Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zoek graag DocumentsToGo Full. Heb je die toevallig, kan hem tot nu toe nog niet vinden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben echt gruwelijk aan het twijfelen: HTC desire vs. iPhone 4..

DukeN, ik weet dat jij de desire hebt, wat vind jij/jullie de min en pluspunten van deze telefoons en welke zouden jullie aanraden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb hem ook, als je wilt geef ik ook wel een mening erover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@jfk die heb ik

http://rapidshare.com/files/403906448/Documents_to_Go__2.000__-__2.003__-__2.003.605_.rar.html

@duken die heb ik niet

Heb nog een 2de pack gedownload wat er in zit is te vinden in de bijlage

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ik ben echt gruwelijk aan het twijfelen: HTC desire vs. iPhone 4..

DukeN, ik weet dat jij de desire hebt, wat vind jij/jullie de min en pluspunten van deze telefoons en welke zouden jullie aanraden?

Ik ben nog steeds geen fan van iPhone en als ik dan zo'n nieuwsbericht lees ben ik gelijk helemaal afgeknapt (buiten het standaard verhaal van 1 jaar garantie wat gewoonweg te weinig is voor Apple producten)

http://www.telecomnieuws.com/iphone-4-verkeerd-vasthouden-zorgt-voor-slecht-ontvangst/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben echt gruwelijk aan het twijfelen: HTC desire vs. iPhone 4..

DukeN, ik weet dat jij de desire hebt, wat vind jij/jullie de min en pluspunten van deze telefoons en welke zouden jullie aanraden?

Ik ben nog steeds geen fan van iPhone en als ik dan zo'n nieuwsbericht lees ben ik gelijk helemaal afgeknapt (buiten het standaard verhaal van 1 jaar garantie wat gewoonweg te weinig is voor Apple producten)

http://www.telecomnieuws.com/iphone-4-verkeerd-vasthouden-zorgt-voor-slecht-ontvangst/

Jaja, ik lees net dat je bij de iPhone 4 gewoon je handen op een bepaalde manier vast moet houden aan het toestel omdat je anders geen ontvangst heb..Dat is wel heel erg slecht. En JFK, ik hoor graag jouw mening over de Desire! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt Kaasbroodje, geweldige app!

@ Maartenn: Ik zal morgen even een mening schrijven. Ga nu naar bed morgen vroeg op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ JFK, is goed bedankt alvast hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Graag gedaan  ;) als er meer verzoekjes hoor ik het wel

@Maartenn ik heb met allebei geen ervaring maar ik raad je toch de htc aan. Bij apple zit je vast aan itunes je kan alleen apps downloaden uit de app store die moeten dus ook nog zijn goedgekeurd door apple.  Op de htc zit android wat zeer lekker werkt (is in het begin even wennen) en waar bij je niet vast zit aan een programma om bv muziek op je mob te zetten dat is gewoon een kwestie van slepen naar je geheugen en je telefoon sorteert het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Graag gedaan  ;) als er meer verzoekjes hoor ik het wel

[A]Maartenn ik heb met allebei geen ervaring maar ik raad je toch de htc aan. Bij apple zit je vast aan itunes je kan alleen apps downloaden uit de app store die moeten dus ook nog zijn goedgekeurd door apple.  Op de htc zit android wat zeer lekker werkt (is in het begin even wennen) en waar bij je niet vast zit aan een programma om bv muziek op je mob te zetten dat is gewoon een kwestie van slepen naar je geheugen en je telefoon sorteert het

Helemaal mee eens, je bent veel 'vrijer' in Android. iPhone is meer een 'show' telefoontje denk ik terwijl een android toestel toch eigenlijk wel mooier in elkaar zit. Zou absoluut geen Iphone willen, mijn HTC Legend werkt uitstekend. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

als mijn abbo verlopen is ga ik voor de HTC desire :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik zit met dezelfde vraag als Maarten, maar dan met de Nexus One en de Sony Ericsson X10 er ook nog bij. Iemand die ervaring heeft met een van deze twee telefoons?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

X10 is een leuk toestel een vriend van me heeft die ook

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja gelijk kaasbroodje, ik hoor nu gewoon teveel nadelen van de iPhone 4.

De desire heeft zelfs nog een iets groter scherm, dus ik ga voor de desire :)

JFK, kan je toch nog even jouw mening zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou kijk, ik ken een paar mensen die nu een iPhone 3GS hebben en met smart zitten te wachten op de 4G (ja, die zijn bereid om 1000 euro te betalen..). Die mensen kopen die telefoon om de volgende redenen:

- Hebben een iMac (Macbook etc.) in bezit en kunnen hiermee hun pc/laptop prima synchroniseren met hun telefoon door middel van hun OS. Bijvoorbeeld je hebt je iMac aangesloten op je sound system in je huiskamer maar je vindt het liedje niet leuk, heb je een applicatie daarvoor om volgende liedje te kunnen doen.

- Willen graag alles lekker simpel, zo simpel als het maar kan en willen helemaal geen vervelende menu's etc. (ik zeg niet dat Android dat heeft, in tegendeel, zeker niet!). Zodra ze met een iPhone hebben gewerkt weet je gewoon dat ze niks anders willen. Dus proberen geen andere telefoons die misschien wel nog lekkerder werkt.

Nou ik ben dus iemand die verder zoekt, veel op sites kijkt waar reviews op staan, forums waarover bijna elke nieuwe smartphone wordt gediscussieerd etc. Nu zag ik dus een nieuwsartikel over een nieuwe HTC telefoon. Deze telefoon had zo'n beetje alles wat je kan wensen. Namelijk een snapdragon 1 GHz processor, 576 MB RAM geheugen, Android 2.1, 3,7" touchscreen en ga zo maar door.

Nu weet ik dat je niet helemaal moet dood staren op de specificaties. Want zoals bij een iPhone doet de 3GS het met minder specificaties maar toch loopt het allemaal lekker soepel. Toch wachtte ik af totdat het toestel op de markt kwam, mensen hun mening erover gaven en die in de winkels kwam te liggen.

Ik had voor deze telefoon nog nooit met HTC, Android, Smartphones en Touchscreens gewerkt. Het was dus mijn eerste echte smartphone met touchscreen en Android. Meteen vanaf het begin zie je dat er HTC Sense op zit. Dit is door HTC ontwikkeld wat over Android zit. HTC Sense brengt je onder andere 7 homescreens in plaats van de gebruikelijk 5. Zo heb je zelfgemaakte widgets die je kan installeren op je homescreen zoals het weer, klok etc. Die geeft (vind ik) een mooier plaatje dan de standaard Android. Verder is alles hetzelfde van ondersteuning van programma's tot applicaties die je kan installeren.

Software is vind ik zelf dik in orde. Tot nu toe heb ik de telefoon standaard gelaten. Nu zou je natuurlijk afvragen hoe bedoel je "standaard". Nou je hebt namelijk Custom Roms. Dit houd in dat je Root Acces hebt tot je mobiel waardoor je andere dingen kunt installeren. Bijvoorbeeld je haalt HTC Sense eraf je installeert dat wat je op de Google Nexus One hebt zitten. Ik vond dit niet nodig en wou geen risico nemen met een toestel van 400 euro dus heb ik hem "standaard" gelaten. Je moet het dus zien als het soort jailbraiken van een Ipod Touch of iPhone.

Verder heb je, vergis je niet, ik denk wel honderdduizenden applicaties in de Android markt. Echt van alles. Het is dus niet alleen de iPhone die dat heeft, op Android is het flink ontwikkeld en komen er dagelijks tientallen nieuwe updates en programma's uit. Via andere bronnen kan je betaalde apps ook zonder te betalen verkrijgen, iets wat de iPhone een stuk moeilijker gaat zonder het te jailbraiken. Daarnaast heb je veel meer toegang en vrijheid dan de iPhone heeft. Zo kan je via een programma ASTRO File Manager je eigen SD kaart beheren en die makkelijk connecten met het programma Dropbox. Je sleept het bestand op je computer naar de map Dropbox en het wordt geüpload naar de servers waarna je het via je telefoon kan downloaden op je Micro SD kaart (die standaard met 4GB wordt geleverd). Het is dus allemaal op elkaar afgestemd waardoor het makkelijk te gebruiken is. Ook zit je bijvoorbeeld niet verplicht aan iTunes om muziek erop te zetten of een bepaalde QuickTime film formaat wat je eerst moet converteren.

Telefoon zelf heeft dus een 1 GHz processor en genoeg intern geheugen om meerder programma's open te kunnen laten staan. Zo is Android ontwikkeld om het geheugen wat je niet gebruikt te gebruiken naar een ander programma wat je nodig hebt. Als je dat niet wilt kan je dat instellen met een applicatie genaamd Task Killer. Ik heb dus bijna nooit last van vastlopen van een programma of het sloom laden. Dit gebeurt allemaal lekker snel en soepel, zelfde als met internet browsen. Flash player laad die bijna altijd in een paar minuten. Zo kan je makkelijk een YouTube filmpje in HD kijken of van Dumpert.nl. Het is één van de weinige telefoons met daadwerkelijke flash ondersteuning, het is dan nog niet volledig maar beter dan niks. In de update naar Android 2.2 Froyo (moet je zien als van Windows Vista naar Windows 7) komt hier wel volledige ondersteuning in.

Touchscreen is warmte gevoelig en erg precies. Toetsenbord heeft een eigen zeer complete woordenboek wat zoals T9 werkt maar dan op een QWERTY toetsenbord. Ik moet zeggen dat werkt super. Lange berichten typen is dan ook geen probleem, het enige is dat je moe wordt van de telefoon vast houden en je duimen bewegen.

Om de mening niet al te lang te houden. Ik raad je aan op de HTC Desire te nemen of de HTC Legend ook een prima telefoon voor minder geld. Ja de iPhone is fancier met het nieuwe design en hoge resolutie, maar als ik de telefoon op een rare manier vastpak heb ik geen last bij de Desire. Maar goed, het is natuurlijk aan jouw de keus wat je doet. Maar ik kan je niet anders vertellen dat ik zeer tevreden ben over de keuze die ik heb gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je mening JFK, +1

Ik ga de HTC Desire kopen, kan nog even duren. Maar ik ga in iedergeval de iPhone niet kopen, ik heb daar te slechte dingen over gelezen, hij is ook nog eens heel duur. Dus kies ik voor de Desire.

Wanneer komt de update naar 2.2 Froyo, en is deze gratis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja update is gratis en zal ook altijd blijven en ga er maar vanuit dat je voor de Desire altijd als één van de eerste bent die een update zal krijgen. Exacte datum is nog niet bekend maar ga van de tweede helft van dit jaar uit. Wat meer informatie daarover: http://tweakers.net/nieuws/67442/htc-geeft-desire-update-naar-android-22-froyo.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Okee, dat is wel fijn zeg! Dankje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed verhaal JFK! Goed verwoord ook!

Ik was jaar en dag (Al ruim 5 jaar) Windows Mobile gebruiker (echt uit de steentijd, ik kon al MSNen op me telefoon dat jullie in de luiers zaten en kreeg toen de tijd een databundel van 2 MB per maand... woei! ;) Maar goed...

Met Windows Mobile ben ik nooit tevreden geweest wegens snelheid, keuren en bugs. Toch gaf Windows Mobile mij de vrijheid in het doen en laten op de telefoon wat ik wou. De iPhone heeft dat helaas niet, het toestel vind ik geweldig maar de prijs en omdat ik vast zit aan apple heeft mij dus niet meer kunnen overtuigen om voor de iPhone te gaan.

Hierna veel verdiept over Android en eigenlijk veelal positieve reacties. het werkt gewoon goed, je bent vrij in je doen en laten en door de market kan je alles makkelijk vinden. Natuurlijk al een paar bugs tegen gekomen, als problemen met bluetooth in de auto die ik alleen kon verhelpen door uit / aan zetten bluetooth maar daar kan ik ook prima mee leven.

Ik ben zeer tevreden over Andriod en zal er ook nier meer vanaf steppen. Tot OS voor op je telefoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ik heb gister de htc wildfire bestelt!, een budget android.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

heb jij een blue & me systeem in de auto Duken? Anders even langs de garage nieuwe software in je auto knallen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@duken 5 jaar terug zat ik niet in de luier was toen 16  :P

Zit nu gewoon nog steeds te wachten op android 2.1  :s k*t samsung  :stank:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja ja, dat was dan een beetje overdreven.

Maar ik heb een Parrot systeem in de auto. Het speelt ongeveer 1x per week op, ach ja niet echt een probleem dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ow parrot is helemaal simpel die kun je zelf met je laptop updaten ;) bluetooth sticky erin en gaan :D

Met de updater tool kun je het updaten:

http://www.parrot.com/nl/support/downloads

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ff vraagje, als je een full versie van een app hebt en je wilt die op je andriod instaleren moet je daarvoor jailbreaken oid? of is het instaleren en gaan 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Micahamoum

    Gast Micahamoum

    Geplaatst

    https://1x-bet-india.com
    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • MenM heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...