Jump to content
Maikuul

Youtube video's spelen niet af.

Recommended Posts

Hallo,

Als ik probeer een youtube video af te spelen gebeurt er niks, dit probleem is plotseling ontstaan.

Ik gebruik google chrome.

Kan iemand me hiermee helpen?

Speelt dit ook in andere browsers?

Als een keer CTRL+F5 gedaan na het openen van Youtube?

Dankje voor je reactie! Ik heb het ook al in de laatste nieuwe Internet Explorer geprobeerd en daar heb ik precies hetzelfde probleem. Soms doen de video's het wel en soms weer niet. Ik heb nu CRTL+F5 gedaan en nu doen ze het, ben benieuwd voor hoe lang..

Dan zat er vast wat fout in je "cache" . Met CTRL+F5 vernieuw je de pagina en haal je hem helemaal opnieuw op. :goed:

• Like 1

hallo heb hetzelfde probleem ctrl+f5 werkt bij mij niet iemand andere oplossing mvg jona

Dit zijn de meest voorkomende problemen bij het afspelen van video's:

• Video wordt niet gestart (geladen).
  • Video wordt langzaam geladen.
  • Video loopt vast.
  • Videospeler is leeg en vertoont geen video.

Specific videos won’t play

Als je alleen bepaalde video's niet kunt bekijken, kun je de volgende tips proberen om het probleem op te lossen. Controleer na elke tip die je probeert of de video wordt afgespeeld.

No videos play

Als geen enkele video die je opent wordt afgespeeld, kun je deze extra stappen proberen:

1. Blokkering van advertenties of pop-ups tijdelijk uitschakelen

Het kan zijn dat YouTube wordt geblokkeerd door software op je computer die advertenties of pop-ups blokkeert. Controleer als volgt of er software op je computer staat die advertenties of pop-ups blokkeert (bijvoorbeeld Norton AntiVirus):

• Pc-gebruikers: ga naar het menu Start van de computer en klik op Alle programma's
  • Mac-gebruikers: ga naar de Finder en klik op Applicaties

Voor meer informatie over het uitschakelen van specifieke software waarmee advertenties of pop-ups worden geblokkeerd, ga je naar de ondersteuningspagina van de betreffende software en zoek je de bijbehorende instructies.

2. De Firewall-instellingen wijzigen

Ook firewalls kunnen het afspelen van YouTube-video's blokkeren. Pas de instellingen van je firewall aan zodatwww.youtube.com wordt weergegeven als een vertrouwde site en andere applicaties (zoals Quicktime, RealPlayer of Windows Media Player) niet zijn ingesteld als de standaardapplicatie voor streamen. Je past de instellingen van de firewall als volgt aan:

• Pc-gebruikers: ga naar het menu Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en beveiliging en ten slotte op Windows Firewall
  • Mac-gebruikers: ga naar Systeemvoorkeuren, klik op Beveiliging en privacy en vervolgens op het tabblad Firewall

bron: http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=58129

• Like 2

het ziet erna uit dat alles het weer doet na een paar keer Control + F5 te hebben gebruikt, bedankt voor jullie hulp!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By guilpje
      Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was.

UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad.
    • By Trizomu
      Een populaire site voor het omzetten van YouTube-muziekvideo's naar mp3-formaat, genaamd YouTube-MP3, wordt volgens TorrentFreak offline gehaald als onderdeel van een schikking met een belangenbehartiger van Amerikaanse platenmaatschappijen.
      De website YouTube-MP3.org is vooralsnog online, maar het converteren van een video naar een mp3-bestand werkt niet. Volgens TorrentFreak heeft de website een schikking getroffen met belangenorganisatie RIAA, waarbij ook een niet nader genoemd bedrag zou zijn betaald.
      Hiermee wordt de in 2016 door verschillende platenmaatschappijen en de RIAA gestarte rechtszaak tegen de website beëindigd. De belangenorganisatie noemde de website in 2016 de grootste website voor het rippen van muziek; de website kon tot nu toe dagelijks rekenen op miljoenen bezoekers, waarbij er via advertenties geld werd verdiend.
      Er zou een overeenkomst tussen de website en de RIAA zijn opgesteld waarin YouTube-MP3 de eisers op alle punten gelijk geeft. De domeinnaam van de website moet worden overgedragen aan een van de platenmaatschappijen. Mocht er niet worden voldaan aan de voorwaarden, dan moet de registrar de domeinnaam alsnog overdragen.
      Verder mag de eigenaar van de website in de toekomst geen activiteiten meer ontplooien die kunnen bijdragen aan het rippen van gestreamde muziek. De rechter moet de schikkingsovereenkomst nog wel goedkeuren.

• By Trizomu
      Een populaire site voor het omzetten van YouTube-muziekvideo's naar mp3-formaat, genaamd YouTube-MP3, wordt volgens TorrentFreak offline gehaald als onderdeel van een schikking met een belangenbehartiger van Amerikaanse platenmaatschappijen.
      De website YouTube-MP3.org is vooralsnog online, maar het converteren van een video naar een mp3-bestand werkt niet. Volgens TorrentFreak heeft de website een schikking getroffen met belangenorganisatie RIAA, waarbij ook een niet nader genoemd bedrag zou zijn betaald.
      Hiermee wordt de in 2016 door verschillende platenmaatschappijen en de RIAA gestarte rechtszaak tegen de website beëindigd. De belangenorganisatie noemde de website in 2016 de grootste website voor het rippen van muziek; de website kon tot nu toe dagelijks rekenen op miljoenen bezoekers, waarbij er via advertenties geld werd verdiend.
      Er zou een overeenkomst tussen de website en de RIAA zijn opgesteld waarin YouTube-MP3 de eisers op alle punten gelijk geeft. De domeinnaam van de website moet worden overgedragen aan een van de platenmaatschappijen. Mocht er niet worden voldaan aan de voorwaarden, dan moet de registrar de domeinnaam alsnog overdragen.
      Verder mag de eigenaar van de website in de toekomst geen activiteiten meer ontplooien die kunnen bijdragen aan het rippen van gestreamde muziek. De rechter moet de schikkingsovereenkomst nog wel goedkeuren.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De tijd van LimeWire, Kazaa, Napstar en andere programma’s om liedjes (illegaal) binnen te vissen ligt ver achter ons. Het kopen van muziek is eigenlijk achterhaald door de komst van streamingplatformen. Alleen als je een fysieke aanschaf doet is het nog de moeite. Je koopt een mooie CD of vinylplaat en je hebt iets om aan je collectie toe te voegen. Een nummer voor 0,99 cent kopen via bijvoorbeeld iTunes is vandaag de dag ouderwets en men geeft doorgaans de voorkeur aan een abonnement op een dienst als bijvoorbeeld Spotify.
      Tot zover de legale mogelijkheden om muziek te verkrijgen. Er is namelijk ook nog een andere wereld actief. De wereld van piraterij. Een recent rapport van RBB Economics (via TorrentFreak) heeft aangetoond dat ook dit wereldje qua downloads van muziek behoorlijk is ingekakt. Het is dan ook een gedoe om een liedje (illegaal) te downloaden via een platform, om deze vervolgens op je smartphone te zetten. En dan hebben we het nog niet eens over iOS, waar het helemaal een ramp is om content op een iPhone of iPad te zetten middels een USB-verbinding. Men wijkt uit naar andere platformen om muziek te luisteren en als het gaat om gratis alternatieven is YouTube bezig met een enorme opmars. Je kunt videoclips in full HD of zelfs 4k bekijken en ondertussen geniet je van de track. Daarnaast is het zeer eenvoudig om een afspeellijst samen te stellen. De studie ondervroeg 1.500 mensen uit Duitsland, Frankrijk, Italië en het Verenigd Koninkrijk naar het luistergedrag. Uit het onderzoek blijkt dat YouTube hen niet weghoudt van betalende diensten als Spotify. De Amerikaanse videodienst biedt immers een beperkt luistergenot. Onderweg kost het je bundel om filmpjes te kijken en offline kijken is, tenzij je een betaald abonnement afsluit middels YouTube Red, er niet bij.
      YouTube zorgt dus voor een correcte balans in de muziekindustrie. Men kan thuis gratis muziek luisteren en kijken via de dienst. Voor onderweg is er Spotify of andere diensten, die meestal niet meer dan een tientje per maand kosten. Conclusie: muziekpiraterij is dood en men kiest diverse platformen als alternatief om muziek te luisteren.

Toon volledig nieuwsbericht
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...