Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.50 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

Sign in to follow this  
LIMD

mkv naar blu-ray omzetten

Recommended Posts

Hoi 

bij het downloaden staan veel bestanden tegenwoordig in mkv. Nu heb ik zo'n bestand gedownload, maar mijn blurayspeler herkent dit type niet. Dus ben ik op zoek naar een progje dat mkv omzet naar bluray zodat ik deze kan branden op een schijfje. Indien dit een MKV-film is, heb ik er srt-ondertiteling bij. Hoe krijg ik deze er bij op? En de laatste vraag: wat als je 2 MKV's (samen ongeveer de grootte van een BR-schijfje) op een BR-schijfje wilt zetten? Hoe ga je daar dan mee aan de slag? Google en Youtube maakten me niet echt wijzer. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
Alvast bedankt!

Bram

Daar zijn heel veel programma's voor. Meestal betaald, maar er is een gratis pakket wat dit volgens mij ook kan. 

Screenshot_2019-07-07-07-52-50-038_com.android.chrome.png

Downloaden kan hier of via

HandBrake-1.2.2-x86_64-Win_GUI.exe

https://handbrake.fr/

Veel plezier!!! :)

Supported Input Sources:
Handbrake can process most common multimedia files and any DVD or BluRay sources that do not contain any kind of copy protection.

Outputs:

File Containers: .MP4(.M4V) and .MKV

Video Encoders: H.265 (x265 and QuickSync), H.264(x264 and QuickSync), H.265 MPEG-4 and MPEG-2, VP8, VP9 and Theora

Audio Encoders: AAC / HE-AAC, MP3, Flac, AC3, or Vorbis

Audio Pass-thru: AC-3, E-AC3, DTS, DTS-HD, TrueHD, AAC and MP3 tracks

• Thanks 1

8 uur geleden zei LIMD:

Dus ben ik op zoek naar een progje dat mkv omzet naar bluray zodat ik deze kan branden op een schijfje.

Hoi LIMD,

Ik heb ook een Gratis programma gevonden die MKV bestanden om kan zetten naar een formaat dat gelijk gebrand kan worden als Blu-ray schijfje. Pagina staat onder deze link

• Thanks 1