Spring naar bijdragen

IPv6 probleem.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo mensen.

Ik ging de handleiding van Releases volgen dat je ipv4 kan omzetten naar ipv6, zodat je gratis nieuwsgroepen kan gebruiken. Alleen kreeg ik deze melding toen ik de Gateway 6 client wou opstarten: IPv6 support is required by this application, but not currently offered by your operating system. Please check your network configuration to ensure that Microsoft TCP/IP version 6 has been installed. This application will now close.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb Windows XP sp3. Ik maak gebruik van draadloos internet, maar met kabel lukt het ook niet.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik quote dit bericht even door naar mijn topic over gratis nieuwsgroepen.

Op dit moment ben ik op het werk dus kan ik het niet zo 1-2-3 voor je uitzoeken, wellicht dat iemand anders online is die je hiermee verder kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Okee, hartstikke bedankt iig. Maar op de site van Microsoft kon ik ook de Advanced Networking Pack downloaden die dan ook IPv6 ondersteund, maar dat was er alleen voor SP1. Er was ook wel een goede, maar die was alleen in het Engels, dus als ik die wou installeren, meldde hij dat mijn software in een andere taal was dan het networking pack...

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

IPv6 word al ondersteund in SP3 dus daar zou het niet aan liggen, zie verder in het ''Gratis Nieuwsgroepen'' topic.

Hier kan eventueel een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...