Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wifi / draadloze verbinding is slecht en valt weg

Lexus
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi zoals in de vraag van de media player naar voren kwam.

Mijn wifi is sinds een maand of 7 slecht. Hij valt savonds rond 20.00 vaak weg. Overdag ook soms maar savonds meer. Ik zit er op te werken met mijn telefoon. Mijn laptop lijkt een betere verbinding te hebben. Telefoon is een moto G3

Ik heb als provider Ziggo en een Cisco? Modem staan in de meterkast. 

Mijn buurman klaagt ook vaak over zijn slechte wifi. 

Bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

Zou je kunnen kijken welk model Cisco dat is?

Is de kabel lang genoeg om hem  tijdelijk even buiten de meterkast te plaatsen om te kijken of dat verbetering geeft?
Het kan zijn dat de koper draden in de bekabeling in de meterkast storing geven op je wifi signaal.

Een andere mogelijkheid kan zijn dat het Wifi kanaal waar je modem op ingesteld staat verstoord is door bijvoorbeeld andere netwerken, vaak kiest een modem die automatisch zelf en blijft die op hetzelfde kanaal staan, als dat kanaal dan later verstoord wordt past hij die niet automatisch aan.
Dat is ook de reden dat ik het model van het modem vraag, dan kun je die eventueel ook proberen te wijzigen.

• Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb een CISCO EPC3928 . Ik zal hem vanavond proberen buiten de meterkast te plaatsen.

Het wifi kanaal ken ik niet. Maar ik heb ook een keer gehoord dat het kan liggen aan 2.4 ghz. Maar als het goed is heeft de cisco ook 5 ghz. Hoe kan ik het verschil zien ? :cat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

2 hours ago, Lexus said:

Ik heb een CISCO EPC3928 . Ik zal hem vanavond proberen buiten de meterkast te plaatsen.

Het wifi kanaal ken ik niet. Maar ik heb ook een keer gehoord dat het kan liggen aan 2.4 ghz. Maar als het goed is heeft de cisco ook 5 ghz. Hoe kan ik het verschil zien ? :cat:

Ja, voordat ik wou beginnen over 2.4GHz / 5GHz was ik eerst benieuwd of het aan de meterkast zou liggen. Het verschil zie je niet aan de buitenkant dat kan je aan de specificaties zien.

Ik heb gegoogled "Cisco EPC3928" en dan kom ik de specificaties hier tegen:
http://www.vectorsolutions.net/wp-content/uploads/2017/02/170220-technicolor-epc-3928-datasheet-kk.pdf

Om in te loggen in je modem en direct het wachtwoord van je modem te veranderen kan je hier terecht:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wachtwoord-wijzigen/cisco-epc3928/

Hier heb je wat meer informatie over hoe je het wifi kanaal aan kan passen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen/#Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen/Cisco/Cisco EPC 3928 Wi-Fi modem/Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen

Er zijn bepaalde applicaties voor op je PC om te kunnen kijken of en welke Wifi kanalen in gebruik zijn door de netwerken bij jou in de buurt, een ervan is deze:
http://www.nirsoft.net/utils/wifi_information_view.html#DownloadLinks
Als je deze applicatie gebruikt zie je alle informatie over alle netwerken die bij jou binnenshuis bereikbaar zijn en de kanalen welke ze gebruiken, selecteer altijd een kanaal met geen of zo min mogelijk netwerken op hetzelfde kanaal.
Verwissel die gewoon een aantal keren als het slecht blijft om te zien of er een kanaal bij zit welke je zonder problemen kunt gebruiken.

Hier kun je terecht om je modem naar 5GHz te zetten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen/#Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen/Cisco/Cisco EPC 3928 Wi-Fi modem/Laat-me-zien-hoe-5-GHz-werkt

Overigens, In het geval dat je Wifi goed werkt buiten de meterkast zou je hem dus daarbuiten moeten plaatsen. Lukt dat niet dan kan je een eventueel een Wifi Access Point aanschaffen.
Een Wifi Access point sluit je aan op je bekabeld netwerk en plaats je op de gewenste plek in huis.

Gebruik vooral niet de oplossing die veel providers aanbieden om je internet netwerk via het stopcontact te laten verlopen, uit ervaring weet ik dat dit veel problemen kan opleveren, het werkt vaak niet helemaal goed.

Laat maar weten wat de uitkomst is, mocht het alsnog niet lukken kunnen we altijd nog een aantal zaken proberen, maar 9 van de 10 keer is het een van deze zaken die de problemen oplossen.

bewerkt door oʞᴉlʞ
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Die handleidingen heb ik nog niet gezien! Dat moet lukken, ga ik vanavond eerst proberen voordat we de modem uit de meterkast halen. Ik zal een vast wifi kanaal zoeken en de 5ghz activeren. Verhuizen uit de meterkast kan daarna natuurlijk nog. Super voor alle linkjes :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

21 minutes ago, Lexus said:

Die handleidingen heb ik nog niet gezien! Dat moet lukken, ga ik vanavond eerst proberen voordat we de modem uit de meterkast halen. Ik zal een vast wifi kanaal zoeken en de 5ghz activeren. Verhuizen uit de meterkast kan daarna natuurlijk nog. Super voor alle linkjes :roos:

Geen probleem, als je er niet uit komt laat je het maar weten. :)

bewerkt door oʞᴉlʞ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

5GHz is waar ik ook aan dacht. Dat zou enorm kunnen helpen. Een WiFi extender waarschijnlijk ook, al denk ik dat er iets anders aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Had ik ook, door al die 2.4 ellende in de staat viel deze weg tenzij je er naast staat. 5ghz had voor mij wel een stabiele verbinding. Ik ben benieuwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat een goede avond is het geweest. Ik heb via de handelingen van kliko / Ziggo mijn wifi op 5ghz gezet. De verbinding blijft daarna stabiel, maar het bereik is minder goed. De boven verdieping is 1 streepje. Maar beneden viel hij niet meer weg.

De oorzaak zit denk ik in het aantal wifi punten om mij heen wat 5ghz beter kan.

Groot probleem.. . Mijn telefoon ziet de wifi punt niet meer? De laptop wel. Help! Iemand nog een tip voor mijn telefoon?

Nogmaals dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

58 minutes ago, Lexus said:

Wat een goede avond is het geweest. Ik heb via de handelingen van kliko / Ziggo mijn wifi op 5ghz gezet. De verbinding blijft daarna stabiel, maar het bereik is minder goed. De boven verdieping is 1 streepje. Maar beneden viel hij niet meer weg.

De oorzaak zit denk ik in het aantal wifi punten om mij heen wat 5ghz beter kan.

Groot probleem.. . Mijn telefoon ziet de wifi punt niet meer? De laptop wel. Help! Iemand nog een tip voor mijn telefoon?

Nogmaals dank. :)

Ik weet even niet of je in jouw modem ook een tweede netwerk kan instellen? Kan je daar eens naar kijken? Soms kan dat namelijk gewoon.

Wellicht als je een tweede 2.4GHz netwerk op een 'leeg kanaal' instelt dat je beter geluk hebt met je telefoon?

Het kan zijn dat je telefoon geen 5GHz aan kan, wat voor telefoon is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op 14-8-2017 om 23:24 zei Lexus:

..... Telefoon is een moto G3

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

4 hours ago, Duken said:

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

Oh, het stond al in de eerste post wat voor phone het is, Thanks voor de aanvulling iig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal. Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Fijn dat Kliko je heeft kunnen helpen. Misschien heeft je buurman precies hetzelfde probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

21 hours ago, Lexus said:

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal. Gerelateerde afbeelding

Tof dat het gelukt is, die Rikomagic die kan ook 5GHz aan dus hoef je niet met een kabel te kloojen als je die besteld hebt. Dat is een stuk makkelijker denk ik. :)

En idd, geef de tips even door aan je buurman die zal er ook blij mee zijn, mocht het bij hem niet de oplossing zijn kan je hem ook altijd even langs sturen op het forum hier. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11 maanden later...

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  161
  • Actief:  
  • Leeftijd:  76

Ik heb een ander probleem met mijn internet, ik heb ziggo all in one , ik heb een laptop en een telf. nu gebeurd het regelmatig minstens een keer per dag soms vaker dat ik wel verbinding ( wifi ) maar geen internet, ik moet dan mijn mediabox (modem ) resetten en heb dan meestal weer internet,ik heb hier al div. keren contact over gehad met ziggo, maar zij weten zo direct geen oplossing zij willen wel een monteur sturen echter tegen betaling van minimaal € 40,00 per half uur en daarna € 15,00 per volgend kwartier, het vreemde is echter mijn vrouw heeft ook een laptop en telf. en als mijn internet wegvalt heeft zij op beide apparaten wel internet, wie weet hier een oplossing voor ? ik heb ook al geprobeerd de 2Ghz en de 5Ghz uit te schakelen, zonder resultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Juventus vs. Cagliari – De Belangrijke Wedstrijd Gebruiker: Jeroen123 Hey, wat denken jullie van de wedstrijd tussen Juventus en Cagliari? Zijn er kanshebbers voor de overwinning? Expert: Voetbalkenner88 Hallo Jeroen! Goede vraag! De wedstrijd is echt belangrijk voor beide teams. Juventus heeft het de afgelopen weken moeilijk gehad. Ze speelden twee keer gelijk, en met de druk om weer punten te scoren, wil je ze zeker niet onderschatten. Ze hebben sterke spelers zoals Vlahovic en ze moeten echt proberen te winnen om de competitie weer op gang te krijgen. Cagliari daarentegen, zoekt ook naar een overwinning. Hun laatste winst was al van september, en dat is best lang. Ze hebben een leuke selectie met wat jonge talenten. De focus ligt dit keer vooral op hun verdediging omdat ze de punten hard nodig hebben voor de degradatiezone. Als Juventus hun aanval goed kan combineren, dan denk ik dat ze een goede kans maken. Maar als Cagliari slim speelt en de counter kan uitbuiten, kunnen ze ook verrassen. Het wordt spannend! Gebruiker: Voetbalgek1995 Klinkt logisch! Maar wat vinden jullie van Spalletti? Zou hij niet meer risico moeten nemen met de opstelling? Expert: Voetbalkenner88 Ja, dat is een goeie! Spalletti is een tacticus, dat zien we in zijn keuzes. Hij laat bijvoorbeeld Koopmeiners achterin spelen om de creativiteit te vergroten. Soms moet je risico’s nemen, vooral in zulke cruciale wedstrijden. Aan de andere kant wil hij misschien ook de defensie versterken. Balance is key. Het is lastig, maar het publiek hoopt echt op meer aanvallend voetbal. Gebruiker: AnnekeFan Ik vind het zo spannend! Ik hoop dat Vlahovic vandaag zijn doelpunten kan maken. Hij moet het team echt dragen! Gebruiker: Messi79 Zeker, Vlahovic is zo’n talent! Maar ik denk dat de hele ploeg beter moet presteren, anders gaat het niet makkelijk worden. Gebruiker: StijnBoss Moet je ook kijken naar de verdediging van Cagliari. Ze hebben Palestra, die kan wel wat goeds brengen als hij in de stemming is. Gebruiker: Daarishe Haha, ja! Als hij niet te veel moet verdedigen en kan aanvallen, wie weet… Gebruiker: TienerTim Dit is echt een belangrijke wedstrijd voor de competitie! Als Juventus wint, komen ze dichterbij de bovenste plekken en Cagliari kan dan weer wat ademruimte krijgen. Gebruiker: FelixTheCat Precies! Ik ben benieuwd naar de live-updates! Hopelijk houdt iedereen zich een beetje aan de strategie en gaat het niet helemaal mis. Gebruiker: Voetbalkenner88 Dat hoop ik ook, Felix! Het is cruciaal om gefocust te blijven. We moeten gewoon genieten van de wedstrijd en hopen dat beide teams vol voor de winst gaan spelen! Gebruiker: Jeroen123 Thanks allemaal! Ik heb er zin in! Laten we hopen op een mooie wedstrijd! Dit is echt een levendige discussie over de wedstrijd! Iedereen heeft zijn eigen kijk en dat maakt het leuk om te volgen. Het is belangrijk om de verschillende perspectieven te zien voordat de wedstrijd begint! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe zorg ik ervoor dat iMessage op al mijn apparaten goed synchroniseert? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met iMessage. Ik heb een iPhone, iPad en MacBook, maar het lijkt alsof mijn berichten niet goed synchroniseren tussen al mijn apparaten. Soms krijg ik berichten op mijn iPhone en niet op mijn iPad, en dat is best vervelend. Iemand die tips heeft? AppleExpert: Hoi iRonnie! Dat klinkt vervelend, maar gelukkig is dit meestal goed op te lossen. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Zorg dat je met hetzelfde Apple ID bent ingelogd op al je apparaten. Ga naar Instellingen op je iPhone en iPad en klik bovenaan op je naam. Check of dat ook zo is op je MacBook via Systeemvoorkeuren > Apple ID. Controleer je iMessage-instellingen. Op elk apparaat, ga naar Instellingen (op de iPhone/iPad) of Berichten (op de Mac). Zorg ervoor dat iMessage ingeschakeld is. Op je iPhone en iPad moet je ook kijken bij ‘Verzend en ontvang’. Hier moet je ervoor zorgen dat je e-mailadres en telefoonnummer zijn geselecteerd. Schakel iMessage uit en weer in. Soms is dit de beste oplossing. Ga naar Instellingen > Berichten en zet iMessage uit. Wacht een paar seconden en zet het weer aan. Dit kan helpen bij het herstellen van de synchronisatie. Controleer je internetverbinding. Zorg ervoor dat al je apparaten met hetzelfde Wi-Fi netwerk zijn verbonden, en dat ze goede internetverbinding hebben. Update je apparaten. Zorg ervoor dat al je apparaten draaien op de nieuwste versie van iOS, iPadOS of macOS. Soms kunnen updates bugs oplossen die dit probleem veroorzaken. Als je deze stappen volgt, zou het moeten werken. Als het nog steeds niet lukt, laat het me weten! AppleEva: Bedankt voor de tips, AppleExpert! Ik had hetzelfde probleem en door je uitleg kon ik het zo fixen. Dus, super nuttig! TechieTom: Hey iRonnie, ik had ook een soortgelijk probleem en ik ontdekte dat mijn iCloud-opslag vol was. Misschien dat dit ook invloed heeft op je berichten. Check eens of je genoeg opslag hebt! iRonnie: Thanks, AppleExpert en TechieTom! Ik ga alles even doorlopen. Hopelijk lukt het! KikiM: Ik had het ook met m’n iPhone en iPad, maar dat was omdat ze niet op hetzelfde netwerk zaten. Kijk daar ook even naar. Succes! DannyDigital: @KikiM, dat had ik ook heel lang! Het was zo simpel, maar ik had het er niet eens bij stilgestaan. Je denkt dat alles goed is, maar soms is het gewoon een klein foutje. Goed dat je dat noemt! iRonnie: Ja, ik check het straks. Het zijn vaak van die kleine dingen die het doen of niet doen, haha! GadgetGirl: Ik ben altijd bang dat iMessage te veel batterij kost als ik alles sync, maar het is wel handig, dus ik neem het voor lief. Merkt iemand daar wat van? AppleExpert: @GadgetGirl, dat is een goede vraag! iMessage zelf verbruikt eigenlijk niet heel veel batterij, vooral als je het meldt via Wi-Fi. Maar als je veel berichten ontvangt of verzendt, kan het wat energie kosten. Zet je Wi-Fi ook aan als je op iMessage bent, dat helpt! iRonnie: Wauw, wat een fijne community hier! Dank jullie allemaal voor de tips! Ik laat weten of het me gelukt is. TechieTom: Zou leuk zijn om te horen of alles werkt, iRonnie! En als het niet lukt, gewoon opnieuw vragen! Einde van de discussie: Blijf elkaar steunen en helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom zou ik een VPN gebruiken bij DDL en hoe werkt het eigenlijk? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik zie vaak dat mensen het hebben over het gebruik van een VPN als ze aan het downloaden zijn via DDL (Direct Download Links). Maar waarom is dat eigenlijk nodig? En hoe werkt zo’n VPN precies? Is het echt zo belangrijk? Alvast dank! ExpertUser99: Hey RetroDL! Goede vraag, en een die veel mensen zich stellen. Laten we beginnen bij het begin: wat is een VPN? VPN staat voor Virtual Private Network. Het is een soort ’tunnel’ die je internetverbinding beveiligt door je gegevens te versleutelen. Hier is een simpel voorbeeld: stel je voor dat je in een druk cafeetje zit en je wilt online iets downloaden. Iedereen kan zien wat je doet op het openbare WiFi-netwerk. Maar als je een VPN gebruikt, wordt je internetverkeer versleuteld. Dat betekent dat anderen niet kunnen zien wat je aan het doen bent—jij bent lekker anoniem aan het surfen! Waarom zou je een VPN gebruiken bij DDL? Privacy: Met een VPN kunnen je internetprovider en andere buitenstaanders niet zien wat je downloadt. Dit is vooral handig bij DDL, omdat sommige dingen die je downloadt mogelijk illegaal zijn en je niet wilt dat iemand dat weet. Veiligheid: Een VPN beschermt je tegen hackers, vooral als je op openbare netwerken zit. Iedereen kan gegevens onderscheppen, maar met een VPN maak je het ze heel lastig. Omzeilen van geografische blokkades: Soms zijn bepaalde downloads of content in jouw land niet beschikbaar. Met een VPN kun je je locatie veranderen en toegang krijgen tot datgene wat normaal geblokkeerd is. Dus samengevat: een VPN helpt je om veilig en privé te downloaden. Het is een slimme zet, vooral als je vaak met DDL werkt. Ik hoop dat dit helpt! DannyMIRC: Thanks, ExpertUser99! Dit maakt het echt duidelijk. Ik had geen idee dat het zo belangrijk was om je privacy te beschermen. Ga ik zeker overwegen! Zoe_tje: Hee RetroDL, ik gebruik al een tijdje een VPN en kan het echt aanraden! Je merkt niet eens dat je ‘m aan hebt, maar het geeft zo’n veilig gevoel. Het helpt ook bij streamingdiensten, mocht je net zo’n bingewatcher zijn als ik. Jeroen_van_onder: Maar, hoe zit het met de snelheid? Ik heb gehoord dat een VPN je snelheid kan verlagen. Is dat waar? Ik wil niet dat mijn downloads superlangzaam worden. ExpertUser99: Goede vraag, Jeroen! Ja, een VPN kan soms je snelheid beïnvloeden, vooral afhankelijk van de server die je kiest en hoe druk die is. Maar de meeste moderne VPN’s hebben servers die snel zijn en goed geoptimaliseerd voor streaming en downloaden. Het is vaak een trade-off: meer privacy kan soms iets langzamere snelheden betekenen, maar het is een kwestie van kiezen wat voor jou het belangrijkste is. Marieke_77: Ik vraag me af, are er gratis VPN’s die goed zijn? Of moet je echt betalen voor een goede service? DannyMIRC: Marieke, er zijn zeker gratis VPN’s, maar vaak hebben die beperkingen. Soms zijn ze traag of kunnen ze niet het niveau van beveiliging bieden dat je zoekt. Persoonlijk zou ik aanraden om te investeren in een betaalde VPN voor betrouwbaarheid. Zoe_tje: Klopt, Marieke. Ik begon ook met een gratis VPN, maar kon het niet echt vertrouwen… Ben nu overgestapt op een betaalde en het was het waard! Snap de twijfels wel tho. Jeroen_van_onder: Dank voor alle input, guys! Denk dat ik toch maar wat research ga doen naar een goede betaalde VPN. Wil zo veilig mogelijk blijven! RetroDL: Thanks allemaal voor de info! Dit helpt enorm. Ga nu ook maar wat verder kijken naar die VPN’s. ExpertUser99: Supertof dat jullie elkaar helpen! Als er meer vragen zijn, weet je ons te vinden. Downloaden met een VPN is zeker de moeite waard! Veel succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• WillemWillemsen heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...