Spring naar bijdragen
Rikkie

Eigen Netflix maken

Recommended Posts

Ik mis vaak series of films van netflix. Nu wil ik graag een persoonlijke Netflix maken voor mijn gezin. 

Weet iemand of ik ergens de films van netflix kan downloaden en deze op een soort eigen online Netflix kan plaatsen? Of op een andere manier een eigen online film dienst kan maken? Hij is alleen voor het gezin niet voor buitenstaanders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Rikkie,

Als je een Netflix account hebt kan je de meeste films of series ook downloaden op een manier die door Netflix zelf beschikbaar is gemaakt en die dan logischerwijs ook gewoon beschikbaar zijn voor de hele familie. Uitleg over die mogelijkheden staan onder deze link

Als je met jouw vraag doelt op illegaal downloaden, maar de bestanden niet thuis op een harde schijf wil hebben, dan zal je de mogelijkheden voor opslag moeten zoeken in de Cloud met bijv. Dropbox of Google Drive of OneDrive en dan streamen met gebruik van Kodi (https://kodi.tv) of Plex (https://www.plex.tv/nl/) of je moet alles op een externe server opslaan met exclusieve toegang en voldoende schijfruimte. Beide mogelijkheden brengen uiteraard ook de nodige kosten met zich mee die afhankelijk zal zijn van de hoeveelheid opslag.

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

met de netflix offline kan ik niet de video's gebruiken als ze daar weg zijn :( 

ik heb net over plex gelezen dat lijkt een goede oplossing. met plex kan ik een soort online netflix maken voor mijzelf. alleen de videos moet ik dan downloaden. Kan ik ook de videos welke ik van netflix offline zet omzetten zodat ze in plex gelezen kunnen worden? 

dank je wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Rikkie:

Kan ik ook de videos welke ik van netflix offline zet omzetten zodat ze in plex gelezen kunnen worden? 

Plex is in feite software met een ingebouwde mediaspeler waar nagenoeg alle codecs inzitten om alle bestandsformaten mee af te kunnen spelen, dus omzetten zal niet nodig zijn.

Een goede en uitvoerige (installatie) Handleiding kan je vinden onder deze link

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is fijne software en werkt goed vanuit de standaard installatie. 

Super!

Weet je ook een manier om de offline Netflix films om te zetten daar een plex formaat?

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Rikkie:

Weet je ook een manier om de offline Netflix films om te zetten daar een plex formaat?

Netflix maakt gebruik van Microsoft Silverlight technologie en VC-1 vergevorderde profiel-codering met PlayReady DRM (Digital Rights Management). Wanneer Plex op een Windows 10 PC is geïnstalleerd kunnen de Netflix films en series gewoon afgespeeld worden zonder dat de bestanden geconverteerd hoeven te worden, als Microsoft Silverlight daar ook op geïnstalleerd is.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk alleen niet dat je deze offline Netflix files kan concentreren naar een eigen video formaat. 

Wat voor formaat hebben de offline Netflix bestanden eigenlijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Duken:

Wat voor formaat hebben de offline Netflix bestanden eigenlijk?

Dat had ik in mijn voorgaande antwoord eigenlijk al vermeld maar ter verduidelijking;

Netflix streaming films werden oorspronkelijk gecodeerd met behulp van WMV3 en WMA-formaten, maar ze maken nu gebruik van Microsoft Silverlight technologie en VC-1(Wikipedia VC-1 omschrijving) vergevorderde profiel-codering met PlayReady DRM (Digital Rights Management).

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank! Dat wist ik niet, ik vind op het internet zosnel alleen de oplossing om de Netflix film op te nemen met video capture software. Niet de meest prettige oplossing ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door mopje
      hallo 
      sinds kort heb ik netflix
      mijn vraag is daarmee hoe kan ik die films en series downloaden van netflix 
      graag zou ik daar meer over wille. weten gr mopje
    • Door Draakie
      Tijdens de gouden eeuw van downloaden kon je het zo gek niet bedenken, of het was door middel van een torrent te verkrijgen. Niemand betaalde meer voor muziek, games en films. Nu steeds meer bedrijven door de wonderen (of kwalen) van het internet hun verdienmodel aanpassen, zijn abonnementen en streaming-diensten ontzettend populair geworden. uTorrent’s antwoord op diensten als Netflix kan al die vooruitgang weer teniet doen.
      uTorrent, het bedrijf achter de bekende torrent-client, lanceert deze week uTorrent Web, een tool in je Windows browser waarmee het mogelijk wordt om films en series direct af te spelen terwijl deze gedownload worden. Niemand vind het immers tof om te wachten tot het balkje op 100% komt te staan voordat je aan je favoriete show kunt beginnen. Nu nog de smart download-functie en ik ben om.
      uTorrent Web is het antwoord op vele streamingdiensten die voor een relatief klein bedrag zo’n beetje alle denkbare content naar je streamen. Het voordeel van het gratis kapen van content was er wel een beetje vanaf. Misschien dat deze nieuwe tool roet in het eten gooit voor de rijke Hollywood studio’s die ‘te weinig geld’ verdienen aan hun producten.
      Een geweldig team
      Samen met zooqle.com kan je snel zoeken naar de laatste content en deze worden bij het openen van de Magnet links wordt uTorrent web geopend en speelt de film af. 

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      Tijdens de gouden eeuw van downloaden kon je het zo gek niet bedenken, of het was door middel van een torrent te verkrijgen. Niemand betaalde meer voor muziek, games en films. Nu steeds meer bedrijven door de wonderen (of kwalen) van het internet hun verdienmodel aanpassen, zijn abonnementen en streaming-diensten ontzettend populair geworden. uTorrent’s antwoord op diensten als Netflix kan al die vooruitgang weer teniet doen.
      uTorrent, het bedrijf achter de bekende torrent-client, lanceert deze week uTorrent Web, een tool in je Windows browser waarmee het mogelijk wordt om films en series direct af te spelen terwijl deze gedownload worden. Niemand vind het immers tof om te wachten tot het balkje op 100% komt te staan voordat je aan je favoriete show kunt beginnen. Nu nog de smart download-functie en ik ben om.
      uTorrent Web is het antwoord op vele streamingdiensten die voor een relatief klein bedrag zo’n beetje alle denkbare content naar je streamen. Het voordeel van het gratis kapen van content was er wel een beetje vanaf. Misschien dat deze nieuwe tool roet in het eten gooit voor de rijke Hollywood studio’s die ‘te weinig geld’ verdienen aan hun producten.
      Een geweldig team
      Samen met zooqle.com kan je snel zoeken naar de laatste content en deze worden bij het openen van de Magnet links wordt uTorrent web geopend en speelt de film af. 

• Door Trizomu
      Eindelijk kunnen we films en series downloaden voor onderweg. Als fervent treinreiziger ontdekte ik echter al snel enkele goed verborgen limieten.
      We hebben er lang op moeten wachten: de mogelijkheid om onze favoriete Netflix-content offline te kunnen bekijken. We leven dan wel in een wereld die zich meer en meer online afspeelt, toch wil de infrastructuur nog steeds niet helemaal mee. Treinreizigers of globetrotters kunnen ervan meespreken. Zelfs op de lijn Antwerpen-Brussel – een van de drukste verbindingen van het land – kan je niet altijd rekenen op een goede internetverbinding.
      Mijn dagelijkse traject, van Antwerpen-Berchem naar Turnhout, heeft het nog vele malen zwaarder. Tussen Lier en Turnhout leer je die ‘Stille Kempen’ ten volle te appreciëren, en dat geldt voor Netflix nog het meest: op een Edge-verbinding is het onmogelijk om informatie op te zoeken met Google, laat staan dat je een serie gaat streamen.
      Voor die mensen, voor mensen zoals ik, voor zij die regelmatig naar het buitenland trekken en daar terechtkomen op hotelkamers zonder goed en/of werkend internet, voor mensen op het vliegtuig: voor hen heeft Netflix het mogelijk gemaakt om hun favoriete films en series te downloaden en offline te bekijken.
      In het kort
      Netflix staat je toe om series en films te downloaden, maar het is daarin verre van zo flexibel als het doet uitschijnen. Er zijn vijf limieten: 1) niet alle content is beschikbaar, 2) er zijn vervaldata, 3) je kan maximaal 100 titels tegelijk opslaan, 4) je kan een titel slechts op één toestel tegelijk opslaan en 5) je blijft regiogebonden (tenzij je overgaat naar vliegtuigmodus).

Toon volledig nieuwsbericht