Spring naar bijdragen

Call of Duty: Black Ops / CoD7 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Jeroen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Marciej123

Je mag ook wel verwachten dat je PC de game aan kan. Mooie spulletjes  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 221
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Al weet je niet wat de videokaart is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Al weet je niet wat de videokaart is. ;)

Maar t Video RAM (2,2 GB) zegt wel dat die goed is. En ik neem aan dat je geen budgetkaart met zo'n processor koopt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Mn video kaart is : ATI RADEON HD 5570 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb een HD 3450 met 1,5 GB Video-RAM. Dat zal ik nou niet echt een goede videokaart noemen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een HD 3450 met 1,5 GB Video-RAM. Dat zal ik nou niet echt een goede videokaart noemen. ;)

Nee, maar heb je ook een I7? Als je dat namelijk hebt dan doe je toch iets verkeerd :zwaai:

En zoals Marciej het zelf aan geeft hij (ik neem aan dat het een hij is :P) heeft een ATI RADEON HD 5570. En dat is wel een goede videokaart :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Binnenkort wel met een HD5850! :D

Maar wat ik bedoel het geheugen van een videokaart maakt niet zo veel uit, kijk maar naar een 512MB versie en een 1GB versie. Meer geheugen op de videokaart is alleen beter voor hogere resoluties. ;)

EDIT: Ik denk zelf dat de 5570 in de buurt komt van een 9600GT. :)

''...maar AMD's jongste moet het over het algemeen afleggen tegen de HD 4670, de 9600GT en de GT240.''

Bron: http://tweakers.net/nieuws/65470/amd-introduceert-ati-radeon-hd-5570.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik hoef ook alles niet op high te spelen  :P maar sniper ghost warrior is ook een redelijk zwaar spel(als voorbeeld) en die loopt ook alles op zn hoogst gewoon super dus O0  gooi dr wel een andere videokaart in als t nodig is (volgend jaar ofzo) Dit is voor volgend jaar mijn wat ik kan spelen in % van games

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

One in the Chamber: iedereen begint met 3 levens en 1 kogel in een handpistol per leven. als je iemand dood schiet krijg je zijn kogel. Als je de eerst mist moet je met je knive aan de slag.

Dat lijkt me wel vet om een keer te spelen!

Flame Thrower & Valkyrie Rocket lijken mij wel zeer sterke wapens. Wel handig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Binnenkort wel met een HD5850! :D

Maar wat ik bedoel het geheugen van een videokaart maakt niet zo veel uit, kijk maar naar een 512MB versie en een 1GB versie. Meer geheugen op de videokaart is alleen beter voor hogere resoluties. ;)

EDIT: Ik denk zelf dat de 5570 in de buurt komt van een 9600GT. :)

''...maar AMD's jongste moet het over het algemeen afleggen tegen de HD 4670, de 9600GT en de GT240.''

Bron: http://tweakers.net/nieuws/65470/amd-introduceert-ati-radeon-hd-5570.html

Jup, maar toch :P Maar je hebt denk ik wel gelijk. Nu nog maar afwachten totdat CoD 7 komt en dan zullen we de waarheid wel zien (hoe goed we de game kunnen spelen)

@Marciej, valt volgens mij wel mee hoe zwaar Ghost warrior is. Ik had eerst met mn oude spullen, 1,5 gb RAM, 2-3 GHZ single core proseccor de game ook op z'n hoogst gespeeld, liep ook helemaal super. Maar dat kwam misschien door de 9800 GTX + videokaart, een goede videokaart ook anno 2010 :)

Maar nu gaat t helemaal vlotjes met mn Quadcore Processor en 4 GB RAM :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

sniper ghost warrior is niet zwaar voor ram, Maar je hebt wel goede processor nodig en video kaart. Had t op een pc gespeelt die mw2 vloeiend op zn hoogst aan kon en dat was geen pretje :o Maargoed. offtopic is dit. BACK TO BLACK-OPS! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Weet niet of dit zo'n gave game gaat worden.

Stopping Power is nu weg waardoor waarschijnlijk de helft van de spelers Hardline gaat gebruiken omdat dat een eerste perk is geworden. Wat betekend dat bij 2 kills je al een RC Car hebt en dat gaat snel genoeg om mensen te kunnen inhalen en heeft een blast radius dat hoog genoeg is om makkelijk een double of triple kill te maken.

Zo ben je van 2 killstreak alweer gauw op een 4 of misschien zelfs een 5 killstreak. Bij 7 kills krijg je een valkyrie rocket maar daar heb je niet 1 van nee wel 2. Dus als het ware twee verticale predator missiles met dezelfde blast radius als dat van een predator missile. Nou iedereen heeft wel eens een predator gehad in ground war dus 9 van de 10 keer heb je over de 3 kills.

Hier zie je bijvoorbeeld hoe sterk zo'n Valkyrie rocket is:

CoD - Black Ops - FlameThrower & New Maps

CoD - Black Ops - Online Rape * NEW *

en dan echt WTF! een flamethrower op je M16? Ik bedoel serieus dat is volgens mij nog erger dan een nubetuber aangezien je meerdere flamethrowers hebt en een m16 nou niet bepaald slap is.

Hier nog een overzicht van de perks en killstreaks:

come on. een chopper gunner die als geruchten net zo sterk is als die in MW2 bij 9 kills? Echt die 9 kills heb je binnen een minuut en dan vlieg je alweer rond in een chopper op naar de 30 kills.

Marathon en Lightweight is weer terug wat betekend lekker veel rushers samen met sleight of hand heb je een beest van een rushing class. Namelijk snel en onbeperkt rennen + snel herladen en sneller ADS.

Ik weet het niet.. lijkt erg veel op MW2 qua killstreaks en perks setup. Het enige waar ik enthousiast ben in deze game is bolt action snipers en customized red dot sights. Je kan namelijk de kleur en grootte van het rondje veranderen en je eigen camouflage maken.

Maar goed dit is allemaal gebaseerd op uitgelekte gameplay, trailers en commentarys op YouTube. De echte game is natuurlijk nog niet echt gereleased en zelfs dan kan je nog niet zeggen of het een goede game is of niet aangezien heel veel mensen dat ook zeiden in het begin van MW2 maar nu zegt iedereen dat een hele slechte game is. OMA + Danger Close... Commando + UMP45...

Hee dat klopt volgens mij niet helemaal.. Ik heb gelezen dat een killstreak reward hier niet meetelt aan je killstreak. Dus stel je wil chopper gunner, dan moet je die 9 kills ook echt zelf maken, dus niet door je killstreak reward..

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou oh jee 9 kills maken. Dat is allemaal niet zo moeilijk, vind gewoon dat je voor 9 kills veel te sterke airstrikes en airsupport krijgt. En wat betekend dat voor de algemene community van Call of Duty? -> Campers.

Want de helft gaat waarschijnlijk in een hoekje zitten net zo lang tot ze die 9 kills hebben en dan lekker met oneindige ammo lekker spammen en 10 multi kills maken. Echt kijk hoe het zich ontwikkeld in Modern Warfare 2. Standaard setup is dus harrier - (pavelow) - chopper gunner. Harrier is 7 kills nou in Black Ops dan 2 kills extra (voor een Chopper Gunner!)? Heb je 9 kills gemaakt of 18 als je 2 chopper gunner haalt, maar je uiteindelijk score is over de 70 kills? 

Wat een verbetering zeg. Als ze nou gewoon eens die air strikes / support veel gebalanceerd maken dan wordt zitten er misschien nog leuke potjes waarbij je niet drie kwart achter je laptop zit en 30 kills maakt in 2 minuten. Gewoon bijvoorbeeld een bepaald aantal kogels in je chopper zodat je er normaal mee omgaat. 

Maar goed zeg verder niks meer totdat de bèta is gereleased.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik vindt wel dat je deels gelijk hebt JFK.

Wanneer is de beta? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nou oh jee 9 kills maken. Dat is allemaal niet zo moeilijk, vind gewoon dat je voor 9 kills veel te sterke airstrikes en airsupport krijgt. En wat betekend dat voor de algemene community van Call of Duty? -> Campers.

Want de helft gaat waarschijnlijk in een hoekje zitten net zo lang tot ze die 9 kills hebben en dan lekker met oneindige ammo lekker spammen en 10 multi kills maken. Echt kijk hoe het zich ontwikkeld in Modern Warfare 2. Standaard setup is dus harrier - (pavelow) - chopper gunner. Harrier is 7 kills nou in Black Ops dan 2 kills extra (voor een Chopper Gunner!)? Heb je 9 kills gemaakt of 18 als je 2 chopper gunner haalt, maar je uiteindelijk score is over de 70 kills? 

Wat een verbetering zeg. Als ze nou gewoon eens die air strikes / support veel gebalanceerd maken dan wordt zitten er misschien nog leuke potjes waarbij je niet drie kwart achter je laptop zit en 30 kills maakt in 2 minuten. Gewoon bijvoorbeeld een bepaald aantal kogels in je chopper zodat je er normaal mee omgaat. 

Maar goed zeg verder niks meer totdat de bèta is gereleased.

Helemaal mee eens, ik weet nog dat het in het begin van MW1 redelijk knap was als iemand een chopper/airstrike had gehaald. Die tijd moet terug komen en je moet op kunnen kijken tegen mensen die airstrikes halen omdat dat gewoon verdomde moeilijk moet worden. Vergelijkbaar met de nuke van nu. Iets wat je niet ieder potje honderd keer tegen komt.

Gemiddelde scores van 80-10 enzo moeten er gewoon niet meer bij horen. Houdt de wapens aub realistisch, one shot kill in iemands voet is onzin, dat weten ze zelf ook.

Wel mooi dat het perksysteem wordt geupgradet icm met de cod punten waardoor je toch wat meer na gaat denken over wat voor wapens/attachments/perks je unlockt.

Als ze dan toch die onbedwingbare drang hebben om de MP vol te stoppen met RPG's, tubes en overpowerde snipers, stop ze dan ergens weg bij level 65-70 zodat je daar niet constant mee rond de oren wordt geschoten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haha vet! Attacking dogs.

Wel veel camper dingen zitten er.... Hopelijk zijn er minder campers als in MW2... Eigen logo maken, ziek vet! Doet me denken aan een auto skinnen in Forza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

thnx zocht ik heel lang naar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Naah, ik houd m'n topics liever slim en slank als je begrijpt wat ik bedoel. Geen overkill aan tekst of plaatjes, dat plaatje vind ik wat te groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

No problem Tis jou topic en dit maar een idee'tje O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat lees ik nu, ook voor de Wii. Cool! Downloaden en online spelen maar!  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het is echt super fijn met wii, je hoeft niks te patchen en cracks heb je ook geen last van. Alleen de besturing moet je aan wennen bij de wii xD Voorderest I (L) Wii ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Graphics op de wii zijn wel ziek lelijk met cod. Ook vind ik het er raar uitzien hoe je geweer beweegt. Maar de gameplay is erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@jeroen, mooi is anders maar lelijk is ook wel een groot woord. Het is wel leuk dat je met een gebrande versie gewoon online kan spelen met vrienden enzo. Dus mensen die een wii hebben binnenkort een potje black ops doen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...