content Count:  5,712
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Last Seen:  

western-digital-caviar-green-2TB-WD20EADS.jpg

2 TB schijf, net ingebouwd en werkt perfect  ;D

2655ed1cb4003a225f0562946f75fe88.jpg

Voor draadloos netwerk :)

Ook een nieuw scheerapparaat gekocht.  :D

• Content Count:  1,905
  • Achievement Points:  346
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

1003004009066054.jpg

Western Digital 2 TB , voor de wii en computergebruik:)

• Content Count:  5,261
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

2 TB voor alleen de Wii  :o

Wat moet je naar nou weer mee :P

• Last Seen:  

Wtf, gwn verkeerde tekst getypt :S . Maarja. Ik gebruik 1 tb gwn voor de wii , een tb voor computergebruik.

• Content Count:  811
  • Last Seen:  

Samsung-Galaxy-S2.jpg

Net de Samsung Galaxy s2 besteld.

• Last Seen:  

Echt een goede aankoop , alvast veel plezier ermee.

• Last Seen:  

Wil m ook gaan kopen.

Jfk, al enig idee wanneer de note uitkomt en je hem gaat kopen? En waar woon je? Want dan kan ik meteen beslissen of het te ver weg is of niet.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

• Content Count:  5,918
  • Last Seen:  

Jfk, al enig idee wanneer de note uitkomt en je hem gaat kopen? En waar woon je? Want dan kan ik meteen beslissen of het te ver weg is of niet.

Ik heb geen idee wanneer dat ding uitkomt, en het zal ook wel 2 -3 maanden duren voordat die op een 500 euro prijs is. Ik woon in Amersfoort by the way. Maar mocht je een goede deal tegenkomen om een SGS II te kopen, zeker doen! Tenzij je de planning hebt om hem over 3 maanden te kopen, dan kan ik hem reserveren voor je.

• Content Count:  709
  • Last Seen:  

krukken.jpg

Beetje hard door me enkel gegaan met zaalvoetbal.

Enkel zwaar verstuikt Yippie :')

• Content Count:  5,261
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Vanmiddag nieuwe schoenen gehaald bij een nieuwe winkel :)

541bb73f-866e-6edb.jpg

---

- Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

• Content Count:  1,420
  • Last Seen:  

Ook maar weer eens meedoen met het topic, in Londen met school dit bandje gekocht.

imag0217k.jpg

• Content Count:  5,959
  • Achievement Points:  261
  • Last Seen:  

^nice shoes! :)

@ maarten, Wat zijn dat voor bandjes precies, bij ons op school lopen er ook wat mensen mee rond.. maar weet niet precies wat t nou inhoudt :P

• Content Count:  2,728
  • Last Seen:  

Ik vroeg het me ook al af. :P

• Content Count:  1,420
  • Last Seen:  

Mariabandje voluit, die dingen moet je dag en nacht dragen en dan slijt het tekeningetje van zo´n heilig persoon er op een gegeven moment vanaf, en als ze er allemaal af zijn. En er nog maar 1 tekeningetje over is, dat is dan je bescherm(engel). Zo is het als je het helemaal goed wil doen haha, maar ik vond hem wel leuk :)

• Last Seen:  

haha oke, Grappig!

Zou t zelf nooit dragen, Hou nooit van bandjes enzo:P ook niet echt een horloge:P

• Content Count:  2,097
  • Achievement Points:  574
  • Last Seen:  

20 Zoethout stokjes, pak 96 nicotinel kauwgoms 4mg.

Na 5 jaar lang elke dag ruim 20 tot 30 sigaretten te roken per dag, nu besloten te stoppen.

Heb al sinds zondag klokslag 22.00 geen peuk meer aangeraakt en tot nu toe gaat het met goed af.

De motivatie is ervoor aanwezig, wish me luck!

• Last Seen:  

Goodluck! :) hoezo ben je ineens aan het stoppen?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• Administrators

• Content Count:  26,216
  • Achievement Points:  24,733
  • Days Won:  264
  • Last Seen:  

Gefeliciteerd! hoop dat je het volhoud... zal na 5 jaar niet heel makkelijk zijn. Maar ik weet dat je het kan ;)

• Last Seen:  

Bedankt voor de motivatie heren, een van de redenen dat ik ga stoppen is omdat het in mijn familie zit dat je geboren word met beetje zwakke longen.

Door het roken zijn mijn longen juist weerstand gaan opbouwen en heb daar dus totaal geen last van.

Nu ik een vriendin heb die zelf niet rookt en een dochtertje heeft voel ik me toch enigszins verantwoordelijk en dit geeft me nog meer kracht om te stoppen. Tot nu toe verloopt het goed, als het goed is zal ik na 1 week het ''ergste'' gehad hebben en vanaf dan zou het alleen maar rustiger worden.

• Content Count:  501
  • Achievement Points:  366
  • Days Won:  2
  • Last Seen:  

Lekker bezig man, ik denk dat iedereen kan stoppen zolang de "echte" wil om te stoppen er maar is. Best grappig, met m'n studie (innovatie mangement) gaat het daar nu ook deels over de innovatie van het stoppen-met-roken-proces.

Er zijn namelijk verschillende fases in dat proces, en bij die fases horen ook verschillende gemoedstoestanden en gedachtes. Vaak is het zo dat iedereen zonder pardon in fase 1 wordt geknald, terwijl sommige al een fase voorop lopen of sommige zelfs een soort van pre-fase nodig hebben voordat ze daadwerkelijk gaan stoppen. Het beginnen in zo'n verkeerde fase is fataal voor het stoppen met roken. Vandaar dat veel van die cursussen gewoon falen.

Wat ik heb gelezen is dat wilskracht, dus dat elke haar op je hoofd echt wilt dat je gaat stoppen, het belangrijkst is.

• Last Seen:  

Knap hoor Releases. Ik hoop echt dat het je lukt! Van 20-30 naar 0 vind ik toch een hele prestatie! Die wil heb je dus wel als ik het zo lees. Succes :)

• Content Count:  2,642
  • Achievement Points:  2,091
  • Days Won:  4
  • Last Seen:  

20 Zoethout stokjes, pak 96 nicotinel kauwgoms 4mg.

Na 5 jaar lang elke dag ruim 20 tot 30 sigaretten te roken per dag, nu besloten te stoppen.

Heb al sinds zondag klokslag 22.00 geen peuk meer aangeraakt en tot nu toe gaat het met goed af.

De motivatie is ervoor aanwezig, wish me luck!

Goodluck :)

• Content Count:  4,943
  • Achievement Points:  100
  • Last Seen:  

Nieuwe computer gekocht, is alweer een tijd geleden. Maar ik ben ook al een tijdje niet op het forum geweest. Deze computer staat nu naast mijn tv en dient als media pc en om een beetje te browsen.

• Last Seen:  

@Jeroen Ik zeg foto's!

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• moeti earned a badge
      One Month Later
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...