Spring naar bijdragen

[Ps3] Mw2 Probleem - Terug Naar Hoofdmenu


Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo bij mij doet hij het nog steeds niet.. dot word wel heel irritant zeg wat zou ik kunnen doen? want al mijn andere spellen werken..

behalven modern warfare 2.. en volgens mij ligt het proobleem niet bij de server want jullie kunnen nu wel spelen en ik niet .

ik heb de playstation ook voor lang genoeg uitgelaten.. wat voor maatregel moet ik nu nemen? moet ik nu Opnieuw mw2 kopen ? of naar een gamestore gaan?

Of zou ik nog 1 dag wachten ermee? want ik wel heel graag gewoon mw2 spelen. ff serieus FML :zielig: of hebben jullie nog een beter idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zou het ook niet weten... Wat je misschien kan doen is even naar Sony bellen en kijken of zij een antwoord hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik zat pas op een acount midden in mw2 en me breortje ging dus die ging meteen naar zijn acount en toen deed die het niet.

dus ik denk nu dat het ligt aan het niet goed afmelden/sluiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

een andere mw2 werkt niet, heb ik ook al geprobeerd.

het is iets met de ps3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je misschien de laatste tijd je firmware van je PS3 geupdate? Misschien kan er een fout zitten in de firmware ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

godver, ik heb ook het zelfde probleem Heb ALLES geprobeert, Ik dacht meschien ligt het aan de verbinding Maar nee dus heb op draadloos geprobeert en op normaal met draad.

maar probleem nogsteeds niet opgelost

heeft iemand al een IDEE?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@Pxul: kan je misschien de bovenstaande vraag beantwoorden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Pxul: kan je misschien de bovenstaande vraag beantwoorden?

Je bedoelt een update?

volgensmij wel, vorige jaar< :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dus je firmware zit nog op de 3.55 ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar kun je dat precies zien?

Edit gevonden : zit op versie 4.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

http://www.insidegamer.nl/nieuws/94068/crashes-bij-ps3-versie-call-of-duty-4

Crashes bij PS3-versie Call of Duty 4

Nieuws | 3 januari 2012 -

Bij het opstarten van Call of Duty 4: Modern Warfare op de Playstation 3 blijken sommige spelers last te hebben van een bug die het spel laat vastlopen om vervolgens niet meer op te starten. Dit ontdekte VG247 na een tip van een lezer.

Op het forum op Cod4Boards.com is een topic van vier pagina's te vinden waarin meerdere gamers aangeven met deze bug te maken te hebben. Ook op Yahoo! Answer zijn meerdere vragen over de bug opgedoken. Wanneer het spel wordt opgestart, moeten deze mensen uit de opties Yes en No kiezen, een vraag ontbreekt echter. Zodra ze een antwoord hebben geselecteerd, loopt de game vast.

Dit probleem kunnen gamers omzeilen door hun internetrouter uit te schakelen bij het opstarten van de game. Om de multiplayermodus te kunnen gebruiken, moeten spelers eerst in het menu Play Online kiezen alvorens ze de router weer inschakelen.

Op het moment is het onduidelijk hoe groot het probleem met Call of Duty 4 is. Uitgever Activision en ontwikkelaar Infinity Ward hebben nog niet op de berichten gereageerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

uhmm Dat is Call of duty 4 he ? MAar bij mij lukt het nog steeds niet..

Ik heb het op mijn vriend zijn ps3 geprobeerd en daar werkt hij wel..

Ik vind dit heel erg vervelend zeg ! ik weet echt niet wat ik moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Het is inderdaad Cod4, maar omdat deze op bijna dezelfde scripts draait lijkt dit me dat het zeker weten aan de nieuwe software versie van PS3 ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb net geprobeerd wat ze zeiden en dan ben ik op de ''online modus'' en dan start ik hem weer gaat hij weer naar het hoofd menu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Als je echt graag wilt spelen moet je gewoon ff snel een nieuw acc aanmaken op de ps3 zelf maar geen psn acc inschakelen als het goed is doet hij het dan wel gewoon alleen heb je nog helemaal niks gedaan en kun je niet online spelen. Heb nog eens rondgesnuffeld op google maar kan alleen het probleem met COD4 vinden en wij hebben COD 6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb nog een erger probleem..

Ik heb gister COD 4 modern warfare gekocht omdat mw2 het niet doet en ik mw3 niet leuk vind..

Alles is goed gegaan tot net..

Nu opeens doet hij hetzelfde als bij mw2..

Dus ik heb 18 euro verspild voor niks..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

iemand al een oplossing gevonde soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ja da probleem moet dus snel verholpen worden! want ik wil mw2 online doen en me broertje perse mw3! want het is bijna altijd na spel wisselen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ER staan nu wel meer topic over dit probleem, ook dat het door een update komt.

hopen dat er sneel een nieuwe update komt zodat dit niet meer gebeurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-05-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik weet dat het laat is maar ik weet hoe je het moet oplossen voor degene die het hier nog gaan bezoeken

Al klinkt het raar, Verwijder Utorrent/bittorrent van je computer, ja van je computer, nu zal mw2 het op je ps3 het weer doen.

groetjes, superhykle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Iemand denkt dat ie grappig is

Sent from my iPod Touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb ineens ook hetzelfde probleem!

het gekke is, heb totaal niks veranderd de dag daarvoor!

ik heb met sony gebeld en ze vertelde mij dat het aan mijn

internet instelling lag! heb ook een mail van hun gekregen:

Uw probleem kan wellicht verholpen worden door uw internetinstellingen aan te passen.

Wij raden u dan ook aan de volgende stappen te ondernemen.

Alvorens de stappen te ondernemen dient u de volgende gegevens via een PC op uw netwerk op te vragen (IP-adres / Standaardgateway)

Windows XP:

Ga naar "Start" en selecteer "Uitvoeren"

Hier voert u "CMD" in, druk op [Enter] of klik op "OK"

Windows Vista / Windows 7:

Ga naar het start-menu

Voer bij 'zoeken naar programma's en bestanden' 'CMD' in, en druk op [Enter]

Een zwart scherm zal verschijnen, nu voert u "ipconfig" en druk op [Enter]

De gegevens komen nu naar voren

Als u het IP-adres en Standaardgateway heeft genoteerd kunt u de volgende stappen ondernemen

1. U gaat in het hoofdmenu van uw PS3 naar: Instellingen > Netwerkinstellingen > Instellingen internetverbinding

2. Zorg ervoor dat uw PS3 door middel van een Ethernet-kabel is aangesloten of een draadloos netwerk beschikbaar is

3. Selecteer [Ja] wanneer een bevestigingsscherm verschijnt dat aangeeft dat uw internetverbinding zal worden verbroken

4. Instelmethode, Selecteer [Aangepast]

5. Verbindingsmethode, Selecteer [Verbinding met kabel] of [Draadloos]

> Indien u met kabel bent aangesloten ga naar stap 9 <

6. WLAN-instellingen, Selecteer [scannen]

Een overzicht van beschikbare netwerken zal naar voren komen, selecteer uw netwerk en noteer het type beveiliging van dit specifieke netwerk.

Let op dat de signaalsterkte goed is. Deze hoort voor stabiele online gaming dicht tegen de 100% aan te zitten.

U kunt eventueel de locatie van PS3 of Router aanpassen om de sterkte te bevorderen.

7. SSID, deze moet u niet veranderen, druk op het pijltje naar rechts om door te gaan

8. Selecteer het type beveiliging en voer daarna indien nodig de netwerk sleutel in, druk op pijltje naar rechts om door te gaan

> Ga naar stap 10 <

9. Gebruiksmodus, Selecteer [Automatisch detecteren]

> Indien u gebruik maakt van enkel een modem ga naar stap 12 <

10. Instelling IP-adres, Selecteer [Handmatig]

11. Voer nu gegevens die via de PC zijn opgehaald hier in:

IP-adres:

Van het IP-adres wat u via de PC heeft opgevraagd zal het laatste cijfer met 20 moeten worden verhoogd.

Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23

Subnetmasker: Moet 255.255.255.0 zijn.

Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op uw PC als standaardgateway wordt aangegeven.

Primaire DNS: Voer in "208.67.222.222"

Secundaire DNS: Voer in "208.67.220.220"

> Ga naar stap 16 <

Indien u een modem heeft kan de functionaliteit per provider verschillen, neem eventueel contact op met het SCE Support Center voor vragen.

12. Instelling IP-adres, Selecteer [PPPoE]

13. Voer het gebruikersnaam en wachtwoord in, uw provider heeft deze aan u verschaft

14. DNS-instelling, Selecteer [Handmatig]

15. Voer bij "Primaire DNS" in: 208.67.222.222, voer bij "Secundaire DNS" in: 208.67.220.220

16. MTU, selecteer [Automatisch]

17. Proxyserver, selecteer [Niet gebruiken]

18. UPnP, selecteer [inschakelen]

19. U krijgt nu een overzicht van uw instellingen.

20. Selecteer [Verbinding testen]

Een test rapport zal verschijnen:

IP-adres ophalen:

Indien "Time-out" kunt u het beste de eventuele netwerk-sleutel controleren op juistheid.

Indien "Mislukt" dient u het IP-adres van de standaardgateway te controleren.

Internetverbinding:

Indien "Mislukt" vraag de DNS-server gegevens op via uw provider en voer deze in wanneer gevraagd word naar de primaire- en secundaire DNS.

DMZ router

Wij raden u aan het IP-adres van de PS3 in de DMZ functie van uw router te zetten.

Uw provider, router fabrikant of router handleiding kan u hier bij helpen.

Om het IP-adres van uw PS3 te achterhalen gaat u in het hoofdmenu van uw PS3 naar: Instellingen > Systeeminstellingen > Systeeminformatie

Mocht de test mislukken probeer eerst de router of modem te resetten, tijdelijk de stroom eraf halen, en test de verbinding nogmaals.

Wanneer u vragen heeft, neem dan contact op met het SCE Support Center.

Bij problemen noteer alvorens u belt wáár het tijdens het testen fout loopt en eventuele foutcodes.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Indien u naar aanleiding van deze mail telefonisch contact opneemt met de helpdesk, verzoeken wij u het verwijzingsnummer uit deze mail bij de hand te houden.

moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat ik er geen fuck mee ben opgeschoten en dat het mij niet geholpen het kan zijn dat ik ergens iets fout heb ingevoerd, maar ik betwijfel het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke dus ff kort wat ze je hier willen laten doen is via een DNS server laten verbinden ik weet niet of daar het probleem wel licht hoor want dit is niet echt een oplossing voor het probleem dat een spel niet wil opstarten en je meteen weer doorlinkt naar de startpagina van je PS3.

Heb je toevallig lang gegamed dat ie een beetje warm is geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...