Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.66 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

Sign in to follow this  
dundee

twee OS' op een pc Mac & Windows 7

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb laatst eindelijk een nieuwe pc aangeschaft bij Azerty*.

En ik was al een paar weken zoet met alle opties uittesten, waaronder partities maken.

Ik heb al uitgezocht hoe ik twee OS' op een schijf kan zetten en ik heb al een extra partitie aangemaakt voor mijn downloads etc..

Nu vroeg ik me dus af of het ook mogelijk is om een werkende :P pc te krijgen met daarop Windows 7 en een mac OS.

Ik hoor namelijk altijd hele goede dingen over apple en als ik deze dus beide op mijn pc heb kan ik dat ook eens testen.

*Als iemand mijn pc specificaties wil zien dit is het winkelmandje --> http://azerty.nl/win...roduct[56535]=1

Zoals je hierbij ziet heb ik 2 tb opslagruimte, dus ik denk dat ik qua ruimte wel een aantal extra OS' op mijn pc kan gooien :D .

Maar ik weet niet of het software technisch mogelijk is etc..

Alvast bedankt,

Dundee

Edited by Duken

Even melden dat je winkelmandje leeg is haha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Monkie
      Hi,
      Ik dacht, laat ik eens een topic openen om 5 appjes te delen die ik zelf al een tijd gebruik. Wellicht hebben andere Mac-gebruikers hier ook iets aan.
      BlockBlock (gratis) KnockKnock (gratis) OverSight (gratis) RansomWhere? (gratis) Little Snitch (betaald) BlockBlock: Houdt in de gaten welk proces er persistent wilt worden. Is dit van een app die je zelf hebt geïnstalleerd of is het mogelijk Malware? Hier krijg je vervolgens een melding van en kun je wel of geen toestemming geven.
      KnockKnock: Voer met de ingebouwde AV-scan (virustotal) een handmatige scan uit, en kom erachter wat er allemaal op je Mac staat geïnstalleerd en wat het daar doet.
      OverSight: Houdt in de gaten welke app de webcam / microfoon probeert te activeren. Dit kun je vervolgens toestaan of blokkeren.
      RansomWhere?: Houdt het bestandssysteem in de gaten. Probeert een mogelijk verdacht proces bestanden te versleutelen? Dan krijg je een melding en kun je dit proces beëindigen.
      Little Snitch: Monitort alle inkomende en uitgaande verbindingen. Wat wil er naar binnen en wat wil er naar buiten? Wil ik dat wel of niet? Je krijgt een melding en kunt zelf aangeven wat er moet gebeuren.
    • By Titus3012
      Het Guys , vraagje , hoop dat het mag .
      Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
    • By revdpoel
      De melding verschijnt dat mijn exemplaar van WIndows 7 Home Premium, build 7601, niet legitiem is. Hoe kom ik van deze melding af?
      groet
      PS na eerdere problemen met de OEM versie staat er nu inderdaad een illegale op.
    • By ShadowMaster
      Ik kreeg net een mail dat Windows 7 gaat stoppen in 2020 ,  
      Echter heb ik op mijn pc van dacht 2012 a 2014 nog Windows 7 zitten 
      Is dan wel of niet mogelijk om daar een nieuwe besturingssysteem op te zetten , ik las dat namelijk beter was een nieuwe pc te nemen? 
      Iemand suggesties voor een goeie pc dan  ? 
      Hoeft niet al te duur te zijn , als ik er maar spellen op kan spelen zoals roller coaster , goeie dvd brander en download zo af en toe. 
      En een goeie harde schrijf voor wel wat ruimte 
      Alvast bedankt 

• Who Was Online

• Create New...