Spring naar bijdragen

download van netflix


mopje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo 

sinds kort heb ik netflix

mijn vraag is daarmee hoe kan ik die films en series downloaden van netflix 

graag zou ik daar meer over wille. weten gr mopje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 56
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

Hallo mopje,

Het is mogelijk om iets van Netflix te downloaden via de Netflix-App.

Ga in de Netflix-app naar het zij-menu en kies daar vervolgens voor de optie App-instellingen. Daar vink je de SD-kaart aan als externe opslag en kun je zien hoeveel ruimte er door Netflix ingenomen wordt en hoeveel ruimte er nog op de SD-kaart over is.

kaartje.jpg

Om het downloaden via Netflix mogelijk te maken zal je minimaal Android versie 4.4.2 moeten hebben op je smartphone of tablet. Ook heb je minimaal versie 4.13 van de Netflix-app nodig. Mocht je deze versie wel hebben, maar nog altijd niet kunnen downloaden, kijk dan in de Playstore voor de laatste update van de Neflix-app. De update werkt op de meeste Android toestellen met een uitbreidbaar geheugen, maar helaas niet op alle toestellen. Apple apparaten doen helaas niet mee met de update, omdat Apple niet werkt met uitbreidbaar geheugen.

Om films of series van Netflix naar een PC te downloaden zal een software programma geïnstalleerd moeten worden die het rippen mogelijk maakt. De benodigde software daarvoor is gratis te vinden onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

16 uur geleden zei Drifter:

Om films of series van Netflix naar een PC te downloaden zal een software programma geïnstalleerd moeten worden die het rippen mogelijk maakt. De benodigde software daarvoor is gratis te vinden onder deze link.

Dat is handig! Ik wist niet van deze tool. Erg fijn om hiermee Netflix naar kodi te krijgen. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...