Spring naar bijdragen
Duken

Spotnet 2.0 download en informatie (onofficiële versie)

Recommended Posts

Er is een nieuwe Spotnet. namelijk Spotnet 2.0, dit is geen officiële versie maar een custom. Je kunt de versie naast je oude Spotnet installeren, en wanneer je weer terug wilt na die oudere versie kun je via de gebruikelijke weg de nieuwe de-installeren.

Het eerste wat opvalt is de nieuwe moderne interface en nieuwe weergavemogelijkheden voor de spotlijst: compact, met details of alleen afbeeldingen.

Wat is er nieuw?

✔ Spots lijstweergave 'met details' en 'alleen afbeeldingen'.

✔ Nieuwe snelkoppelingen naar veelgebruikte gebruikersinterface opties.

✔ Headers compressir bij updaten database.

✔ Engelse taal toegevoegd.

✔ Automatische updates Spotnet.

✔ NZB-bestanden koppelen aan Spotnet.

✔ Verbeterde functionaliteit filters. Boomstructuur en bewerken van filters.

✔ Cachen van spots informatie voor snel openen van spots.

✔ Elementen van gebruikersinterface verbergen/weergeven.

✔ Nieuwe configuratie opties.

✔ Updaten spots database, nieuwe download plannen, etc. blokkeren de gebruikersinterface niet meer.

✔ SABnzbd nieuwe versie 0.7.19 aan boord.

✔ Geavanceerde SABnzbd instellingen kunnen nu via de SABnzbd interface aangepast worden en worden niet meer overschreven door Spotnet.

✔ Verbeterde spam filters schema.

✔ Verbeteringen aan de installer.

✔ Gedetailleerde foutmeldingen bij problemen.

✔ Vastlopen van Spotnet bij database update spots en reacties opgelost.

✔ Probleem bij veranderen download map opgelost.

De installatie ging sneller als verwacht. De oude versie gewoon laten staan.

Voor de zekerheid wel een back-up gemaakt met AIO Editor voor Spotnet.

AOI-editor.jpg

Weinig vragen tijdens de installatie en één foutmelding over de filters. Twijfelde in de eerste instantie of de installatie wel goed was gegaan en überhaupt voltooid was. Om te testen of de installatie succesvol was, Spotnet met de nieuwe snelkoppeling (de oude werd verwijderd) opgestart. Na een melding dat er al een instantie van Spotnet actief was en deze via taakbeheer te hebben afgesloten, startte inderdaad de nieuwe versie op.

Prettig dat mijn oude filters netjes werden meegenomen, zonder de opmaak van de filterset overigens.

spotnet_v2.0_beeld.jpg

Spotnet_v2.0.jpg

Spotnet_v2.0_lijst.jpg

Voor verdere informatie, vragen en melden van bugs kun hier terecht.

De nieuwste versie kun je downloaden in de handleiding.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Let op, deze versie is nog in ontwikkeling. Er kunnen nog enkele bugs/foutmeldingen voorkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip, als ik fouten tegen kom dan meld ik ze

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is al uitgebracht en je kan hem testen :)

Oke, dan ga ik dat nu zeker even testen :)

Bedankt voor de tip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En tevreden mee Rik? De reacties op downloads worden bij een schone installatie weer netjes getoond :)

bewerkt door DukeNPDA

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuwe download link geplaatst in start topic ivm update +

Een aantal nieuwe functies:

- Een Automatisch updater voor de nieuwste Spotnet versie.

- Geen out of memory probleem meer bij het laden van spots.

- De nodige tips/hints als de verbinding niet wilt lukken.

- Verschillende spotnet views, zoals thumbnail view etc.

- en nog vele verbeteringen…

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag Spotnet 2.0 er weer opgezet i.c.m. Newsleecher.

Werkt fantastisch, en je kunt wisselen tussen 1) alleen covers > 2) kleine covertjes > 3 alleen tekst.

1: Cei3S8em.png

2:mHmii8zm.png

3:KhVgsFjm.png

bewerkt door rikdegraaff
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga van de week een uitgebreide handleiding schrijven met een download vanuit duken.nl over Spotnet. 2.0. Hierbij wordt alles besproken Zodat iedereen ermee aan de slag kan. ^_^

@ Rik, dat is inderdaad een goede optie in Spotnet 2.0

bewerkt door DukeNPDA

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga van de week een uitgebreide handleiding schrijven met een download vanuit duken.nl over Spotnet. 2.0. Hierbij wordt alles besproken Zodat iedereen ermee aan de slag kan. ^_^

@ Rik, dat is inderdaad een goede optie in Spotnet 2.0

Leuk dat je een uitgebreide handleiding gaat schrijven.

Mocht je nog wat dingen/reviews/screenshots nodig hebben, ik ben bereid wat info te verschaffen! :goed:

En inderdaad, die optie die ik aangaf gaf voor mij de doorslag om over te stappen naar 2.0!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Spotnet 2.0 geinstalleerd maar hoe start ik het op?

Ik zie geen link op de desktop en vind ook geen app in program files

bewerkt door Antoon55

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de nieuwe spotnet 2.0 erop gezet en ziet er heel mooi uit.

Ik heb wel de oude spotnet eerst verwijderd want die accepteerde niet dat 2.0 erop stond.

Steeds startte de oude spotnet op. Nu heb ik ook een juist icoon van 2.0.

Alleen mijn vraag is, op de oude had ik filters staan van de meest afzenders waarvan ik downloade. Zoals QoQ.

Kan ik daar nu ook een filter van aanmaken. Dus dat ik dan QoQ aanklikt en dat ie alleen de posten van QoQ laat zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Spotnet 2.0 geinstalleerd maar hoe start ik het op?

Ik zie geen link op de desktop en vind ook geen app in program files

Spotnet 2.0 staat na de installatie in je start menu en zou zelfs automatisch starten na de installatie. Is de installatie wel gelukt?

Ik heb de nieuwe spotnet 2.0 erop gezet en ziet er heel mooi uit.

Ik heb wel de oude spotnet eerst verwijderd want die accepteerde niet dat 2.0 erop stond.

Steeds startte de oude spotnet op. Nu heb ik ook een juist icoon van 2.0.

Alleen mijn vraag is, op de oude had ik filters staan van de meest afzenders waarvan ik downloade. Zoals QoQ.

Kan ik daar nu ook een filter van aanmaken. Dus dat ik dan QoQ aanklikt en dat ie alleen de posten van QoQ laat zien.

Ja je kan filters maken in 2.0. zie ook http://www.duken.nl/spotnet-2-handleiding-en-download/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Installatie is wel gelukt. Bij het maken van een desktop shortcut kon ik de exe niet vinden. Ik verwachtte de installatie ergens onder program files maar daar installeert Spotnet 2.0 zich niet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja je kan filters maken in 2.0. zie ook http://www.duken.nl/...ng-en-download/

Ik heb dit meerdere malen al gedaan maar helaas.

Je moet het zelf maar is proberen, dan zal je zien dat je niet alleen posten krijgt te zien van QoQ.

En ik vind het bijwerken van de post en ID erg langzaam gaan.

Kan of komt daar nog verandering in?

bewerkt door Bigpapa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Bigpapa,

Over filters in Spotnet 2.0, kan ik je niet verder helpen.

Daar houd ik mij niet mee bezig.

Maar met betrekking tot het bijwerken van de posts en zo, dat kan liggen aan je payserver of je eigen internetverbinding...

Meer opties zijn er eigenlijk, naar mijn weten, niet.

Ik hoop dat je nu wat verder komt.

Gr. Rik

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na aanleiding van dit topic:

Ik heb de handleiding van Spotnet 2.0 een maandje geleden gemaakt. Nu wordt Spotnet 2.0 versie automatisch geupdate maar er zit een functie in die automatisch is toegevoegd en geactiveerd wat ik overigens niet erg netjes vind.

Als je een reactie plaats in spotnet 2.0 staat er automatisch:

"---

Deze reactie is geplaatst via Spotnet 2.0, deze kan worden gedownload via: http://spotnet.tk/"

In de handleiding bij mijn versie is er geen optie om deze uit te schakelen. Zie onderstaand screenshot. Daar was de optie nog niet actief.

spotnet-20-10-2.png

In de nieuwe versie kan je de automatische reactie uitzetten in hetzelfde scherm. Maar dan is er een optie beschikbaar waar je de promotie kan uitzetten:

wHoGVzb.png

Het weghalen van reacties is helaas niet mogelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Duken
      Welkom bij de handleiding van Spotnet 2.0, een programma waarmee het mogelijk is om vanuit nieuwsgroepen direct te downloaden.
      Spotnet 2.0 is een van de meest populaire programma’s als het gaat om het downloaden vanuit nieuwsgroepen. Doordat Spotnet het mogelijk maakt om zowel te zoeken als te downloaden op nieuwsgroepen heb je geen andere applicaties of websites los van Spotnet nodig om te kunnen downloaden.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal downloaden via Spotnet 2.0.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is Spotnet 2.0? Voor en na-delen van het programma Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van Spotnet 2.0 voor optimaal gebruik Wat is Spotnet 2.0
      Spotnet 2.0 is een onofficiële opvolger van Spotnet. De originele Spotnet is een programma wat in 2011 is uitgebracht waardoor het downloaden vanuit nieuwsgroepen gemakkelijk werd gemaakt. In het verleden was het downloaden uit nieuwsgroepen lastig omdat er veel handmatige acties uitgevoerd moesten worden.
      Spotnet 2.0 heeft veel verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van Spotnet “1.0”. Bekende fouten zoals “out of memory” zijn opgelost, oplossingen bij verbindings- problemen, een verbeterde layout en vele andere nieuwe toevoegingen.
      Binnen Spotnet wordt er gebruik gemaakt van het download programma NzbGet. Deze wordt meegeïnstalleerd bij de installatie. Hierdoor kan Spotnet gebruikt worden om Spots te bekijken en rechtstreeks te downloaden. Een alles in ‘e’en oplossing voor het downloaden vanuit usenet / nieuwsgroepen.
      Bij het gebruik van Spotnet 2.0 staan naast normale bestanden (zoals open-source software en vrije werken) ook auteursrechtelijk beschermde bestanden. Het is volgens de wet niet toegestaan om auteursrechtelijk beschermd materiaal te verspreiden en ook niet om dit te downloaden.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Grootste download database dus de meeste films, series en muziek Makkelijke gebruikers interface Nederlandstalig programma Programma welke downloads automatisch repareert en uitpakt minpunten
      Microsoft .NET framework 4.5 nodig (gratis) Nieuwsgroepen server nodig (informatie) Installatie in woord en beeld
      Download het programma hier en start de installatie.
      Kies voor de optie “uitvoeren” om de installatie van Spotnet 2.0 te starten. (Als deze melding opkomt.)

Indien Microsoft .NET Framework 4.5 niet is geïnstalleerd op uw PC vraagt de installatie om deze te installeren. Druk op Install. Als u Framework 4.5 al op de PC geïnstalleerd heeft kunt u deze stappen overslaan en verder gaan met de Spotnet installatie.

Even geduld, Microsoft .NET Framework 4.5 wordt gedownload en geïnstalleerd

Als u Spotnet voor de eerste keer automatisch start zal deze vragen voor de gebruikers gegevens van uw nieuwsserver. Dit kunnen gegevens zijn van uw internet provider of van een betaalde nieuwsserver. Indien uw provider geen nieuwsserver ondersteund dan kunt u kijken naar een betaalde nieuwsserver. Informatie over nieuwsservers vind u hier:
      Een betrouwbare en voordelige “payserver” is Extreme Usenet. Deze payserver bied diversen abonnementen aan. Voordelen van Extreme Usenet zijn: 1.200 Dagen retentie, Account delen is toegestaan, Gratis SSL, Onbeperkt downloaden en Snelheden tot 200 mbit.
      Indien u meer wilt weten over betaalde nieuwsservers kunt u dit vragen op ons forum. Als u niet weet of uw provider zelf een nieuwsserver ondersteund kunt u dit achterhalen op de website van uw provider. Voor alle gegevens juist in en druk op “VERBINDEN”.

Spotnet 2.0 word opgestart. Bij de eerste keer starten moet spotnet zijn database waar alle downloads in staan updaten. Dit kan enige tijd duren (afhankelijk van uw internet snelheid).

Spotnet 2.0 wordt automatisch bijgewerkt als er een nieuwe versie beschikbaar is. Nieuwe versies bevatten verbeteringen en oplossingen. Als er een nieuwe versie beschikbaar is geeft Spotnet 2.0 dit aan. Druk op de “HIER” knop om Spotnet te herstarten en te voorzien van de update. De update heeft dan automatisch plaatst gevonden.

Vervolg de handleiding als Spotnet de volledige database heeft gedownload en als deze is bijgewerkt. Even geduld…

Nadat spotnet alles heeft bijgewerkt ziet deze er als volgt uit. Druk op “Overzicht” om alle nieuwe downloads / Spots te kunnen zien. Onder de knop Downloads staan lopende downloads. In dit geval nog geen. We gaan nu beginnen met de Configuratie van Spotnet 2.0.

Configuratie en tips van Spotnet 2.0 voor optimaal gebruik
      We gaan eerst onze download folder instellen. Dit is de locatie waar de download bestanden zich bevinden. Druk op “Bewerken” → “Downloadmap”

Selecteer een map naar keuze waar de downloads zich moeten bevinden.

Om de instellingen te kunnen aanpassen ga je naar “Bewerken” → “Instellingen” . Standaard staan de instellingen voor mijn gebruik goed. Wellicht dat u sommige opties wilt in of uitschakelen. Omdat alle instellingen in het Nederlands zijn uitgeschreven hebben deze geen verdere uitleg nodig. Eventuele vragen over instellingen kunnen in de reacties.

Mijn voorkeur gaat uit naar een Spot overzicht met details. Dit zorgt ervoor dat er een afbeelding en informatie wordt geladen bij het aanklikken van een “Spot” . De beeld weergave met details kunt u selecteren zoals onderstaande voorbeeld.

Wij gaan in deze handleidingen opzoek naar een DVD's met Nederlandse ondertiteling. In het FILTERS overzicht kunt u zoeken naar media naar keuze. De getallen tussen de ( *** ) zijn het aantal nieuwe gevonden Spots.

Wij gaan zelf een filter maken voor films met Nederlandse ondertiteling. Open “FILTER TOEVOEGEN” . Ik geef deze de naam “DVD Films met NL ondertitels” .  Bij bron selecteren wij Retail (Officiële DVD’s). bij Taal de gewenste opties en ondertitels. Daarnaast nog het formaat DVD5 / DVD9. (Meer informatie over formaten vind u hier. Als je klaar bent druk je op het “ + “ icoontje naast de naam welke je het filter hebt gegeven.

Het nieuwe filter is aangemaakt en actief in Spotnet 2.0

In dit voorbeeld gaan we de film “Knights of the Round Table” Downloaden. Dubbelklik op de film als deze gewenst is zodat de spot wordt geopend en worden gedownload.

Diversen informatie over de download / spot word getoond.

Onder in de Spot staan reacties. Als de film bijvoorbeeld problemen heeft of niet werkt staat dat hier ook vaak. Ook kunt u zelf een reactie achter laten.

Om de film te downloaden drukken we op de “grote” download knop bovenin de Spot.

Hierna word de “Downloads”  tab geopend en kunt u de status zien van uw lopende download. In dit geval word de film met een snelheid van 6.1 MB/s gedownload en duurt het 9 minuten en 36 seconden voordat hij is gedownload.

Als de download klaar is zal Spotnet deze zelf uitpakken en eventueel repareren. De download is gereed en staat in de door u gekozen download folder. Vanuit hier kunt u de film afspelen, branden of gebruiken voor andere toepassingen.

Tot zo ver de handleiding van Spotnet 2.0. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft over de handleiding kunt u deze kwijt in de reacties.
      Aanbevolen is om Spotnet 2.0 te gebruiken in combinatie met een VPN verbinding. Hierdoor zorg je ervoor dat je anoniem download. Informatie en een handleiding voor het gebruik van een VPN verbinding vind je hier.

• Door Duken
      Welkom bij de handleiding van Spotnet 2.0, een programma waarmee het mogelijk is om vanuit nieuwsgroepen direct te downloaden.
      Spotnet 2.0 is een van de meest populaire programma’s als het gaat om het downloaden vanuit nieuwsgroepen. Doordat Spotnet het mogelijk maakt om zowel te zoeken als te downloaden op nieuwsgroepen heb je geen andere applicaties of websites los van Spotnet nodig om te kunnen downloaden.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal downloaden via Spotnet 2.0.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is Spotnet 2.0? Voor en na-delen van het programma Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van Spotnet 2.0 voor optimaal gebruik Wat is Spotnet 2.0
      Spotnet 2.0 is een onofficiële opvolger van Spotnet. De originele Spotnet is een programma wat in 2011 is uitgebracht waardoor het downloaden vanuit nieuwsgroepen gemakkelijk werd gemaakt. In het verleden was het downloaden uit nieuwsgroepen lastig omdat er veel handmatige acties uitgevoerd moesten worden.
      Spotnet 2.0 heeft veel verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van Spotnet “1.0”. Bekende fouten zoals “out of memory” zijn opgelost, oplossingen bij verbindings- problemen, een verbeterde layout en vele andere nieuwe toevoegingen.
      Binnen Spotnet wordt er gebruik gemaakt van het download programma NzbGet. Deze wordt meegeïnstalleerd bij de installatie. Hierdoor kan Spotnet gebruikt worden om Spots te bekijken en rechtstreeks te downloaden. Een alles in ‘e’en oplossing voor het downloaden vanuit usenet / nieuwsgroepen.
      Bij het gebruik van Spotnet 2.0 staan naast normale bestanden (zoals open-source software en vrije werken) ook auteursrechtelijk beschermde bestanden. Het is volgens de wet niet toegestaan om auteursrechtelijk beschermd materiaal te verspreiden en ook niet om dit te downloaden.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Grootste download database dus de meeste films, series en muziek Makkelijke gebruikers interface Nederlandstalig programma Programma welke downloads automatisch repareert en uitpakt minpunten
      Microsoft .NET framework 4.5 nodig (gratis) Nieuwsgroepen server nodig (informatie) Installatie in woord en beeld
      Download het programma hier en start de installatie.
      Kies voor de optie “uitvoeren” om de installatie van Spotnet 2.0 te starten. (Als deze melding opkomt.)

Indien Microsoft .NET Framework 4.5 niet is geïnstalleerd op uw PC vraagt de installatie om deze te installeren. Druk op Install. Als u Framework 4.5 al op de PC geïnstalleerd heeft kunt u deze stappen overslaan en verder gaan met de Spotnet installatie.

Even geduld, Microsoft .NET Framework 4.5 wordt gedownload en geïnstalleerd

Als u Spotnet voor de eerste keer automatisch start zal deze vragen voor de gebruikers gegevens van uw nieuwsserver. Dit kunnen gegevens zijn van uw internet provider of van een betaalde nieuwsserver. Indien uw provider geen nieuwsserver ondersteund dan kunt u kijken naar een betaalde nieuwsserver. Informatie over nieuwsservers vind u hier:
      Een betrouwbare en voordelige “payserver” is Extreme Usenet. Deze payserver bied diversen abonnementen aan. Voordelen van Extreme Usenet zijn: 1.200 Dagen retentie, Account delen is toegestaan, Gratis SSL, Onbeperkt downloaden en Snelheden tot 200 mbit.
      Indien u meer wilt weten over betaalde nieuwsservers kunt u dit vragen op ons forum. Als u niet weet of uw provider zelf een nieuwsserver ondersteund kunt u dit achterhalen op de website van uw provider. Voor alle gegevens juist in en druk op “VERBINDEN”.

Spotnet 2.0 word opgestart. Bij de eerste keer starten moet spotnet zijn database waar alle downloads in staan updaten. Dit kan enige tijd duren (afhankelijk van uw internet snelheid).

Spotnet 2.0 wordt automatisch bijgewerkt als er een nieuwe versie beschikbaar is. Nieuwe versies bevatten verbeteringen en oplossingen. Als er een nieuwe versie beschikbaar is geeft Spotnet 2.0 dit aan. Druk op de “HIER” knop om Spotnet te herstarten en te voorzien van de update. De update heeft dan automatisch plaatst gevonden.

Vervolg de handleiding als Spotnet de volledige database heeft gedownload en als deze is bijgewerkt. Even geduld…

Nadat spotnet alles heeft bijgewerkt ziet deze er als volgt uit. Druk op “Overzicht” om alle nieuwe downloads / Spots te kunnen zien. Onder de knop Downloads staan lopende downloads. In dit geval nog geen. We gaan nu beginnen met de Configuratie van Spotnet 2.0.

Configuratie en tips van Spotnet 2.0 voor optimaal gebruik
      We gaan eerst onze download folder instellen. Dit is de locatie waar de download bestanden zich bevinden. Druk op “Bewerken” → “Downloadmap”

Selecteer een map naar keuze waar de downloads zich moeten bevinden.

Om de instellingen te kunnen aanpassen ga je naar “Bewerken” → “Instellingen” . Standaard staan de instellingen voor mijn gebruik goed. Wellicht dat u sommige opties wilt in of uitschakelen. Omdat alle instellingen in het Nederlands zijn uitgeschreven hebben deze geen verdere uitleg nodig. Eventuele vragen over instellingen kunnen in de reacties.

Mijn voorkeur gaat uit naar een Spot overzicht met details. Dit zorgt ervoor dat er een afbeelding en informatie wordt geladen bij het aanklikken van een “Spot” . De beeld weergave met details kunt u selecteren zoals onderstaande voorbeeld.

Wij gaan in deze handleidingen opzoek naar een DVD's met Nederlandse ondertiteling. In het FILTERS overzicht kunt u zoeken naar media naar keuze. De getallen tussen de ( *** ) zijn het aantal nieuwe gevonden Spots.

Wij gaan zelf een filter maken voor films met Nederlandse ondertiteling. Open “FILTER TOEVOEGEN” . Ik geef deze de naam “DVD Films met NL ondertitels” .  Bij bron selecteren wij Retail (Officiële DVD’s). bij Taal de gewenste opties en ondertitels. Daarnaast nog het formaat DVD5 / DVD9. (Meer informatie over formaten vind u hier. Als je klaar bent druk je op het “ + “ icoontje naast de naam welke je het filter hebt gegeven.

Het nieuwe filter is aangemaakt en actief in Spotnet 2.0

In dit voorbeeld gaan we de film “Knights of the Round Table” Downloaden. Dubbelklik op de film als deze gewenst is zodat de spot wordt geopend en worden gedownload.

Diversen informatie over de download / spot word getoond.

Onder in de Spot staan reacties. Als de film bijvoorbeeld problemen heeft of niet werkt staat dat hier ook vaak. Ook kunt u zelf een reactie achter laten.

Om de film te downloaden drukken we op de “grote” download knop bovenin de Spot.

Hierna word de “Downloads”  tab geopend en kunt u de status zien van uw lopende download. In dit geval word de film met een snelheid van 6.1 MB/s gedownload en duurt het 9 minuten en 36 seconden voordat hij is gedownload.

Als de download klaar is zal Spotnet deze zelf uitpakken en eventueel repareren. De download is gereed en staat in de door u gekozen download folder. Vanuit hier kunt u de film afspelen, branden of gebruiken voor andere toepassingen.

Tot zo ver de handleiding van Spotnet 2.0. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft over de handleiding kunt u deze kwijt in de reacties.
      Aanbevolen is om Spotnet 2.0 te gebruiken in combinatie met een VPN verbinding. Hierdoor zorg je ervoor dat je anoniem download. Informatie en een handleiding voor het gebruik van een VPN verbinding vind je hier.

Toon volledig handleiding

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Maar blijft het bij 1 of 2? 😹
    • Totaal nutteloos dat aanmelden met VPN je loopt even de buurt in met je GSM of Tablet en je meld je aan met het ip van iemand in de buurt, of je gaat ff bij je schoonmoeder langs, dus kom niet met gelul over veiligheid, maar op zo'n amateuristisch forum wil ik niet eens lid zijn.  
    • @Cptzeromaniac Er is niemand die jou verplicht om te reageren. En sorry dat kan jij nou wel vinden geen discussie, ik denk dat het juist wel een discussie waard is,  en dat alle voor en tegens gewoon hier neergezet mogen worden. Zeker m.b.t. VPN verbindingen. Wellicht is het nodig om de betekenis te geven van het woordje Forum: Forum
      Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn forums voor speciale onderwerpen en forums die heel algemeen zijn.