Spring naar bijdragen
Rikkert.

Club voor Crypto

Recommended Posts

Alle talk over bitcoins of andere cryptocurrencies in een club. Lekker handig?

http://www.watisbitcoin.nl/ <- voor als je het nog niet helemaal weet ;) 

Je hebt daarnaast veel andere cryptocurrencies.
Zo heb je er verschillende voor gedecentraliseerde Cloudstorage.
Op https://coinmarketcap.com/ staan bijna alle crypto's. Met (natuurlijk) Bitcoin de grootste.

• Bedankt 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Top club! Ik zal mijn ervaring en kennis delen 

Handleiding van de Crypto bot zoals @Pistolebobvraagt komt hier ook. Ik verplaats de topics ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben benieuwd ;) 

Ben mezelf nu aan het verdiepen in het handelen.
Het spotten van breakouts, dus of een munt stijgt of dat het daalt.
Gaat tot nu toe wel goed :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al mijn altcoins staan in de min. Waarschijnlijk door : https://tweakers.net/nieuws/132631/miningplatform-nicehash-is-offline-en-bitcoinwallet-is-geleegd.html

Dus de bot doet nu niks.;) Hij verkoopt alleen met winst. 

Handleiding maak ik van de week :proost:

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bitcoin is weer aan het stijgen. Meestal als die opeens een eind omhoog vliegt, willen andere alts nog wel eens vaak droppen. Zodra BTC weer stagneert, zal de rest weer bij sterken.
Sta 4% in de min sinds gister. Zal van de week weer aansterken ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alsof er een raket in BTC zit.,.. nu 1500 dollar ..., :)

Mijn altcoins zijn 20% gedaald.... Hehe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat we zeker de 20.000 dollar aan kunnen tikken deze maand.
Hopen dat mijn altcoins het een beetje overleven :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn altcoins zijn kapot :P

Even wachten tot btc stagneert, dan trekt de altcoins weer aan. De btc groei moet ooit toch stoppen deze week? 

• Verdrietig 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks!

Ik ben me in Ripple aan het verdiepen.

Eergister de dip gekocht, en er staat een limit order open voor als XRP weer daalt.

Ripple (XRP) lijkt me ook geschikt voor de bot waar je het over had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt, een uitleg zou fantastisch zijn. 
Ook een mooie handleiding voor enkele ref links. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beveilig alsjeblieft je bot beter dan deze mensen:

http://185.156.41.22:3001/#/live-gekkos/stratrunner/1790222467258835

http://185.145.46.120:3001/#/live-gekkos/stratrunner/701779856376833

http://50.28.17.134:3001/#/config

http://79.143.188.7:3001/#/live-gekkos

:mellow:

Edit: API-keys maar weggegooid. Op eentje staat 7774USDT

bewerkt door Pistolebob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee die heb ik niet, maar deze bot ziet er veel beter uit en makkelijker in gebruik! Ik ga die deze week ook even proberen :)

Maar dan houden we de webserver wel dicht ;)

Ik kon geen Apis vinden in de sites, gelukkig maar. Anders kan je de coins overzetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Duken:

Nee die heb ik niet, maar deze bot ziet er veel beter uit en makkelijker in gebruik! Ik ga die deze week ook even proberen :)

Maar dan houden we de webserver wel dicht ;)

Ik kon geen Apis vinden in de sites, gelukkig maar. Anders kan je de coins overzetten. 

De API-keys heb ik weggegooid zodat ze hopelijk door hebben dat het open staat naar het internet.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is redelijk stom.

Ik heb alleen een api key om te kijken. Zodat een portfolio site ziet wat ik heb gekocht/verkocht om mijn balans/winst te bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn bot heeft de API ook koop en verkoop rechten nodig. Met mijn API zou je dus mijn coins kunnen verkopen voor een prikkie.

Maar het spelen met de bot en 25 euro is prima te doen. Ik zou het niet durven met 250 euro ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die gekke munt staat nu op 16.000 dollar...

Komt dat door de Bitcoin futures? Dat heb ik gemist, is geen fork toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Monkie
      Hey,
      Ik ben van plan om me meer te gaan verdiepen in Bitcoins.
      In mij geval wil ik  bijvoorbeeld een VPN of Payserver met Bitcoins gaan betalen
      Omdat dit allemaal nieuw voor me is, was ik benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben.
      De eerste vragen die ik hierover heb:
      Bij welke websites kun je het beste Bitcoins kopen. Welke Wallet kun je het beste gebruiken. Is Bitcoin echt anoniem als je bijvoorbeeld bovenstaande ermee wilt betalen? Alvast bedankt voor de reacties.

• Door Bart'
      Hoi iedereen,
      Nadat bitcoins de laatste tijd steeds meer in het nieuws komen zou ik graag, puur uit interesse, er wat in willen investeren om te kijken hoe het allemaal werkt. Nu loop ik als newbie op dit gebied echter tegen een hoop verschillende providers van wallets, dealers en exchanges aan.
      Is er iemand die hier wat meer ervaring mee heeft en dit wil delen?
      Bart
    • Door Duken
      Wie heeft er nou niet van gehoord; Bitcoins verdienen of minen. Bitcoins komen tegenwoordig vaak in het nieuws zoals bijvoorbeeld voor het betalen van ransomware of omdat ze steeds meer geld waard worden. Nog geen 7 jaar geleden begon Bitcoin met een waarde van 0.90 cent. Vandaag is deze rond de 1600 euro waard. Bitcoins minen kan tegenwoordig zelfs erg eenvoudig op internet, het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetverbinding. 
      We zullen nog een uitgebreide handleiding voor het minen van Bitcoins of andere cryptocurrency maken maar voor nu kwamen we deze website tegen waardoor het minen wel erg leuk en makkelijk word. Minergate is een makkelijk programma op Windows, Mac of Linux waarbij je zelf onder andere bitcoins gaat minen op je computer. Ze gebruiken hiervoor de rekenkracht van de eigen computer, voor deze berekeningen krijg je een vergoeding. Het werkt heel eenvoudig, je registreert je op de site, daarnaar download je het mine programma en het programma kiest automatisch de meest winstgevende munt om te gaan minen. 
      1: Meld je aan op de website van minergate,

2. Voer je email adres en gewenste wachtwoord in.

3. Download het programma

4. Installeer, start en log met je aangemaakt account van Minergate in op het programma en druk op "Start smart mining". Klaar is kees!

Houd er rekening mee dat het minen kleine bedragen zullen zijn en je hier zeker niet rijk van zal worden. Bij mijn eerste test verdien je rond de 8 euro als de computer drie dagen aan staat met het programma. Hoe sneller je videokaart of pc is, hoe meer coins je kan minen en hoe meer je zal verdienen. je kan dit programma rustig in de achtergrond laten lopen terwijl je de pc gebruikt. zeker een aanrader om eens te testen en wel leuk om de eerste stappen te zetten in de cryptocurrency wereld van Bitcoins. 

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Duken
      Wie heeft er nou niet van gehoord; Bitcoins verdienen of minen. Bitcoins komen tegenwoordig vaak in het nieuws zoals bijvoorbeeld voor het betalen van ransomware of omdat ze steeds meer geld waard worden. Nog geen 7 jaar geleden begon Bitcoin met een waarde van 0.90 cent. Vandaag is deze rond de 1600 euro waard. Bitcoins minen kan tegenwoordig zelfs erg eenvoudig op internet, het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetverbinding. 
      We zullen nog een uitgebreide handleiding voor het minen van Bitcoins of andere cryptocurrency maken maar voor nu kwamen we deze website tegen waardoor het minen wel erg leuk en makkelijk word. Minergate is een makkelijk programma op Windows, Mac of Linux waarbij je zelf onder andere bitcoins gaat minen op je computer. Ze gebruiken hiervoor de rekenkracht van de eigen computer, voor deze berekeningen krijg je een vergoeding. Het werkt heel eenvoudig, je registreert je op de site, daarnaar download je het mine programma en het programma kiest automatisch de meest winstgevende munt om te gaan minen. 
      1: Meld je aan op de website van minergate,

2. Voer je email adres en gewenste wachtwoord in.

3. Download het programma

4. Installeer, start en log met je aangemaakt account van Minergate in op het programma en druk op "Start smart mining". Klaar is kees!

Houd er rekening mee dat het minen kleine bedragen zullen zijn en je hier zeker niet rijk van zal worden. Bij mijn eerste test verdien je rond de 8 euro als de computer drie dagen aan staat met het programma. Hoe sneller je videokaart of pc is, hoe meer coins je kan minen en hoe meer je zal verdienen. je kan dit programma rustig in de achtergrond laten lopen terwijl je de pc gebruikt. zeker een aanrader om eens te testen en wel leuk om de eerste stappen te zetten in de cryptocurrency wereld van Bitcoins.