Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dan moet je als nog aardig wat bij betalen dat heb ik er niet voor over. Ben nu tevreden met me galaxy spica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mijn HTC desire krijgt ene update naar 2.2!

HTC geeft Desire update naar Android 2.2 Froyo

Android 2.2 voegt diverse nieuwigheden toe aan Googles mobiele besturingssysteem. Zo moeten applicaties sneller lopen door het toevoegen van een JIT-compiler aan de Dalvik Virtual Machine, waarin veel applicaties draaien. De browser moet sneller worden door de toevoeging van de Javascript-engine uit desktopbrowser Chrome.

Ook nieuw is de ondersteuning voor Flash 10.1. Daarnaast kunnen applicaties zichzelf updaten als de gebruiker dat wil. Ook kan muziek van een thuiscomputer naar het toestel worden gestreamd. Tot slot is er een manier toegevoegd om vanaf een desktopcomputer intents naar een Android-toestel te sturen. Daardoor kan een kaart van Google Maps of een website automatisch op het toestel worden geopend. Google kondigde Android 2.2 donderdag aan.


Nu nog wachten tot het toestel binnen komt! Hij ligt klaar bij GSMeasy, nu hebben ze geen Wii's meer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast angel_creek

Mijn HTC desire krijgt ene update naar 2.2!

HTC geeft Desire update naar Android 2.2 Froyo

Android 2.2 voegt diverse nieuwigheden toe aan Googles mobiele besturingssysteem. Zo moeten applicaties sneller lopen door het toevoegen van een JIT-compiler aan de Dalvik Virtual Machine, waarin veel applicaties draaien. De browser moet sneller worden door de toevoeging van de Javascript-engine uit desktopbrowser Chrome.

Ook nieuw is de ondersteuning voor Flash 10.1. Daarnaast kunnen applicaties zichzelf updaten als de gebruiker dat wil. Ook kan muziek van een thuiscomputer naar het toestel worden gestreamd. Tot slot is er een manier toegevoegd om vanaf een desktopcomputer intents naar een Android-toestel te sturen. Daardoor kan een kaart van Google Maps of een website automatisch op het toestel worden geopend. Google kondigde Android 2.2 donderdag aan.


Nu nog wachten tot het toestel binnen komt! Hij ligt klaar bij GSMeasy, nu hebben ze geen Wii's meer :(

Uit verschillende reviews ben ik overtuigd dat die Sony Ericsson x10 beter is dan heel wat HTC modellen. Ik vind zelf de meeste HTC telefoons niet echt mooi en ze zijn SUPER duur :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@duken wot krijg je al 2.2  :o er zijn nog genoeg toestellen die zitten te wachten op 2.1 waar onder die van mij  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast angel_creek

Dat maakt opzicht niet zoveel uit... HTC probeert Sony nu voor te zitten vanwege de Xperia x10 xD Dat stond in heel veel reviews + nieuwsberichten... Wil deze keer zeker zijn van een super telefoon :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  174
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

mijn lg gw620 heeft nog 1.5 :(  als het goed is komt lg binnenkort met een update naar 1.6. ;D

ben op zich wel tevreden met dit toestel.

alleen hij vreet stroom  meer mensen last van met een android telefoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 174

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dan kan ik je 2 apps aanraden, weet alleen niet of ze werken met android 1.5

Apndroid

daar mee kan je er voor zorgen dat je mob niet continue verbinding heeft met internet en nog een paar opties

advanced task killer

is een programma waar mee je programma,s kan uitschakelen die op de achtergrond draaien maar die je niet gebruikt. Als dit werkt op android 1.5 raad ik je aan om de autokill optie te gebruiken moet je alleen wel instellen wat er wel en niet mag worden afgesloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

alleen hij vreet stroom  meer mensen last van met een android telefoon?

Dat is een bekend probleem dat bij android komt kijken.

Kijk even naar de bovenstaande apps die kaas aangeeft, daarmee kun je al veel slurpers uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft de X10 ook een 1ghz processor? Vindt hem zelf een erg blauw menu hebben. Ben nu al verslaafd aan het Htc sense interface loopt allemaal lekker soepel. Batterij gaat voor 1dag mee dus dat is voor smartphones zeker goed. Heb continu 3G aan staan, ebuddy, internet en muziek en vele apps ook die task killer geïnstalleerd merk duidelijk verschil. Nee voor mij waarschijnlijk weinig anders dan android.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als je op een android telefoon een ander menu wil moet je in de android market opzoek gaan naar pandahome, ahome (de de derde weet ik niet meer) die installeren en dan zoeken naar theme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Handige tips kaasbroodje! Ik zal ze meenemen en testen op me Desire straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast angel_creek

Heeft de X10 ook een 1ghz processor? Vindt hem zelf een erg blauw menu hebben. Ben nu al verslaafd aan het Htc sense interface loopt allemaal lekker soepel. Batterij gaat voor 1dag mee dus dat is voor smartphones zeker goed. Heb continu 3G aan staan, ebuddy, internet en muziek en vele apps ook die task killer geïnstalleerd merk duidelijk verschil. Nee voor mij waarschijnlijk weinig anders dan android.

Die heeft inderdaad een 1ghz processor... Ik heb ook vele videos bekeken en hij had geen vastlopertjes :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Welke apps hebben jullie allemaal op je android staan ???

Dit heb ik allemaal

10001 coktails: naam zegt genoeg

advance task killer: handig programma om programma,s die op de achtergrond draaien uit te schakelen (auto kil is zeer handig)

apndroid: daar mee kan je er voor zorgen dat je mob niet continue verbinding heeft met internet en nog een paar opties

barcode scanner: kan je streepjes codes en QR coder scannen en vervolgens met de info op internet zoeken

blow up lite: spel waar bij je een gebouw moet opblassen

epic fails: naam zegt genoeg

het weer: naam zegt genoeg

love positions: do i need to say more  :P

nu: nieuws van nu.nl op formaat van het scherm van je mob

pandahome: pimp je telefoon

uninstaller: makkelijk programma om apps te verwijderen

useless facts: allemaal nutteloze feiten

whac em: spel waar bij je mollen moet slaan

QR code

qr-code-justinsomnia.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb er aardig veel, dus is exclusief Widgets (zijn er ongeveer nog 10 à 15 meer):

2010 World Cup - Wanneer WK begint wordt meteen elk doelpunt geregistreerd + bijbehorende informatie

3Gtest - Een test in .txt bestand wat je kan open met QuickOffice op te zien hoe je huidige 3G verbinding is

Advanced Task Killer - "Killed" apps die op dat moment onnodig zijn en je accu spaart

Amazing HD Wallpapers - Willekeurige wallpapers in HD kwaliteit

BatteryTimeLite - Hoeveel uur, minuten je nog hebt tot die aan de oplader moet, wordt ververst om de 5 minuten

Beltegoed - Checkt hoeveel beltegoed je nog over hebt, helaas nog niet aan de praat gekregen misschien ligt het eraan dat ik een abonnement heb ipv prepaid

CoD Helper - Alle challenges, titels, emblems etc. van MW2

Color Flaslight - Zorgt ervoor dat je helemaal wit wordt, handig om je mobiel te gebruiken als je iets in het donker moet zoeken

Compass - Geeft aan waar je bent in coördinaten en natuurlijk waar N-O-Z-W is

eBuddy - MSN

Engadget - Al het nieuws van Engadget

F1 Racing - geeft al het nieuws, uitslagen, eerstvolgende race en andere informatie van F1 door

HandyCalc - Meer geavanceerde rekenmachine dan de standaard rekenmachine

Hyves - Hyves

iMobsters - zoiets als het online spel Maffia, je krijgt punten door te wachten in tijd en je kan reputatie opbouwen etc.

Iron Sight Lite - Vliegtuig / spaceshuttle spel waarbij je met de G-sensor kan besturen

Jewels - Spel, wat het inhoud nog niet getest

K-9 Mail - alternatief voor het standaard mail programma, deze werkt wat sneller en overzichtelijker

Labyrinth Lite - Spel, levels met gaten, zorg ervoor dat je er langs komt met je bal en in het laatste gat komt

Maps - Google Maps

MazeOid - Spel, zoiets als Pacman

MP3 Download - Download muziek zonder dat je telefoon aan de pc moet vastmaken, zoiets als LimeWire op je mobiel

Nav Launcher - Navigatie wat alleen niet werkt in Nederland

Percent Calculator - Percentage rekenmachine

Quick Settings - Geeft handig overzicht van alle instelling die ja aan en uit kan zetten (Wi-Fi on/off, Bleutooth etc.)

Radio.NL - Radio streaming via internet, werkt stukken beter dan de standaard radio applicatie. Heeft beter bereik en meer radio stations

Raging Thunder Lite - Spel, race spel waarbij je met de G-Sensor moet besturen

Replica Island - Spel, lijkt op Pokemon Dungeon maar dan heb je een "droid"

Robo Defense FREE - Spel, zorg ervoor dat met tanks en dergelijke dat de vijand er niet doorheen komt

Scanner - van Hardware.info, je scant een barcode met je camera en je wordt doorgelinkt naar de pricewatch van Hardware.info om te kijken wat de goedkoopste prijs is

Soccer Livescores - Alle voetbal uitslagen van alle landen

Speed - Meet met de GPS ontvanger hoe snel je loopt, fietst, rijd

Speed test - Meet je download en upload snelheid

Wave Blazer Lite - Spel, bestuur je boot met je G-sensor

Whac'em! - Spel, je moet mollen en andere mannetjes slaan alleen diegene met de vlag mag je niet slaan

WiFinder - Zoekt alle Wi-Fi plekken op, hierbij kan je overzichtelijker instellen waarnaar die moet zoeken (signaal, beveiligd of onbeveiligd etc.)

En nu is mijn intern geheugen vol :( Dus moet ik 'em Rooten waardoor ik Root acces krijg en de app App2SD kan installeren en alles op mijn SD pleur en weer verder kan downloaden in de verslavende Android Market.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Of je wacht op android 2.2 dan kan je apps op je sd zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hebben jullie al die Google Navigatie voor Nederland geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Nee maar heb gelezen dat er nog aardig wat aan verbeterd moet worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De standaard navigatie bedoel je ? Die werkt nog niet in Nederland toch ? Of hebben ze een nieuwe uitgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja die inderdaad, die zou over een week of 2 / 3 uitkomen. Maar handige jongens hebben hem al werkend op de andriods ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Nog deze maand gratis navigatie Google

AMSTERDAM - Google lanceert nog deze maand in Nederland gratis navigatiesoftware gebaseerd op zijn kaartendienst Google Maps.

Dat zegt technologiesite Tweakers.net te hebben vernomen van directeur Benelux Mark Moons van mobieltjesfabrikant HTC. De software, die draait op smartphones met Googles besturingssysteem Android, is nu alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar.

Met de gratis software gaat het internetbedrijf de concurrentie aan met onder andere TomTom. Dat ontwikkelde eerder wel een iPhoneversie van zijn software, maar daarvoor moet wel worden betaald.

Google liet in april op een persconferentie weten dat het de navigatiesoftware "in te toekomst wellicht ook voor andere platforms" lanceert, maar de iPhone werd daarbij niet bij name genoemd.

Bron:http://www.nu.nl/tech/2249938/nog-maand-gratis-navigatie-google.html

http://www.androidworld.nl/forum/android-nieuws/4567-nog-deze-maand-gratis-navigatie-google.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah okee maar met root access zou het inderdaad moeten lukken. maar goed die 2 weken wachten vind ik onnodig om je garantie te laten vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heeft iemand ervaring met de app bluffmycal of dit goed werkt ???

http://bluffmycall.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik heb een leuke app (torrent-fu) gevonden voor torrent gebruiker,s waarmee je van af je telefoon bestanden toe kan voegen aan utorrent of transmission. Heb nog niet de gelegenheid gehad om het te testen zodra ik het heb geprobeerd zal ik het hier posten

Als je het wil proberen raad ik je wel aan om de handleiding door te lezen hoe je het moet instellen

http://torrent-fu.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jaa!!!

Me pakket is gereed!

28-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

20-04-2010 Voorraad controle

20-04-2010 Bestelling geplaatst

Eindelijk!!! Volgende week dus eindelijk binnen!!!!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast angel_creek

Jaa!!!

Me pakket is gereed!

28-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

20-04-2010 Voorraad controle

20-04-2010 Bestelling geplaatst

Eindelijk!!! Volgende week dus eindelijk binnen!!!!  O0

Jij hebt lang moeten wachten :o Wat is het?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...