Misfit (2017) - Download / Torrent / NZB
-
Latest news
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
@niemanx Dat was mijn eerste invulling ook, alleen heb ik die gedachte hier verwijderd van het forum. De bron die ik heb gesproken kwam van Taranis, en toen heb ik die stelling ook naar voren gebracht betreft Mr-Audi. Dit liep ook al langer, zelf denk ik dat het uit de tijd komt dat Mr-Audi had over zijn hosting en brein, dat brein zijn naw wou hebben. Het probleem is, iedereen gaat bij één hosting zitten. Vaak zit er een reseller tussen maar op een gegeven moment is het de moeite waard voor brein om een zaak aan te spannen tegen de hosting. 16 jaar terug zag ik dit, en nu zie ik het nog steeds. En het is niet de eerste keer dat er zo'n berg sites offline gaan.
-
Hallo goede avond Het word ech heel dunnetjes be de nzb forums en torrent website Ik merk na een dikke werk week dat er veeeeel site torrent bedoel ik offline zijn gegaan ik dacht na de nzb forums die offline zijn gegaan Da we in de torrent wereld meer ons ding kunnen gaan halen maar niet dus Blijkt dat er redelijk wat torrent site zijn offline gehaald of offline zijn gehaald vooral de nederlands talige websites Er zijn er maar enkele niemeer over triestig Wat is daar weer de reden voor we zullen waarschijnlijk info vinden op de brein website alle normaal gezien Of weet iemand iets meer over die torrent Website
-
wat ik nu type doe ik heel zachtjes want het is een vermoeden mraudi had ook een torrent site met de naam pandora-place daar mee is hij gestopt en die stond gehost bij die persoon die gepakt is zo er soms info op de pc gestaan hebben die in beslag genomen is bij mr audi ? oorzaak en gevolg
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Popular Contributors
-
Willekeurige films
Recommended Posts