Spring naar bijdragen

Windows themes?


Gast thesilk

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik heb een windows themes gedownload. En ik had het geopend met winzip. Maar het zijn allemaal kleine bestanden bij elkaar en niet een groot bestand, weet iemand hoe je van al die kleine bestandjes een groot bestand moet krijgen , zodat ik het gewoon kan openen. :o

Alvast bedankt, :)

thesilk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat voor type bestanden heb je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik weet niet zecker hoor want ik weet niet precies waar het staat. Maar ieder geval dit staat er wel: veel tga. en bmp. bestanden en nog een paar bestanden: xp  xps  ttf  sss. Meschien een beetje onduidelijk maarjah :o.

thesilk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

dat gene wat je hebt gedownload heet dan misschien: '50 Windows XP style'? Ik heb deze ook namelijk gedownload en bij doet tie t goed.

Of zijn het gewoon losse theme's die tussen de 600 KB en 2 MB zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...