Spring naar bijdragen

Nederlandse ondertiteling


Gast aap2

Aanbevolen reactie

Gast littlegettog

dag mensen ik wil al een tijdje met bittorent dvd\'s downloaden maar ik vind ze weinig met nederlandse ondertiteling en het lijkt me zo ingewikkeld om ze zelf te zetten(ik weet niet eens van welke site je goede nederlandse ondertitelingen vind al zou ik het snappen) dus weet iemand wat je hierbij moet doen? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

op www.solarweb.nl en www.thctorrents.nl heb je torrent sites met films en ingebakken ondertiteling ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

Kijk eens op ondertitel.com. Als je dan een film gedownload hebt en je geeft het filmbestand en het ondertitelbestand dezelfde naam dan wordt de film met een BSplayer automatisch geopend met de ondertitels erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

Als je films meteen met NL subs wilt downloaden, kan je dat het beste op NL torrentsites doen.

Zie:

www.dutchsurfer.net

www.beuqen.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...