Spring naar bijdragen

x264 branden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik dowload normaal alleen dvd 5 van spotnet maar zie ook veel series die in x264 of divx staan.hoe kan ik die branden als dvd?of moet ik ze eerst omzetten met een programma?

zo ja welk programma en heeft iemand een link waar ik dat programma eventueel kan downloden.

mvg,jamjock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met wat wil je de film afspelen? Ondersteund de speler het formaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met wat wil je de film afspelen? Ondersteund de speler het formaat?

niet en staat er no audio.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik wil het gewoon in mijn dvd speler afspelen.soms lukt het wel om een ander formaat te branden maar dan geeft de dvd speler no audio aan.image branden lukt wel en ook iso bestanden met nero of imageburn maar divx en x264 niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik wil het gewoon in mijn dvd speler afspelen.soms lukt het wel om een ander formaat te branden maar dan geeft de dvd speler no audio aan.image branden lukt wel en ook iso bestanden met nero of imageburn maar divx en x264 niet.

Zou je het merk en type van je DVD-speler willen benoemen?

Ik heb het vermoeden dat je DVD-speler geen divx en x264 ondersteund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  61
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-11-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

x264 is niet DVD compliant, wel Blu-ray compliant.

Je zult die bestanden dus altijd moeten encoden/remuxen naar een DVD vriendelijk formaat, let er wel op dat je dit veel tijd kost en de beeld kwaliteit verpest.

Mijn advies is om gewoon de DVD-R's te downloaden en die direct te branden, of gewoon een degelijk mediaspeler kopen die alles afspeelt wat je hem geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 61

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • 9 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Mijn dvd speler speelt niet alle divx, soms alleen geluid.

Echter via mijn tv speelt DIVX super. X264/mkv wordt ook afgespeeld via de tv alleen ik kan de ondertiteling niet aanpassen.

En zoals bovengenoemd al gezegd werd je kan steeds minder vaak dvd5 binnenhalen, en divx wordt nu ook al minder er blijft vaak alleen maar x264 over.

Wilt u mij helpen.

Ik ben namelijk via een van de download sites naar deze website gestuurd met mijn vraag hoe om te gaan met x264.

Alvast mijn dank.

mvg

MelFiSan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Ik denk dat er vermoedelijk via de volgende link een oplossing te vinden is: http://www.duken.nl/convertxdvd/ . Dit programma gebruik ik ook om films die niet in het dvd-formaat zijn om te zetten naar een dvd-formaat die wel iedere dvd player ondersteunt. Hoe het programma juist werkt wordt duidelijk vermeld in de handleiding, hou er echter wel rekening mee dat dit een te betalend programma is (hoewel er een andere oplossing voor te vinden is via de gekende .... site's). Het programma heeft geen moeilijke leercurve en kan met vele filmformaten overweg, waaronder dus ook x264/mkv, men kan het programma de omgezette film laten opslaan in een map om het daarna eventueel te laten branden op dvd met een ander programma. Maar het is evengoed mogelijk dit te laten doen door het programma zelf, ConvertXtoDVD, hier is de link naar de officiële site http://www.vso-softw...nvert_x_to_dvd/ . Men kan het programma ook instellen naar de Nederlandse taal.

Mvg.

Trizomu

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...