Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Wifi / draadloze verbinding is slecht en valt weg


Lexus
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi zoals in de vraag van de media player naar voren kwam.

Mijn wifi is sinds een maand of 7 slecht. Hij valt savonds rond 20.00 vaak weg. Overdag ook soms maar savonds meer. Ik zit er op te werken met mijn telefoon. Mijn laptop lijkt een betere verbinding te hebben. Telefoon is een moto G3

Ik heb als provider Ziggo en een Cisco? Modem staan in de meterkast. 

Mijn buurman klaagt ook vaak over zijn slechte wifi. 

Bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

Zou je kunnen kijken welk model Cisco dat is?

Is de kabel lang genoeg om hem  tijdelijk even buiten de meterkast te plaatsen om te kijken of dat verbetering geeft?
Het kan zijn dat de koper draden in de bekabeling in de meterkast storing geven op je wifi signaal.

Een andere mogelijkheid kan zijn dat het Wifi kanaal waar je modem op ingesteld staat verstoord is door bijvoorbeeld andere netwerken, vaak kiest een modem die automatisch zelf en blijft die op hetzelfde kanaal staan, als dat kanaal dan later verstoord wordt past hij die niet automatisch aan.
Dat is ook de reden dat ik het model van het modem vraag, dan kun je die eventueel ook proberen te wijzigen.

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een CISCO EPC3928 . Ik zal hem vanavond proberen buiten de meterkast te plaatsen.

Het wifi kanaal ken ik niet. Maar ik heb ook een keer gehoord dat het kan liggen aan 2.4 ghz. Maar als het goed is heeft de cisco ook 5 ghz. Hoe kan ik het verschil zien ? :cat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

2 hours ago, Lexus said:

Ik heb een CISCO EPC3928 . Ik zal hem vanavond proberen buiten de meterkast te plaatsen.

Het wifi kanaal ken ik niet. Maar ik heb ook een keer gehoord dat het kan liggen aan 2.4 ghz. Maar als het goed is heeft de cisco ook 5 ghz. Hoe kan ik het verschil zien ? :cat:

Ja, voordat ik wou beginnen over 2.4GHz / 5GHz was ik eerst benieuwd of het aan de meterkast zou liggen. Het verschil zie je niet aan de buitenkant dat kan je aan de specificaties zien.

Ik heb gegoogled "Cisco EPC3928" en dan kom ik de specificaties hier tegen:
http://www.vectorsolutions.net/wp-content/uploads/2017/02/170220-technicolor-epc-3928-datasheet-kk.pdf

Om in te loggen in je modem en direct het wachtwoord van je modem te veranderen kan je hier terecht:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wachtwoord-wijzigen/cisco-epc3928/

Hier heb je wat meer informatie over hoe je het wifi kanaal aan kan passen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen/#Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen/Cisco/Cisco EPC 3928 Wi-Fi modem/Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen

Er zijn bepaalde applicaties voor op je PC om te kunnen kijken of en welke Wifi kanalen in gebruik zijn door de netwerken bij jou in de buurt, een ervan is deze:
http://www.nirsoft.net/utils/wifi_information_view.html#DownloadLinks
Als je deze applicatie gebruikt zie je alle informatie over alle netwerken die bij jou binnenshuis bereikbaar zijn en de kanalen welke ze gebruiken, selecteer altijd een kanaal met geen of zo min mogelijk netwerken op hetzelfde kanaal.
Verwissel die gewoon een aantal keren als het slecht blijft om te zien of er een kanaal bij zit welke je zonder problemen kunt gebruiken.

Hier kun je terecht om je modem naar 5GHz te zetten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen/#Ik-wil-zelf-een-vast-wifi-kanaal-instellen/Cisco/Cisco EPC 3928 Wi-Fi modem/Laat-me-zien-hoe-5-GHz-werkt

Overigens, In het geval dat je Wifi goed werkt buiten de meterkast zou je hem dus daarbuiten moeten plaatsen. Lukt dat niet dan kan je een eventueel een Wifi Access Point aanschaffen.
Een Wifi Access point sluit je aan op je bekabeld netwerk en plaats je op de gewenste plek in huis.

Gebruik vooral niet de oplossing die veel providers aanbieden om je internet netwerk via het stopcontact te laten verlopen, uit ervaring weet ik dat dit veel problemen kan opleveren, het werkt vaak niet helemaal goed.

Laat maar weten wat de uitkomst is, mocht het alsnog niet lukken kunnen we altijd nog een aantal zaken proberen, maar 9 van de 10 keer is het een van deze zaken die de problemen oplossen.

 

bewerkt door oʞᴉlʞ
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die handleidingen heb ik nog niet gezien! Dat moet lukken, ga ik vanavond eerst proberen voordat we de modem uit de meterkast halen. Ik zal een vast wifi kanaal zoeken en de 5ghz activeren. Verhuizen uit de meterkast kan daarna natuurlijk nog. Super voor alle linkjes :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

21 minutes ago, Lexus said:

Die handleidingen heb ik nog niet gezien! Dat moet lukken, ga ik vanavond eerst proberen voordat we de modem uit de meterkast halen. Ik zal een vast wifi kanaal zoeken en de 5ghz activeren. Verhuizen uit de meterkast kan daarna natuurlijk nog. Super voor alle linkjes :roos:

Geen probleem, als je er niet uit komt laat je het maar weten. :)

bewerkt door oʞᴉlʞ
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5GHz is waar ik ook aan dacht. Dat zou enorm kunnen helpen. Een WiFi extender waarschijnlijk ook, al denk ik dat er iets anders aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Had ik ook, door al die 2.4 ellende in de staat viel deze weg tenzij je er naast staat. 5ghz had voor mij wel een stabiele verbinding. Ik ben benieuwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat een goede avond is het geweest. Ik heb via de handelingen van kliko / Ziggo mijn wifi op 5ghz gezet. De verbinding blijft daarna stabiel, maar het bereik is minder goed. De boven verdieping is 1 streepje. Maar beneden viel hij niet meer weg.

De oorzaak zit denk ik in het aantal wifi punten om mij heen wat 5ghz beter kan.

Groot probleem.. . Mijn telefoon ziet de wifi punt niet meer? De laptop wel. Help! Iemand nog een tip voor mijn telefoon?

Nogmaals dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

58 minutes ago, Lexus said:

Wat een goede avond is het geweest. Ik heb via de handelingen van kliko / Ziggo mijn wifi op 5ghz gezet. De verbinding blijft daarna stabiel, maar het bereik is minder goed. De boven verdieping is 1 streepje. Maar beneden viel hij niet meer weg.

De oorzaak zit denk ik in het aantal wifi punten om mij heen wat 5ghz beter kan.

Groot probleem.. . Mijn telefoon ziet de wifi punt niet meer? De laptop wel. Help! Iemand nog een tip voor mijn telefoon?

Nogmaals dank. :)

Ik weet even niet of je in jouw modem ook een tweede netwerk kan instellen? Kan je daar eens naar kijken? Soms kan dat namelijk gewoon.

Wellicht als je een tweede 2.4GHz netwerk op een 'leeg kanaal' instelt dat je beter geluk hebt met je telefoon?

Het kan zijn dat je telefoon geen 5GHz aan kan, wat voor telefoon is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op 14-8-2017 om 23:24 zei Lexus:

..... Telefoon is een moto G3

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

4 hours ago, Duken said:

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

Oh, het stond al in de eerste post wat voor phone het is, Thanks voor de aanvulling iig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal. Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Fijn dat Kliko je heeft kunnen helpen. Misschien heeft je buurman precies hetzelfde probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

21 hours ago, Lexus said:

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal. Gerelateerde afbeelding

Tof dat het gelukt is, die Rikomagic die kan ook 5GHz aan dus hoef je niet met een kabel te kloojen als je die besteld hebt. Dat is een stuk makkelijker denk ik. :)

En idd, geef de tips even door aan je buurman die zal er ook blij mee zijn, mocht het bij hem niet de oplossing zijn kan je hem ook altijd even langs sturen op het forum hier. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  161
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-02-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  76

Ik heb een ander probleem met mijn internet, ik heb ziggo all in one , ik heb een laptop en een telf. nu gebeurd het regelmatig minstens een keer per dag soms vaker dat ik wel verbinding ( wifi ) maar geen internet, ik moet dan mijn mediabox (modem ) resetten en heb dan meestal weer internet,ik heb hier al div. keren contact over gehad met ziggo, maar zij weten zo direct geen oplossing zij willen wel een monteur sturen echter tegen betaling van minimaal € 40,00 per half uur en daarna € 15,00 per volgend kwartier, het vreemde is echter mijn vrouw heeft ook een laptop en telf. en als mijn internet wegvalt heeft zij op beide apparaten wel internet, wie weet hier een oplossing voor ? ik heb ook al geprobeerd de 2Ghz en de 5Ghz uit te schakelen, zonder resultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een oude PS2 en ik wil ‘m graag opnieuw flashen, maar ik heb echt geen technische kennis. Kan iemand me helpen? Wat heb ik daarvoor nodig en is het moeilijk? Thanks! TechWizard87: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik help je graag! Flashen van je PS2 kan misschien intimiderend klinken, maar met de juiste stappen is het echt te doen. Hier een simpel stappenplan: Benodigdheden: Een USB-stick (minimaal 8GB) Een computer met internet De benodigde software (zoals Free McBoot) Downloaden: Ga naar een betrouwbare website (let op dat je geen virus oploopt!) en download Free McBoot. Dit is een tool die je PS2 kan flashen zonder dat je veel technische kennis nodig hebt. Voorbereiden USB-stick: Steek je USB-stick in de computer. Formatteer de USB-stick naar FAT32. Dit kan via de eigenschappen van de schijf op je computer. Bestanden kopiëren: Zet de gedownloade Free McBoot-bestanden op je USB-stick. Zorg ervoor dat je de juiste bestanden in de juiste mappen plaatst, dat staat meestal wel duidelijk bij de download. PS2 opstarten: Plaats de USB-stick in je PS2. Zet je PS2 aan en als het goed is, zal hij de USB-stick herkennen en de installatie starten. Volg de instructies: Je krijgt nu een menu te zien. Volg de instructies op het scherm. Dit is meestal vrij rechttoe rechtaan. Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust! Succes! NinaSwitch: Wauw, dit klinkt makkelijker dan ik dacht! Ik heb ook wel eens gehoord dat je het met een schijfje kunt doen. Is dat een optie of werkt dat niet zo goed? TechWizard87: Goed dat je het vraagt, Nina! Ja, je kunt het ook met een schijfje proberen, maar dat is vaak wat lastiger, vooral als je geen ervaring hebt. Met de USB-stick is de kans dat je het goed doet een stuk groter! En je hebt minder kans dat je je PS2 beschadigt, wat altijd mooi meegenomen is. DaanGames: Ik heb een vergelijkbare setup gebruikt om mijn PS2 te flashen! Het is echt niet zo moeilijk. En als je er toch niet uitkomt, kan je altijd op YouTube tutorials vinden, die zijn heel handig! DaniellePlayz: Ik deed het ook met Free McBoot, maar ik heb wel hulp van een vriend gehad. Het installatieproces is simpel, maar je moet wel even geduld hebben. En hoe meer info je hebt, hoe beter! Martin_87: Yo, het is echt een leuk project! Vergeet niet om je originele games ook te back-uppen voordat je met flashen begint. Je weet maar nooit! FleurGaming: Ik heb de stap met de USB-stick gedaan en het werkte perfect! Echt dank voor de uitleg, TechWizard87! Mijn PS2 draait weer als een zonnetje! Zara_92: Misschien een domme vraag, maar kan ik mijn PS2 ook opnieuw flashen als ik het al eens gedaan heb? Of is dat gek om te doen? TechWizard87: Helemaal geen domme vraag, Zara! Ja, je kunt hem opnieuw flashen als je dat wilt. Soms zijn er nieuwe versies of updates die je wil gebruiken. Maar zorg ervoor dat je geen belangrijke data verliest! GamePeter: Bedankt, iedereen! Dit helpt echt! Ga morgen aan de slag en ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Fingers crossed! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom werkt Bluetooth niet op mijn Mac en wat kan ik eraan doen? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Mac. Bluetooth werkt gewoon niet meer… Ik kan geen muis of toetsenbord connecten en er verschijnt ook geen apparaat. Wie heeft tips of ideeën? Alvast dank! AppleExpert: Hey iRonnie! Ik begrijp dat dat frustrerend kan zijn. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer of Bluetooth aan staat: Kijk bovenaan je scherm, in de menubalk. Moet een Bluetooth-icoontje staan. Als het uitgeschakeld is, klik er dan op en schakel het weer in. Herstart je Mac: Dit lijkt simpel, maar soms lost een herstart heel wat op, toen dat ik mijn computer weer opstartte na een paar dagen problemen, werkte alles weer normaal. Reset Bluetooth-module: Houd Shift + Option ingedrukt en klik op het Bluetooth-icoontje in de menubalk. Je ziet nu een optie “Reset Bluetooth Module”. Dit kan helpen als er iets mis is met de verbinding. Vergeet apparaten: Als je eerder apparaten had verbonden, ga naar Systeemvoorkeuren > Bluetooth, selecteer de apparaten en klik op het kruisje om ze te verwijderen. Probeer ze daarna opnieuw te verbinden. Software-update: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Ga naar Systeemvoorkeuren > Software-update om te kijken of er updates zijn. Soms kunnen bugs zorgen voor verbindingsproblemen. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. Succes! KleineKees: Vergeten om je Bluetooth aan te zetten is echt een beginnersfout haha! Maar hij had ook wat pech, dus wie weet. TechTante: Bedankt voor de tips, AppleExpert! Ik had laatst ook last van mijn Bluetooth en de reset module werkte voor mij. Super handig! GadgetGuru: Ik had ook dit probleem, maar ik heb uiteindelijk mijn SMC gereset. Het hielp echt! Je moet de Mac helemaal uitzetten, dan de stekker eruit en een paar seconden wachten. Dan weer aansluiten en opstarten. Het kan wonderen doen! iRonnie: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga ze snel proberen. Met die SMC-reset kan ik ook andere dingen oplossen, begrijp ik? KleineKees: Ja, dat klopt! Het resetten van de SMC kan helpen met veel problemen, zelfs met de batterij en de ventilators. Dus, dubbel voordeel! AppleEva: Ik wil ook nog toevoegen dat het soms helpt om je Mac in veilige modus op te starten. Dan worden alleen de essentiële dingen geladen en soms kan dit helpen om conflicten te vermijden. iRonnie: Nogmaals bedankt, iedereen! Ik zie dat er dus meerdere mogelijkheden zijn. Als het niet lukt, post ik weer hier. Fingers crossed! TechTante: En als laatste tip, als je problemen blijft houden, kan het ook aan je hardware liggen. Misschien een keer naar de Apple Store als je er niet uitkomt? GadgetGuru: Ja, dat is altijd een optie. Hopelijk komt het niet zo ver! Succes, iRonnie! iRonnie: Dank jullie wel allemaal, dit is echt nuttig! Ik laat jullie weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik mijn Netflix-regio wijzigen voor meer films en series? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik merk dat mijn Netflix aanbod best wel beperkt is en ik hoorde dat je je regio kan wijzigen voor meer films en series. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dat eigenlijk? Alvast bedankt! FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Goed dat je dit vraagt. Veel mensen willen meer keuze op Netflix en gelukkig is dat best makkelijk te doen! Hier een simpele uitleg: Gebruik een VPN: Dit is de meest populaire manier. Een VPN is een soort software die je internetverbinding versleutelt en je laat lijken alsof je in een ander land bent. Als je bijvoorbeeld een VPN gebruikt die zegt dat je in de VS bent, krijg je toegang tot het Amerikaanse Netflix aanbod. Er zijn best veel VPN’s, zoals NordVPN of ExpressVPN. Ze zijn vaak niet gratis, maar je krijgt wel een hoop extra films en series ervoor terug. Installeer de VPN: Zodra je een VPN hebt gekozen, download je het gewoon op je computer, tablet of smartphone. Volg de instructies om alles in te stellen. Verbind met een server: Open de VPN-app en kies een server in het land waarvan je het Netflix aanbod wilt zien. Zet vervolgens Netflix aan! Geniet van je nieuwe aanbod: Ga lekker zappen en ontdek al die films en series waar je eerder niet bij kon! Let wel op dat Netflix rekening houdt met VPN-gebruik. Soms kunnen ze detecteren dat je een VPN gebruikt en adviseren om het uit te schakelen. Dus als je het ziet, probeer dan een andere server of VPN. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Bram_84: Helemaal juist, FilmGuru88! Ik gebruik al een tijdje een VPN en het werkt echt geweldig. De Amerikaanse aanbod is zo veel beter! Soms mis ik gewoon bepaalde films en series die ik echt wil zien. Het is een game changer voor mij. BoekNerd93: Ik vind het ook leuk om te horen dat anderen это gebruiken. Maar zijn er ook nadelen? Ik heb gehoord dat het soms trager kan zijn met streamen? Of heb je daar geen last van met goede VPN? FilmGuru88: Goede vraag, BoekNerd93! Ja, als je een minder goede VPN hebt kan je soms lagere snelheden ervaren, vooral als je een server kiest die ver weg is. Maar met een goede VPN zou je een prima snelheid moeten hebben om te streamen. Het is het beste om een VPN te kiezen met een goede reputatie op dat gebied. Meestal hebben ze ook een geld-terug-garantie, zodat je het kunt proberen! JannekeD76: Ik heb van alles geprobeerd, maar bij mij werkte het gewoon niet met die VPN’s. Netflix blijft steeds zeggen dat ik een VPN gebruik. Iemand nog andere ideeën? Bram_84: Jammer, JannekeD76! Heb je al geprobeerd om het uit en weer aan te zetten, of een andere server te kiezen? Soms helpt dat al. Anders kan je misschien de browserversie van Netflix proberen in plaats van de app? EbookLezer: Ik weet niet, maar ik vind het ook een beetje raar dat Netflix dat allemaal bijhoudt. Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon al die films en series wereldwijd aanbieden? FilmGuru88: Dat is zeker een frustratie, EbookLezer! Het heeft vaak te maken met licenties en rechten. Ze betalen soms voor de rechten om een film in een bepaald land uit te zenden, wat ze in andere landen niet mogen doen. Beetje jammer, maar dat is de realiteit. GamersHaven: Ik heb gewoon geen geduld voor al die techniek. Ik kijk het liefst gewoon op Netflix zoals het is. Maar ik hoop dat ze in de toekomst hun aanbod gaan verbeteren. BoekNerd93: Haha, GamersHaven, ik snap je wel! Soms is het gewoon makkelijker om alles te laten zoals het is. Maar wie weet, misschien in de toekomst! SmurfFan88: Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga eens kijken naar die VPN’s en wie weet kan ik eindelijk al die films zien die ik miste! Laat het weten als er nog meer tips zijn. Cheers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • johnno76 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...