Spring naar bijdragen

Gratis IPVanish bij Eweka


Gast Drifter

Aanbevolen reactie

Ik gebruik Opera als Browser omdat daar 2 mogelijkheden inzitten voor Private browsing met als beste keuze de optie VPN waarbij je een geheel ander IP-adres krijgt, wat dan prettig is om te gebruiken op Downloadsites, maar hiermee is alleen je surfgedrag beveiligd. Ik download van Nieuwsgroepen en gebruik daar Grabit voor.

Ik heb een Usenet account bij Eweka en bij toeval ben ik er achter gekomen dat Eweka een gratis IPVanish account verstrekt als je een abonnement hebt, hetgeen uiteraard een zeer welkome optie bied om nu zonder meerkosten geheel veilig te downloaden van Nieuwsgroepen. 

Eerst even via een link in het Eweka account een wachtwoord instellen op het IPVanish account en vervolgens IPVanish even installeren met de Gebruikersnaam van Eweka en de instellingen goed zetten. Voordat er gedownload gaat worden via Grabit eerst even IPVanish openen en laten connecten en alles wat nu met Grabit wordt binnengehaald loopt via IPVanish op een ander IP-adres. 😁

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klinkt goed inderdaad. Mag XSNews ook wel doen. Zeker in combinatie met bijvoorbeeld OVPN, die ik gebruik tot volle tevredenheid.

Toen ik meerdere VPN-boeren aan het testen was, viel IPVanish me erg tegen.

Ik hoop dat alles bij jou wel goed werkt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel een mooei combi deal. Ik zit zelf bij Extremeusenet en heb VPN via PIA. Ik blijf PIA heel fijn vinden, de app op mijn telefoon i.c.m. PIA Mace maakt het browsen echt sneller omdat alle meuke ads niet worden geladen. En dat scheelt bij een minder snel toestel als die van mij. Maar goede tip @Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
3 uur geleden zei Monkie:

Ik hoop dat alles bij jou wel goed werkt

@Monkie ik heb gisteren een test gedaan en ruim 6 GB zonder verlies van snelheid binnen gehaald met Grabit. IPVanish connect met een server in Amsterdam en geeft keurig netjes de download aan zonder haperingen en een ander IP-adres. 😉

@Duken Ik doe alles alleen op de PC, maar ik merk nu dat als Grabit aan het downloaden is, het plaatsen van deze reactie vertraagd wordt, maar ik ben zeer content met deze service van Eweka. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Drifter:

@Monkie ik heb gisteren een test gedaan en ruim 6 GB zonder verlies van snelheid binnen gehaald met Grabit. IPVanish connect met een server in Amsterdam en geeft keurig netjes de download aan zonder haperingen en een ander IP-adres. 😉

Goed om te horen. Als het allemaal naar behoren werkt is IPVanish een prima VPN.
Hier had ik alleen maar problemen. Inloggen lukte vaak niet. Verbinden met een server lukte niet of duurde heel lang.

En als er dan verbinding was, dan had ik een downloadsnelheid waar je niet vrolijk van werd.
Ik had heel wat servers geprobeerd, waaronder die van Amsterdam. Dat maakte helaas niets uit.

Met OVPN haal ik ook me volledige downloadsnelheid. Maak nu bijna een jaar gebruik van deze VPN provider, en ik heb totaal geen klachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo Drifter, heb ook eweka maar kan niet vinden hoe je in de eweka account IPvanish kunt kiezen waarna je gebruik kunt maken van IPvanish. kun je het iets duidelijker omschrijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7
11 minuten geleden zei lostjean:

hallo Drifter, heb ook eweka maar kan niet vinden hoe je in de eweka account IPvanish kunt kiezen waarna je gebruik kunt maken van IPvanish. kun je het iets duidelijker omschrijven?

Hallo lostjean,

Je moet inloggen bij Mijn Eweka met je Gebruikersnaam en je Wachtwoord.

Als je dat hebt gedaan zie je op de pagina jouw account gegevens en aan de linkerkant onder het woord Account een rijtje met Oranje tekst en de onderste moet je aanklikken Gratis IPVanish VPN Toegang 

Op de geopende pagina zie je bovenaan https://www.ipvanish.com/vpn-setup/ om de software te downloaden en onder de link Beheer mijn IPVanish Wachtwoord moet je even een nieuw persoonlijk wachtwoord aanmaken door je e-mail adres op te geven wat bekend is bij Eweka.

Voor je nieuwe wachtwoord instelling moet je de Gebruikersnaam gebruiken die vermeld staat in dat rijtje ewk......... tussen die linkjes.

Als je de bevestigingsmail hebt ontvangen kan je in de software en het IPVanish account inloggen met je nieuwe WW en de Gebruikersnaam ewk........

Succes, Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Duidelijke handleiding en hulp drifter :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je wel is erg duidelijk. Alleen als ik inlog zie ik de tekst ‘gratis enz’ niet staan. Kom dus niet verder. Ik heb een 3 maandelijks abonnement geen jaar. Zou  het daar aan liggen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7
5 minuten geleden zei lostjean:

Dank je wel is erg duidelijk. Alleen als ik inlog zie ik de tekst ‘gratis enz’ niet staan. Kom dus niet verder. Ik heb een 3 maandelijks abonnement geen jaar. Zou  het daar aan liggen? 

Ik betaal altijd voor 6 maanden, maar of dat verschil uitmaakt zou ik absoluut niet weten.

Misschien is het verstandig om even je vraag te stellen daarover bij de Usenet Helpdesk door het formulier in te vullen met de vraag of jij ook gebruik kan maken van IPVanish met jouw account. https://www.eweka.nl/nl/support/form/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank voor je antwoord, ga ik doen. Ik hou je (jullie) op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit is het antwoord van Eweka:......

Geachte klant, 

Bedankt voor uw e-mail. 

We moeten u helaas mededelen dat Eweka en IPVanish, sinds Juni 2016, niet meer samenwerken. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om een gratis IPVanish account te krijgen bij uw Eweka account. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Met vriendelijke groeten,
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer maar helaas duzzzz😢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7
1 uur geleden zei lostjean:

Jammer maar helaas duzzzz😢

Dit is wel heel erg bizar, want ik heb die mogelijkheid gewoon nog aan mijn account gekoppeld staan en ook begin deze week pas geïnstalleerd.

IPVanish geeft ook aan bij de Account Details dat mijn gebruik Free is en de Renewal Date is 26-07-2026.

Misschien heb ik het nog omdat ik vanaf 2013 mijn Eweka account heb.

Jammer dat ik misschien anderen nu blij heb gemaakt met een dode mus. 😒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In ieder geval kan het misschien voor de mensen met een ouder contract met Eweka wel gelden en die heb je dan geholpen!

Prima toch?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad fijn voor de langere eweka leden goed dat @lostjean het bericht van support heeft gedeeld. 

Dan weten we dat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

We moeten u helaas mededelen dat Eweka en IPVanish, sinds Juni 2016, niet meer samenwerken. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om een gratis IPVanish account te krijgen bij uw Eweka account.

Dus met andere woorden, dit had eweka wel eerder mogen vertellen, is mijn meening . lekker hoor.

groet willie

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...