Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Onedrive MS op mac start niet meer

Recommended Posts

• Content Count:  1,559
  • Achievement Points:  9,655
  • Days Won:  42
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Macintosh

Wie weet een oplossing voor mijn probleem. Heb al een paar dagen contact met MS maar die hulp werkt niet of ik ben er te oud voor om te begrijpen.

Zie bijlage, ik kan niet inloggen bij Onedrive op mijn telefoon om mijn programma's  als ik bij een arts ben om mijn excel metingen laten zien.

dit zond ik aan MS

• Gemaakt op: woensdag 14 april 2021 00:00
  • titel: {0}: kan al een paar dagen niet inloggen in onedrive. Op mijn iMac de Time Machine dagen terug gezet , echter geen resultaat. One drive verwijderd en opnie
  • Beschrijving: kan al een paar dagen niet inloggen in onedrive. Op mijn iMac de Time Machine dagen terug gezet , echter geen resultaat. One drive verwijderd en opnieuw via Appstoregeinstalleerd, echter geen resultaat
  • hierna tip:
  •  
  • https://onedrive.live.com/ in een webbrowser en log in met uw account om te zien of u zich kunt aanmelden.
    Kwam ik wel binnen om iets in een map te plaatsen. Maar volgens de oude methode (zie print) kan ik niet inloggen.
    E.e.a is ontstaan nadat ik van de week een herstelcode moest doen? 
    Opeens zag zelf geen reden hiervoor.
    Na de herstelcode moet ik iedere keer op de volgende apparaten opnieuw inloggen 
    hierna tip:

Ik zie dat er geen probleem is met inloggen op de website. Volg dus deze stappen en wis de opgeslagen inloggegevens op je Mac. Meld u dan opnieuw aan.
    1. Kies Venster > Sleutelhangertoegang in de Keychain Access-app op je Mac als je sleutelhangers niet zichtbaar zijn.
    2. Selecteer OneDrive in de lijst Sleutelhangers.
    3. Kies Bestand > Sleutelhanger verwijderen [sleutelhangernaam].
    4. Klik op Verwijzingen verwijderen.

Zorg er ook voor dat uw OneDrive-app is bijgewerkt. Update OneDrive via deze link (21.052.0314.0001) of vanuit de Mac-app store.

Een paar keer alles geschoond maar het lukt mij niet om in te loggen

60789194aaf90-Schermafbeelding.jpg

Alvast bedankt voor het meedenken
Edited by zomersla

• Content Count:  3,023
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Last Seen:  

Nadat je Onedrive had verwijderd, had je toen ook alle eventueel overgebleven (verborgen) mappen verwijderd?

Volg onderstaande stappen eens:

• Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Dubbelklik op dit proces en kies voor 'Stop' > 'Stop'
  • Herstart je computer.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Verborgen mappen kun je met de volgende toetscombinaties weergeven: shift⇧ + command⌘ + . 
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
  • Installeer Onedrive opnieuw
  • Like 1

• Content Count:  1,559
  • Achievement Points:  9,655
  • Days Won:  42
  • Last Seen:  

4 uur geleden zei Monkie:

Nadat je Onedrive had verwijderd, had je toen ook alle eventueel overgebleven (verborgen) mappen verwijderd?

Volg onderstaande stappen eens:

• Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Dubbelklik op dit proces en kies voor 'Stop' > 'Stop'
  • Herstart je computer.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Verborgen mappen kun je met de volgende toetscombinaties weergeven: shift⇧ + command⌘ + . 
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
  • Installeer Onedrive opnieuw

Goede middag inmiddels ben al  van voor 12.00 uur alles aan het doen.

Bedankt voor de tip, het werkte. Fijn dat we er zulke lieve mensen zijn op het net/fora.

spacer.png

• Content Count:  3,023
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Last Seen:  

Kijk eens aan. Goed om te horen dat het nu weer werkt zoals het moet.

Geen dank.

• Thanks 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...