Spring naar bijdragen
RobinRenkema

Spotnet - the connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond. (931)

Recommended Posts

Hallo iedereenik kwam op deze site terecht en zacht iets over nieuwsgroepen. dit heb ik al eerder geprobeerd maar ben er mee gestopt want kreeg toen een foutmelding. ik dacht laat maar zitten ik ga wel verder zoals ik nu download. namelijk via torrent wat verder prima werkt voor mij. maar ik dacht laat ik het nog is proberen. ik heb de handleiding gelezen en loop een het zelfde punt vast. na dat ik probeer verbinding te maken met de nieuws groep van mijn provider krijg ik de foutmelding:"the connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond. (931)"dit is exact de zelfde fout die ik eerder had.ik gebruik de host:news.kpn.nl zoals het op de kpn site staat.ik heb ook de host gebruikt die jullie aangeven voor kpn maar die kent hij niet.(kpnplanet)ik gebruik het programma spotnetweet iemand een oplossing of kennen jullie dit probleem?hebben jullie meer informatie nodig?Robin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
DukeNPDA    118

Voer je wel je (login) gegevens van de kpn in?

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zombymario    258

Als je vroeger bij Planet Internet zat moet je volgens mij deze gebruiken:

- nova.planet.nl

of

- news.kpnplanet.nl

Of gebruik een andere gratis server zoals Eternal September (registratie nodig) of een payserver zoals Eweka of Hitnews.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door tonypasc
      hallo, ik ben pas overgestapt naar de provider pureUsenet .Maar bij elke download die ik nu doe bij spotnet dan mislukt deze met de melding "artikelen niet gevonden ".
      Wat doe ik verkeerd of is deze provider niet geschikt voor spotnet?
    • Door Meh Meh
      Nee, maar wat mij niet duidelijk is, is Spotnet nou ontwikkeld door de lui achter spot-net.nl?
      En wie heeft Spotnet 2 gemaakt? Zelfde mensen of iemand anders?
      Ik ben er morgen weer, ik ga de hooi opzoeken. Slaap lekker allen!
      ---
      Even wat berichten uit het Farm topic gehaald en daar dit topic van gemaakt.  Duken
    • Door Duken
      Welkom bij de uitleg van de Spotnet 1.8 en 2.0 reactie lader. Het kan gebeuren dat bij het starten van Spotnet een foutmelding opkomt. Een veel bestaande foutmelding is de “out of memory” foutmelding, deze ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie maar kan ook voorkomen bij Spotnet 2.0, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
      De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
      System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter commentstarter: unable to open the database file Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table Converstion from string “11.55957” to type is not valid. InsertComments malloc() failed out of memory Spotnet verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas geen zin . Er is een programma gemaakt waarmee je buiten Spotnet om, alle reacties kunt downloaden waarna de foutmeldingen zijn verdwenen.
      De Out of Memory foutmeldingen zijn op te lossen met de Spotnet 1.8.1 Reacties lader v1.1 (DBCLoader) 
      Download het Reactie lader programma hier.

Handleiding:
      1. Zorg ervoor dat Spotnet is afgesloten voordat je de Spotnet 1.8.1. Reacties lader (DBCLoader.exe)  start
      2. Start DBCLoader.exe (versie 1.1)
      3. Server node: Headers (standaard instelling)
      Als Spotnet is geïnstalleerd zal de Spotnet reacties lader de benodigde gegevens automatisch vinden.
      4. Klik op de knop “Vul reacties”
      5. Na 5 a 9 minuten afhankelijk van het aantal reacties en je internetsnelheid zie je onderaan de lijst:
      Klaar, XXXXXX reacties toegevoegd, sluit Spotnet Reacties lader af.
      6. Daarna kun je Spotnet opnieuw opstarten, de reactie database wordt aangevuld met de laatste reacties, de Spotnet reactie database (.dbc) hoeft niet meer vanaf het begin opgebouwd te worden. (1.000.000 reacties)
      Spotnet werkt weer als vanouds, als het goed is zullen dit soort foutmeldingen dan tot het verleden behoren. Snel en simpel! 
      Altijd handig om te noemen:

Toon volledig handleiding
    • Door Duken
      Welkom bij de uitleg van de Spotnet 1.8 en 2.0 reactie lader. Het kan gebeuren dat bij het starten van Spotnet een foutmelding opkomt. Een veel bestaande foutmelding is de “out of memory” foutmelding, deze ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie maar kan ook voorkomen bij Spotnet 2.0, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
      De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
      System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter commentstarter: unable to open the database file Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table Converstion from string “11.55957” to type is not valid. InsertComments malloc() failed out of memory Spotnet verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas geen zin . Er is een programma gemaakt waarmee je buiten Spotnet om, alle reacties kunt downloaden waarna de foutmeldingen zijn verdwenen.
      De Out of Memory foutmeldingen zijn op te lossen met de Spotnet 1.8.1 Reacties lader v1.1 (DBCLoader) 
      Download het Reactie lader programma hier.

Handleiding:
      1. Zorg ervoor dat Spotnet is afgesloten voordat je de Spotnet 1.8.1. Reacties lader (DBCLoader.exe)  start
      2. Start DBCLoader.exe (versie 1.1)
      3. Server node: Headers (standaard instelling)
      Als Spotnet is geïnstalleerd zal de Spotnet reacties lader de benodigde gegevens automatisch vinden.
      4. Klik op de knop “Vul reacties”
      5. Na 5 a 9 minuten afhankelijk van het aantal reacties en je internetsnelheid zie je onderaan de lijst:
      Klaar, XXXXXX reacties toegevoegd, sluit Spotnet Reacties lader af.
      6. Daarna kun je Spotnet opnieuw opstarten, de reactie database wordt aangevuld met de laatste reacties, de Spotnet reactie database (.dbc) hoeft niet meer vanaf het begin opgebouwd te worden. (1.000.000 reacties)
      Spotnet werkt weer als vanouds, als het goed is zullen dit soort foutmeldingen dan tot het verleden behoren. Snel en simpel! 
      Altijd handig om te noemen:

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Mooi tekstueel overzicht Airmail for almost every country available, Priority line for many countries within the available (Including for Netherlands!)                                                   some methods apply exclusions of products such as batteries, knives etc. More information see: http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html                                                   Domain name Country Logistics Mode Delivery Time Max Weight Max length Max Height Max Width Remarks   "PS:
      To avoid Tax, we don't suggest you select DHL shipping method"

NL NETHERLANDS DHL 5-7days / / / / Not suggested                             NL NETHERLANDS EMS 7-10days 30kg 150cm 150cm 150cm Not suggested                             Warehouse GB Chinese Carrier name GB shipping Methods Internet time delivery time Prohibited Weight                                 CN Warehouse 欧洲特货专线(JMS) EU registered 6-7days 20-30days   2kg 小包                                     瑞典小包挂号(B) Sweden Registered 1-2days 10-25days   2kg                                     比利时小包专线(HQ) Belgium Registered 1-2days 15-20days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days Batteries, Liquid 2kg                                     欧美平邮专线(CJ) Europe and the US Postal Line 1-2days 10-30days   2kg                                     欧洲大包专线(HQ) Europe Express(HQ) 1-2days 5-7days   15kg 大件物品                                     欧洲特货专线(XYH) Priority Mail for Electric Scooter Only 25-30days 30-40days   30kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg In Priority (Less Chance for Customs)                                   欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg                                       HK Warehouse 新加坡小包挂号(递四方) SingPost Registered 6-7days 10-25days Batteries 2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg 大件物品                                                                                         HK-2 新加坡小包挂号(递四方)【前海仓】 SingPost Registered 6-7days 10-25days   2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days   2kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                       EU Warehouse 匈牙利挂号【英国仓】 Hungary Registered Post【UK warehouse】 1-2days 7-15days   2kg 小包                                     皇家邮政挂号【英国仓】 The Royal Mail Registered【UK warehouse】 1-2days 3-10days   2kg                                     DPD(UK)【英国仓】 Priority Line -- EU express 1-2days 3-7days Batteries, Liquid 30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                    
    • Op dit moment heeft mn vriendin een Kpn abbo waar het modem in de meterkast staat, en voor de tv zit de aansluiting naast de tv in de woonkamer, hier zit een internetkabel vanuit de muur naar de box.   Zelf heb ik nu Ziggo, werk met een splitter op de muur en dan 1coax kabel naar de tv(kaartje met fox sports van een vriend) en 1 kabel naar de horizon box. Mijn vraag is hoe dit in haar woning het beste aangesloten kan worden.. sowieso zal het switchen tussen de box en kaartje niet meer gaan denk ik, omdat we al moeten splitten voor beneden/boven of klopt dat niet?  Gaat om connect & play van €62,50
    • Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.