Jump to content
smal

Ondertiteling van een film downloaden

Recommended Posts

ik de laatste tijd moeilijk een ondertiteling te pakken krijgen voor een film.

alleen als de vpn uit kan dat  wel op de vlc player  maar dat BREIN  dat ziet of dat alleen met een film?

groetjes smal 

Waar haalde je de ondertiteling vandaan?

Had je hier al gekeken:l, daar kan je ze gewoon downloaden :)

Op ‎19‎-‎7‎-‎2018 om 20:54 zei smal:
Op ‎17‎-‎7‎-‎2018 om 19:39 zei smal:

ik de laatste tijd moeilijk een ondertiteling te pakken krijgen voor een film.

alleen als de vpn uit kan dat  wel op de vlc player  maar dat BREIN  dat ziet of dat alleen met een film?

groetjes smal 

De vraag was namelijk zo dat ik met vlc geen ondertiteling kan downloaden als de vpn aan staat.

Dus kan BREIN dat ook zien als de vpn uit staat en ik gewoon door kan gaan.

W smal

Ik probeer deze ondertiteling al een tijdje te pakken te krijgen. Ik werk dan met vlc of subtitles ondertiteling.nl bijvoorbeeld

zoals Albion.The.Enchanted.Stallion.2016.

En The.Scent.Of.Rain.&.Lightning.2017.

Waar kan ik dat doen.

En wat ik heb gezegd mij anti malware werk niet altijd mee.

groeten smal 

Op 12-8-2018 om 18:35 zei smal:

Ik probeer deze ondertiteling al een tijdje te pakken te krijgen. Ik werk dan met vlc of subtitles ondertiteling.nl bijvoorbeeld

zoals Albion.The.Enchanted.Stallion.2016.

En The.Scent.Of.Rain.&.Lightning.2017.

Waar kan ik dat doen.

En wat ik heb gezegd mij anti malware werk niet altijd mee.

groeten smal 

1  = ondertitels eerste film, wel even naar beneden scrollen tot u Dutch tegenkomt

2  = 2e film ondertitels wel van 2018 die van 2017 vindt ik ook niet direct

Heb ik even opgezocht voor u

Mvg. Trizomu 

Edited by Trizomu
edit: bijplaatsen verduidelijking
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By William
      Ondertiteling downloaden kan op diversen websites. Ik merk zelf dat ik een overzicht mis van deze websites. Vandaar dat er hier een overzicht is gemaakt van sites waar je Nederlandse SRT's en SUBS kan downloaden voor al je films en series.
      We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
      Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor Juli 2019 
      De lijst is weer bijgewerkt met dit mooie zomer weer.
      Ondertitels Nederlandstalige sites
      New Subtitles Ondertitel Open Subtitles Podnapisi Ondertitels Engelstalige sites
      Addic7ed SubScene Yify Subtitles Tvsubtitles.net Ondertitels sites welke offline zijn gegaan
      subtitles4free.net  - Offline sinds 07-2019 nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019 SubsMax.com - Offline sinds 03-2019 Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?
    • By maryleen
      Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen 
    • By Drifter
      Loopt de ondertiteling voor of achter bij Kodi? Hier is een mogelijke oplossing.
      Ondertiteling niet synchroon
      Kodi is heel handig voor het afspelen van films, maar het zit soms best onlogisch in elkaar. Eén van de handige dingen is dat je ondertiteling kan downloaden. En wat heel handig is, is dat je de ondertiteling kan synchroniseren. Dus als het voor- of achterloopt, kun je dat bijstellen. Maar wat als opeens de ondertiteling standaard wordt bijgesteld. Dan zoek je je opeens rot naar de standaardinstelling voor de synchronisatie van ondertiteling. 
      Audio-settings Kodi
      Je zou verwachten dat het ergens bij System Settings ingesteld is, maar daar zit het niet. Vervolgens kijk je bij Video naar Subtitles. Logisch zou je denken, maar je moet bij de Audio knop zijn.

De Audio knop blijkt namelijk te staan voor Audio and subtitles settings. Daar heb je waarschijnlijk ooit eens (per ongeluk) de Subtitle offset aangepast. Even aanpassen naar 0 en vervolgens op Set as default for all videos drukken en het Kodi ondertiteling probleem is opgelost.

• By univers
      Ondertiteling loopt niet synchroon en het geluid hapert.
      Heb mij kodi 10 geupdate naar 17.6
      welke instelling zou er verkeerd zijn?
      Groet Arie
  • Latest news

• Nu op het forum

• Hallo beste mensen, Wie zou mij a.u.b willen helpen om mij te registreren bij Pirates4all. Ze denken dat ik VPN gebruik. Maar dat komt omdat ik, in het buitenland woon. Ik zou mega blij zijn als iemand in Nederland mij zou willen registrreren. Groetjes, Rob
    • de letter  A  is juist  - - - - - - A - E -  ( 10 letters) Fout: (1/10) ( M)
    • Poms (2019) Voor vrouwen van zestig jaar en ouder met hun kwaaltjes en stramme ledematen zijn de atletische bewegingen en ingewikkelde choreografieën die cheerleaders tegenwoordig uitvoeren natuurlijk geen sinecure, maar de slapstick die dat tot gevolg heeft blijft beperkt tot enkele blessures en een vernederend filmpje op YouTube. Verder draait het in ‘Poms’ voornamelijk om clichématige universele boodschappen als het belang van vriendschappen, ‘je bent nooit te oud om je dromen na te jagen’ en ‘leef elke dag alsof het je laatste is’. Hayes en coscenarist Shane Atkinson propten hun film vol onnodige nevenpersonages en zijlijntjes: de toegevoegde waarde van Sheryls kleinzoon Ben (Charlie Tahan) is bijvoorbeeld te verwaarlozen, en de reden dat de dames zich inschrijven door de regionale cheerleadingcompetitie is uitsluitend vanwege de opzwepende beelden die zo’n scène oplevert. Maar – als we wat milder oordelen – dat geeft wel een fijne feelgood-vibe aan de film. ‘Poms’ heeft aardig wat talent in huis: Keaton heeft een Oscar op de schouw staan en daarnaast nog drie nominaties in de pocket, bron: cinemagazine.nl/poms-2019-recensie Downloaden Als Poms online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Poms.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Poms downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Poms 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Poms

• Komedie
    • Drama

Once Upon a Time in Hollywood

• Drama
    • Komedie

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur