Spring naar bijdragen

Glass (2019)


Aanbevolen reactie

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Glass (2019)

David Dunn (Bruce Willis), de man die niet kapot te krijgen is, heeft een team gevormd samen met zijn zoon Joseph (Spencer Treat Clark) om lokale misdadigers aan te pakken. Als in het nieuws komt dat er wederom tienermeisjes zijn ontvoerd, starten ze een onderzoek. Nadat David de meiden weet te bevrijden komt hij in een gevecht terecht met ‘the beast’ – het moordende karakter in Kevin (James McAvoy) – en worden ze samen opgepakt en naar een psychiatrische instelling gebracht. In deze instelling wordt Mr. Glass, of Elijah Price (Samual L. Jackson), ook vastgehouden. Dokter Ellie Staple (Sarah Paulson) probeert de mannen alledrie met therapie te overtuigen dat hun superkrachten logisch te verklaren zijn, en dat ze geen echte superhelden zijn. Maar lukt het de dokter om hen te overtuigen?  

Regisseur Shyamalan is zelf ook in deze derde film aanwezig in een scène, net als in de vorige films. Dit keer gaf hij zichzelf beduidend meer tekst. Shyamalan heeft een prima film neergezet, met in het bijzonder de intrigerende POV-shots die ervoor zorgen dat de kijker zich gelijkstelt aan de bovenmenselijke figuren. Echter, Shyamalan had wat gedurfder mogen zijn met bepaalde scènes die horrorachtig lijken maar niet daadwerkelijk eng zijn. In zijn geheel is Glass een prima film waar je als kijker helemaal in wordt getrokken, daarom is het des te jammer dat er aan de verwachtingen van de kijker niet wordt voldaan. Desalniettemin is het een vermakelijke film.

Glass (2019) bestand

  • Titel Glass (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY]
  • Grote 2.1 GB

Afbeeldingen

Glass

Glass downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor Glass NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 
 
Meer informatie in onze huisregels.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wilde Glass gisteren zien maar mijn hoofd stond er niet naar. Misschien vanavond, het lijkt mij een interessante film.
En er is sinds vandaag eindelijk een release met Nederlandse ondertiteling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Lijkt mij ook een goede film. Maar met Bruce Willis en Samuel L. Jackson is elke slechte film al drie sterren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Release gechecked, ondertiteling is uitstekend. Per vandaag dus te downloaden voor mensen die perse ondertiteling willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  308
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  27-10-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 uur geleden zei William:

 

met in het bijzonder de intrigerende POV-shots 

ik zou haast zeggen dat ik de review van een ander soort film lees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 215
  • 308
  • 14

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei snowboardsissy:

ik zou haast zeggen dat ik de review van een ander soort film lees

Ja, dat soort films en clips ken ik ook. :gek:

Maar er zijn ook enkele redelijk geslaagde films die vanuit een POV perspectief zijn gefilmd.
Hardcore Henry bijvoorbeeld. Was best grappig om eens te zien...
Geen toppertje maar een FPS gamer waardeert deze film waarschijnlijk wel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Meh Meh:

Ja, dat soort films en clips ken ik ook. :gek:

Maar er zijn ook enkele redelijk geslaagde films die vanuit een POV perspectief zijn gefilmd.
Hardcore Henry bijvoorbeeld. Was best grappig om eens te zien...
Geen toppertje maar een FPS gamer waardeert deze film waarschijnlijk wel.

 

Jajajajajaaaaaaa!!!!!! Mega vet! Nog nooit gezien maar de muziek eronder is al vet. Die wil ik zeker zien!  Thx voor de tip @mehmeh26 @Meh Meh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oh ja, als je een beetje een FPS gamer bent, zul je deze film zeker waarderen. :)
En gisteren viel mij op dat ze een dure soundtrack gebruiken van Queen, 'Don't stop me now'.
Ook de acteurs, stunts en CGI zijn zeker niet slecht. Aan het budget lag het niet.
Dit lijkt mij een fantastische film om in VR te kijken maar zover is men helaas nog net niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gisteren Glass gezien maar moet bekennen dat ik de film vond tegenvallen.
Dit is een film die ik eigenlijk in de bioscoop wou zien, maar ik ben blij dat ik dat toch niet heb gedaan.
Het verhaal is voor mij iets te simpel en nogal saai. Uiteindelijk gaat het los en daarna lijkt de film ontzettend slecht te eindigen.
Maar, dan gebeurd er toch nog iets waardoor het verhaal meer diepgang krijgt. Ik geef Glass met moeite een 7 op de schaal van 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
8 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb gisteren Glass gezien maar moet bekennen dat ik de film vond tegenvallen.

Ik heb wel een Web-DL van goede kwaliteit binnen gehengeld maar moet hem nog kijken. Ik lees wel op verschillende websites in comments dat als de eerste 2 delen van deze Unbreakable Trilogy niet vers meer in je geheugen zitten je aan dit 3e en laatste deel een harde dobber hebt om te snappen wat nu precies de plot is van het verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toevallig dat je hierover begint.

Ik heb Unbreakable twee weken geleden voor de 5e of 8e keer gezien. Geniale film. 
Split heb ik vorig weekend voor de tweede keer gezien, juist om mij voor bereiden op Glass. Ook Split is zeker niet slecht, orgineel.
En, nu ik Glass, deel 3 in deze trilogie heb gezien, ben ik iets wat teleurgesteld. Na Unbreakable en Split had ik meer verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

15 uur geleden zei Meh Meh:

Unbreakable

Poeh, deze heb ik één keer gezien en ik kon er niet goed inkomen. Is al erg lang geleden, misschien maar weer een keer proberen. Maar ik had ook de verwachting van een superhelden film, misschien helpt dat niet mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Unbreakable is geen superheldenfilm, al komt het wel in de buurt.
Het gaat over een man die als enige, zonder een schrammetje een enorme treinramp overleefd.
Gaandeweg blijkt dat hij 'unbreakable', onbreekbaar is. En dan neem hij een soort superheldenrol op zich.
Maar niet zoals in de standaard Marvel of DC comics verfilmingen, dit is een totaal ander soort film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zal hem weer in het lijstje zetten dan om te kijken. Hij zal vast wel weer eens op Netflix langskomen. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...