Spring naar bijdragen

overstappen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Goedenavond,

Mijn vader wil overstappen naar een 3 in 1 pakket. Momenteel zit hij te kijken naar een pakket van kabelnoord(3 in 1 familie). Dit pakket heeft een download van 20 mb. En de prijs is 49 euro.

Zelf zat ik te denken aan een ziggo pakket, welke 3 in 1 pakket van welk merk is aan te raden?

Als het kan graag ook de reden waarom dat pakket beter is anders kan ik mijn vader niet overhalen.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Zelf heb ik alles in 1 van ziggo wat prima werkt ligt er bijna nooit uit en ik haal me volledige snelheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wij hebben zelf ook alles in een van Ziggo, over de snelheid moet je wel even kijken want ze hebben drie mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dan denk ik dat mijn vader voor de alles-in-1 plus zou gaan,

Alleen weet iemand misschien wat het verschil is tussen kabelnoord en ziggo. Ik bedoel qua service en storingen.

Want mijn vader wou kabelnoord kiezen omdat dat hier vlakbij zit maar ik denk dat ziggo of kpn het beste is qua internet verbinding maar dit weet ik dus niet zeker.

EDIT: als ik bij "Ziggo ook op jou adres?" mijn postcode en huisnummer invoer, dan staat er "Alles-in-1      nog niet beschikbaar".

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
Gast angel_creek

Dat spreekt toch voor zichzelf. Er staat dat het niet beschikbaar is op jouw adres. Maar je kan voor de zekerheid de klantenservice raadplegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ow nouja dan heb ik natuurlijk weinig keuze, dus dan zal ik mijn vader wel gewoon die kabelnoord laten bestellen ofzo.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...