Spring naar bijdragen

[DS] sonic and sega all star racing - load rom errcode-4


kanerniksvan

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

>:(heb dit spel gedownload en nu doet het spel het niet >:(

krijg de volgende foutmelding

rom loading failed

load rom errcode-4

please reset system

wie weet hoe ik dit spel aan het gang kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154
  • Reacties 36
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Is dit voor op de Nintendo DS?

Zoja,

Formatteer je MicroSD en zet er de nieuwste firmware op. Of download een andere ROM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke flashkaart gebruik je? Als je dat wil zeggen kan het zijn dat je misschien een nieuwe firmware erop moet zetten.

Verder is er al een fix voor het spel. Misschien wilt dat helpen. Zoek op The Pirate Bay naar: [NDS]Sonic and Sega All Stars Racing[uSA][FIX].zip

Als je een R4 hebt kan het zijn dat die fix niet werkt op de R4. Dan wilt dit misschien wel helpen:

Jugar Sonic & Sega All Stars Racing nds fix para r4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

het kaartje is een dstt kaartje, met volgens mij de laaste firmware, het spel rabbits go home wou ook niet en na het update van de firware doet die het wel. dus daar ligt het volgens mij niet aan. en hoe nu veder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kunt het spel proberen te fixen. Zoek ff op The Pirate Bay naar [NDS]Sonic and Sega All Stars Racing[uSA][FIX].zip

Let wel op dat je een Amerikaanse rom nodig moet hebben anders werkt die fix niet.  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke wil het graag proberen maar wat moet ik dan doen. snap het niet :sos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ga naar google en typ daarin "sonic all stars racing fix" (zonder de " "). Dan neem je de 2de link (die van filestube.com). Daar kan je al een gefixte versie van het spel downloaden. Als het goed is moet die het doen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke heb gekeken, maarrrrrrrrrr :police:ik moet lid worden. andere oplossing misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

[A]kanerniksvan: je moet de 2 link nemen met google (dus die van filetube.com) dan zie je 2 links staan. Dan neem je die megaupload. Dan kom je op een gegeven moment op megaupload. Ik kan je wel die megaupload link sturen via PM maar ik weet niet of het mag. Ik heb hem zelf ook gedownload en hoefde nergens lid van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

werkt dus ook niet :( :( :(.en nu. het moet toch mogelijk zijn om dit spel op mijn ds te krijgen. heb dus een dstt kaartje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dan zit er denk ik niks anders op dan wachten op een nieuwe firmware van je DSTT kaartje en dan ook nog hopen dat de nieuwe firmware het spel ondersteund (maar ik denk dat als er een nieuwe firmware uitkomt dat je meer dan 85% kans hebt dat het spel word ondersteund).  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nu Sonic Classic Collection geprobeerd te instaleren op mijn dstt kaartje en ja hoor zelfde probleem. is dit het einde dan voor het ds tijdperk :sos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de uitleg van de fix zombymario. Ik ben er blij mee.

;)

Misschien is de EZ flash iets voor jouw, kanerniksvan. bij mij werken bijna alle spelletjes want er komt iedere maand een nieuwe kernel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ben je mooi klaar mee. heb je een dstt kaartje en willen de nieuwste spellen niet >:(.

misschien doe ik nog iets vekeerd bij het fix gebeuren. moet toch mogelijk zijn om de nieuwste spellen te spelen op een dstt kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met de fix kan niets verkeerd gaan. Neem die van Zombymario.

Gaar het om een dsi? Want dan zul je een ander kaartje moeten kopen. DSTT is niet geschikt voor de DSI.

We horen het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

werkt niet.

heb een ds litle en een dstt kaartje.

hoe nu veder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als de fix niet werkt dan moet je wachten op een DSTT firmware update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke en wanneer komt ie uit. en waar vindt ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wanneer die uitkomt weet niemand. Je kan hem meestal vinden op de site van de DSTT zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zit met ongeveer hetzelfde probleem:

ik heb een r4 kaartje ik zet Sonic allstars racing erop en het werkt ni ma het rare is hij geeft geen error code het laad, het wordt een wit scherm, en dan wordt het zwart en blijft het zo

dit heb ik ook al gehad bij gta: chinatown wars , mario and luigi bowser inside storie en Kingdom Hearts

plz help mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

dit heb ik ook al gehad bij gta: chinatown wars , mario and luigi bowser inside storie en Kingdom Hearts

Dit zijn allemaal spellen die je moet patchen. Zonder patch zullen ze niet gaan werken. Ik heb hier wat TUT's gevonden voor het patchen van de spellen:

GTA Chinatown Wars fix

Kingdom of Hearts 358/2 Days fix

Voor Mario & Luigi is het wat moeilijker want dan moet u Ysmenu op uw R4 installeren om Mario te laten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Ik heb hetzelfde probleem, had hier ook al eerder een topic over geopend. Mijn zoontje heeft een R4 en dat is als ik het zo begrijp helemaal niks meer waard wat betreft de nieuwe spelletjes....

Zit er over te denken om een nieuwe flashkaart te kopen, hoef ik ook niet steeds die spelletjes te wisselen voor hem...  :) Alleen welke kaart doet het wel goed met die nieuwe spelletjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat topic kan me nog herinneren en toen had ik dit antwoord gegeven:

1'tje die nog wel firmware updates krijgt zoals een M3, of een CycloDS of een DSTT (de laatste word vooral aangeraden voor jonge kinderen omdat deze kaart geen keuze-menu heeft waardoor je meteen in het menu komt met de spelletjes en meteen kan spelen).

En als die spelletjes ook niet op een DSTT werken dan kan ik uw een M3, CycloDS aanraden. Deze kaarten zijn minder kindvriendelijk (om het maar zo te zeggen). Niet dat een kind van 6 jaar er mee overweg kan maar ze zijn ietsjes moeilijker dan een DSTT. Maar op die 2 kaarten werken die Mario & Luigi en al die andere nieuwe spellen wel. Misschien is het ff wennen voor uw kind maar ik denk dat die er wel mee overweg kan.

Edit: Vond nog een antwoord:

Mag ik vragen hoe oud uw zoontje is? Als hij nog jong is (denk maar 8/9 jaar) zou ik een DSTT aanschaffen. Krijgt nog updates volgens mij (laatste is uit december 2009 dus ik denk dat er weer bijna een nieuwe aankomt). Is een handig kaartje omdat deze kaart geen menu heeft. Waardoor je meteen naar de lijst met spelletjes gaat. Handig voor jonge kinderen want kunnen ze meteen hun spel kiezen en spelen.

Wilt uw een wat professionele kaart dan kan ik u de CycloDS aanbieden. Deze is wat minder geschikt voor jonge kinderen (deze heeft een menu). Maar deze kaart heeft een hele goede ondersteuning.

U kunt ook een M3DS Real kopen. Deze is volgens mij van dezelfde makers van de R4 maar deze krijgt wel nog goede updates. Ik weet niet of deze lijkt op een R4 (dus daar bedoel ik mee dat die dezelfde interface heeft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Ja, ik weet 't. Maar ik heb nog nergens duidelijk gelezen waar bv Sonic Racing en Sonic Classic het op doen (google me suf). Dit zijn met name die spelletjes waar mijn zoontje dagelijks om zeurt...

Dus ik hoop dat iemand dit leest waarvan deze spelletjes het wel doen op zijn kaart (zonder moeilijke omwegen) en mij kan vertellen welke kaart dit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Heb 'm eindelijk werkend gekregen! Zet Wood r4 v 1.05 op je kaart. Alle nieuwe spelletjes doen het! Echt helemaal super! Dit was mijn laatste poging voordat ik een nieuw kaartje zou aanschaffen, maar is dus niet nodig.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • MiepWierden heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...